Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Strata vody...

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
130maxi
Registrovaný
Příspěvky: 195
Registrován: stř 13.10.2004 00:00
Bydliště: Selice

#1 Příspěvek od 130maxi »

Nedavno som si kúpil BMW 525i r.v91 M50 ma najazdené cca240t.
Mal som problemy s vodou -vyvrela .V servise my vymenili vod.pumpu ,tesnenie pod hlavou ,hlava bola zarovnaná malo by všetko OK.Ale nie odvtedy sa ešte stale straca voda ,teraz ked s ným beham parý sa z nej ako z lokomotívy aj na studeno aj na teplo.Dalo by sa to nejako rychlo ziti? aký je tam problém???????Vidim aj nejaké stekania okolo expanzky......Pomoc!!!! :(
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Klubové ID: 7
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od patras Čestný člen »

bud sakne chladic, nebo muze bejt praskla nejaka hadice .. popr. priruba na topeni ...

jak ti to topi ??? jde teplota vzduchu z topeni nahoru soumerne s teplotou motoru ?? nebo je to vlazny i kdyz je teplota motoru v normalu .
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
130maxi
Registrovaný
Příspěvky: 195
Registrován: stř 13.10.2004 00:00
Bydliště: Selice

#3 Příspěvek od 130maxi »

Kúri to dobre ,hadice sme skontrolovaly a z vyfuku citit spalený Alycol.... :o
130maxi
Registrovaný
Příspěvky: 195
Registrován: stř 13.10.2004 00:00
Bydliště: Selice

#4 Příspěvek od 130maxi »

a zabudol som ešte že pri dlhšom odstavení naskakuje na 5valcov
RedBaron
Registrovaný
Příspěvky: 940
Registrován: úte 02.09.2003 00:00
Bydliště: ČB
Klubové ID: 178
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od RedBaron »

130maxi píše:a zabudol som ešte že pri dlhšom odstavení naskakuje na 5valcov
No tak jestli chceš vědět dokonale, do kterýho válce ta voda chčije, tak si tahej fajfky od svíček ven a při kterým se to nezmění, tak ten to je. Každopádně výměna těsnění pod hlavou zřejmě neproběhla úplně košér :?
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od darmon »

RedBaron píše:
130maxi píše:a zabudol som ešte že pri dlhšom odstavení naskakuje na 5valcov
No tak jestli chceš vědět dokonale, do kterýho válce ta voda chčije, tak si tahej fajfky od svíček ven a při kterým se to nezmění, tak ten to je. Každopádně výměna těsnění pod hlavou zřejmě neproběhla úplně košér :?
taky mam ten pocit, asi nedotahovali hlavu tak jak meli...
Milda
Registrovaný
Příspěvky: 444
Registrován: úte 16.11.2004 01:00
Bydliště: ZLÍN

#7 Příspěvek od Milda »

Mě se u moji 530i m30 páří z výfuku asi dva roky,ale jak prase.Za studena víc,všichni říkali těsnění pod hlavou,tak jsme natlakovali hlavu O.K.,potom filtry,palivový a vzduchový,žádná změna.Nepřibývá olej,neubývá voda a auto vypouští páru z výfuku nadále.Já to sleduji,ale nevzrušuji se.Pokud ti nepřibývá olej a neubývá voda ser na to.
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Klubové ID: 90
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Zave »

a pokud ti pribiva benzin, bud rad... :lol:
BMWAK
Registrovaný
Příspěvky: 612
Registrován: stř 17.12.2003 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od BMWAK »

zkontroluj si chladič skus do něj fouknout přes víčko a pokud tam nebude pořádnej tlak tak je někde prasklej...já měl prasklý žebro uplně nahoře a taky se furt vařil.....tak sem žebro zkoušel lepit a nic tak sem ho vystříhnul a zalepil a už je to ok.....
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Klubové ID: 90
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Zave »

me kdyz je vetsi zima tak to taky huli jako lokomotiva, ale jnak ne... myslim ze je to normalni...
Anonymous

#11 Příspěvek od Anonymous »

130maxi píše:Nedavno som si kúpil BMW 525i r.v91 M50 ma najazdené cca240t.
Mal som problemy s vodou -vyvrela .V servise my vymenili vod.pumpu ,tesnenie pod hlavou ,hlava bola zarovnaná malo by všetko OK.Ale nie odvtedy sa ešte stale straca voda ,teraz ked s ným beham parý sa z nej ako z lokomotívy aj na studeno aj na teplo.Dalo by sa to nejako rychlo ziti? aký je tam problém???????Vidim aj nejaké stekania okolo expanzky......Pomoc!!!! :(
Měl jsem stejný problém jako ty a nakonec jsem zjistil,že byl prasklý chladič za expanzní nádobkou.Vlasová prasklina ale od zhora až dolů.
Když byl motor ohřátý tak touto prasklinou pomalu vytékala voda.Nebylo to skoro vůbec vidět ,protože se spíše stačila odpařit.Ztráta vody 1 litr za 14 dní.Po schladnutí motoru si touto prasklinou přisrkl vzduch.A to je ten hlavní problém - neodvzdušněná soustava a VAŘÍŠ.
Navrhuju jak už zde všichni psali zkontrolovat chladič a to tak ,že ho vymontuješ zaslepíš ucpávkama otvory natlakuješ ho max 1 atm!!!!! a ponoříš do nějaké vany.A hned uvidíš.
Samozřejmě když je únik kapaliny větší tak je problém asi jinde.

PavelP
Anonymous

#12 Příspěvek od Anonymous »

130maxi píše:Nedavno som si kúpil BMW 525i r.v91 M50 ma najazdené cca240t.
Mal som problemy s vodou -vyvrela .V servise my vymenili vod.pumpu ,tesnenie pod hlavou ,hlava bola zarovnaná malo by všetko OK.Ale nie odvtedy sa ešte stale straca voda ,teraz ked s ným beham parý sa z nej ako z lokomotívy aj na studeno aj na teplo.Dalo by sa to nejako rychlo ziti? aký je tam problém???????Vidim aj nejaké stekania okolo expanzky......Pomoc!!!! :(
Ještě by mě zajímalo který servis tě opravoval při ztrátě vody a,žeby neudělal tlakovku ????? U BMW by to mělo být samozřejmostí.
A dotáhnout hlavu u tohoto motoru - Kdo to nezná je to pro motor M 50 SMRT.

PavelP
130maxi
Registrovaný
Příspěvky: 195
Registrován: stř 13.10.2004 00:00
Bydliště: Selice

#13 Příspěvek od 130maxi »

Stratí sa mi cca pol expanzky za 100km..
Anonymous

#14 Příspěvek od Anonymous »

130maxi píše:Stratí sa mi cca pol expanzky za 100km..
Tak to je opravdu trochu moc.
Když ti dělali těsnění , nechal sis zkontrolovat hlavu zda není prasklá ?
Voda se ti ztrácela takovým tempem před a po výměně těsnění stejně ?
Když přidáš prudce plyn dělají se v expanzce bubliny ?
Dej vědět.
Pavel P
130maxi
Registrovaný
Příspěvky: 195
Registrován: stř 13.10.2004 00:00
Bydliště: Selice

#15 Příspěvek od 130maxi »

PavelP píše:
130maxi píše:Stratí sa mi cca pol expanzky za 100km..
Tak to je opravdu trochu moc.
Když ti dělali těsnění , nechal sis zkontrolovat hlavu zda není prasklá ?
Voda se ti ztrácela takovým tempem před a po výměně těsnění stejně ?
Když přidáš prudce plyn dělají se v expanzce bubliny ?
Dej vědět.
Pavel P

To sme pozerali ale nerobia sa tam bubliny.Pred výmenou som mal auto len dva týždne takže som si ho ešte moc neprezeral.
130maxi
Registrovaný
Příspěvky: 195
Registrován: stř 13.10.2004 00:00
Bydliště: Selice

#16 Příspěvek od 130maxi »

Dalši problem !!!!!Nejde mi pretoči? motor .Nabijal som baterku a nahodil som ju do auta a nič .´.Može to by? voda ???
Milda
Registrovaný
Příspěvky: 444
Registrován: úte 16.11.2004 01:00
Bydliště: ZLÍN

#17 Příspěvek od Milda »

130maxi píše:Dalši problem !!!!!Nejde mi pretoči? motor .Nabijal som baterku a nahodil som ju do auta a nič .´.Može to by? voda ???
Voda ve válci,typl bych to na prasklou hlavu.Oprava bude drahá.
margos
Registrovaný
Příspěvky: 654
Registrován: sob 05.06.2004 00:00
Bydliště: Vyškov
Klubové ID: 53
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od margos »

Nechci byt spatnym prorokem, ale mam tuseni, ze motor to uz ma za sebou :cry:
Jestli se dostala voda na valce ve vetsim mnozstvi, hmm
Borec
Registrovaný
Příspěvky: 192
Registrován: úte 13.01.2004 01:00
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od Borec »

Tak sem si to tu důkldne přečetl a můžu sklidem kostatovat ....
JE V HAJZLU takž Nazdar BAZAR nebo VRAKAL...
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Klubové ID: 1

#20 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

nahrada skody ? Reklamace?
Odpovědět