Stránka 1 z 2
Napsal: pon 27.12.2004 14:08
od 130maxi
Nedavno som si kúpil BMW 525i r.v91 M50 ma najazdené cca240t.
Mal som problemy s vodou -vyvrela .V servise my vymenili vod.pumpu ,tesnenie pod hlavou ,hlava bola zarovnaná malo by všetko OK.Ale nie odvtedy sa ešte stale straca voda ,teraz ked s ným beham parý sa z nej ako z lokomotívy aj na studeno aj na teplo.Dalo by sa to nejako rychlo ziti? aký je tam problém???????Vidim aj nejaké stekania okolo expanzky......Pomoc!!!!

Napsal: pon 27.12.2004 15:23
od patras
bud sakne chladic, nebo muze bejt praskla nejaka hadice .. popr. priruba na topeni ...
jak ti to topi ??? jde teplota vzduchu z topeni nahoru soumerne s teplotou motoru ?? nebo je to vlazny i kdyz je teplota motoru v normalu .
Napsal: pon 27.12.2004 15:37
od 130maxi
Kúri to dobre ,hadice sme skontrolovaly a z vyfuku citit spalený Alycol....

Napsal: pon 27.12.2004 15:55
od 130maxi
a zabudol som ešte že pri dlhšom odstavení naskakuje na 5valcov
Napsal: pon 27.12.2004 17:26
od RedBaron
130maxi píše:a zabudol som ešte že pri dlhšom odstavení naskakuje na 5valcov
No tak jestli chceš vědět dokonale, do kterýho válce ta voda chčije, tak si tahej fajfky od svíček ven a při kterým se to nezmění, tak ten to je. Každopádně výměna těsnění pod hlavou zřejmě neproběhla úplně košér

Napsal: pon 27.12.2004 17:36
od darmon
RedBaron píše:130maxi píše:a zabudol som ešte že pri dlhšom odstavení naskakuje na 5valcov
No tak jestli chceš vědět dokonale, do kterýho válce ta voda chčije, tak si tahej fajfky od svíček ven a při kterým se to nezmění, tak ten to je. Každopádně výměna těsnění pod hlavou zřejmě neproběhla úplně košér

taky mam ten pocit, asi nedotahovali hlavu tak jak meli...
Napsal: pon 27.12.2004 20:21
od Milda
Mě se u moji 530i m30 páří z výfuku asi dva roky,ale jak prase.Za studena víc,všichni říkali těsnění pod hlavou,tak jsme natlakovali hlavu O.K.,potom filtry,palivový a vzduchový,žádná změna.Nepřibývá olej,neubývá voda a auto vypouští páru z výfuku nadále.Já to sleduji,ale nevzrušuji se.Pokud ti nepřibývá olej a neubývá voda ser na to.
Napsal: pon 27.12.2004 20:58
od Zave
a pokud ti pribiva benzin, bud rad...

Napsal: pon 27.12.2004 21:56
od BMWAK
zkontroluj si chladič skus do něj fouknout přes víčko a pokud tam nebude pořádnej tlak tak je někde prasklej...já měl prasklý žebro uplně nahoře a taky se furt vařil.....tak sem žebro zkoušel lepit a nic tak sem ho vystříhnul a zalepil a už je to ok.....
Napsal: pon 27.12.2004 22:39
od Zave
me kdyz je vetsi zima tak to taky huli jako lokomotiva, ale jnak ne... myslim ze je to normalni...
Napsal: úte 28.12.2004 09:36
od Anonymous
130maxi píše:Nedavno som si kúpil BMW 525i r.v91 M50 ma najazdené cca240t.
Mal som problemy s vodou -vyvrela .V servise my vymenili vod.pumpu ,tesnenie pod hlavou ,hlava bola zarovnaná malo by všetko OK.Ale nie odvtedy sa ešte stale straca voda ,teraz ked s ným beham parý sa z nej ako z lokomotívy aj na studeno aj na teplo.Dalo by sa to nejako rychlo ziti? aký je tam problém???????Vidim aj nejaké stekania okolo expanzky......Pomoc!!!!

Měl jsem stejný problém jako ty a nakonec jsem zjistil,že byl prasklý chladič za expanzní nádobkou.Vlasová prasklina ale od zhora až dolů.
Když byl motor ohřátý tak touto prasklinou pomalu vytékala voda.Nebylo to skoro vůbec vidět ,protože se spíše stačila odpařit.Ztráta vody 1 litr za 14 dní.Po schladnutí motoru si touto prasklinou přisrkl vzduch.A to je ten hlavní problém - neodvzdušněná soustava a VAŘÍŠ.
Navrhuju jak už zde všichni psali zkontrolovat chladič a to tak ,že ho vymontuješ zaslepíš ucpávkama otvory natlakuješ ho max 1 atm!!!!! a ponoříš do nějaké vany.A hned uvidíš.
Samozřejmě když je únik kapaliny větší tak je problém asi jinde.
PavelP
Napsal: úte 28.12.2004 09:44
od Anonymous
130maxi píše:Nedavno som si kúpil BMW 525i r.v91 M50 ma najazdené cca240t.
Mal som problemy s vodou -vyvrela .V servise my vymenili vod.pumpu ,tesnenie pod hlavou ,hlava bola zarovnaná malo by všetko OK.Ale nie odvtedy sa ešte stale straca voda ,teraz ked s ným beham parý sa z nej ako z lokomotívy aj na studeno aj na teplo.Dalo by sa to nejako rychlo ziti? aký je tam problém???????Vidim aj nejaké stekania okolo expanzky......Pomoc!!!!

Ještě by mě zajímalo který servis tě opravoval při ztrátě vody a,žeby neudělal tlakovku ????? U BMW by to mělo být samozřejmostí.
A dotáhnout hlavu u tohoto motoru - Kdo to nezná je to pro motor M 50 SMRT.
PavelP
Napsal: úte 28.12.2004 16:49
od 130maxi
Stratí sa mi cca pol expanzky za 100km..
Napsal: úte 28.12.2004 19:35
od Anonymous
130maxi píše:Stratí sa mi cca pol expanzky za 100km..
Tak to je opravdu trochu moc.
Když ti dělali těsnění , nechal sis zkontrolovat hlavu zda není prasklá ?
Voda se ti ztrácela takovým tempem před a po výměně těsnění stejně ?
Když přidáš prudce plyn dělají se v expanzce bubliny ?
Dej vědět.
Pavel P
Napsal: stř 29.12.2004 08:53
od 130maxi
PavelP píše:130maxi píše:Stratí sa mi cca pol expanzky za 100km..
Tak to je opravdu trochu moc.
Když ti dělali těsnění , nechal sis zkontrolovat hlavu zda není prasklá ?
Voda se ti ztrácela takovým tempem před a po výměně těsnění stejně ?
Když přidáš prudce plyn dělají se v expanzce bubliny ?
Dej vědět.
Pavel P
To sme pozerali ale nerobia sa tam bubliny.Pred výmenou som mal auto len dva týždne takže som si ho ešte moc neprezeral.
Napsal: stř 05.01.2005 09:37
od 130maxi
Dalši problem !!!!!Nejde mi pretoči? motor .Nabijal som baterku a nahodil som ju do auta a nič .´.Može to by? voda ???
Napsal: stř 05.01.2005 18:17
od Milda
130maxi píše:Dalši problem !!!!!Nejde mi pretoči? motor .Nabijal som baterku a nahodil som ju do auta a nič .´.Može to by? voda ???
Voda ve válci,typl bych to na prasklou hlavu.Oprava bude drahá.
Napsal: stř 05.01.2005 21:08
od margos
Nechci byt spatnym prorokem, ale mam tuseni, ze motor to uz ma za sebou
Jestli se dostala voda na valce ve vetsim mnozstvi, hmm
Napsal: pát 07.01.2005 17:41
od Borec
Tak sem si to tu důkldne přečetl a můžu sklidem kostatovat ....
JE V HAJZLU takž Nazdar BAZAR nebo VRAKAL...
Napsal: pát 07.01.2005 18:33
od LOPOLO
nahrada skody ? Reklamace?