Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
problém s centrálem
dneska sem řešil proč mi nesvítí vzadu světlo zahejba sem s kabelovym svazke kterej de do zadni haupny a za chvlku se to rozvítilo fajn hotovo a tim to zacalo.
zadekluju zavru zmacku central - mam na dalku a vono to zavrelo a hned otevrelo.....tak este jednou a zavrelo jenze zadek se proste nezavre nereaguje ani na klic jen se mechanicky zavre a otevre.
co doporucujete vymenit ten kabelovej svazek co tam vede?
ale proc me to pokazdy zavre a hned otevre ma to nejaky jisteni? je to na prd zavirat auto na dvarat.díky za rady tipy
kdyz ten zadni moturek odpojim z konektoru dela to taky zavre a otevre jo a dela to to sami i pri zavreni klicem proste jako kdyz u ridice mam otevreny dvere tak to delalo i pred tim ale ted je to divny pokud je kabel prerusenej proc mi nechce normane zamknout bez kufru?
zadekluju zavru zmacku central - mam na dalku a vono to zavrelo a hned otevrelo.....tak este jednou a zavrelo jenze zadek se proste nezavre nereaguje ani na klic jen se mechanicky zavre a otevre.
co doporucujete vymenit ten kabelovej svazek co tam vede?
ale proc me to pokazdy zavre a hned otevre ma to nejaky jisteni? je to na prd zavirat auto na dvarat.díky za rady tipy
kdyz ten zadni moturek odpojim z konektoru dela to taky zavre a otevre jo a dela to to sami i pri zavreni klicem proste jako kdyz u ridice mam otevreny dvere tak to delalo i pred tim ale ted je to divny pokud je kabel prerusenej proc mi nechce normane zamknout bez kufru?
Přesně ten stejný problém mám taky ... bylo mi řečeno, že motorek od dveří nebo z kufru vysílá signál, který vyhodnocuje řidíví jednotka centrálu. Když máš třeba špatný motorek nebo někde překlesaný drátek, tak pro řidicí jednotku se to tváří jako, že se ti jedny dveře z nějakýho důvodu nezavřeli ... proto se to hned znovu odemkne.
Údajně nejčastější úsek kde se to překlesá je v kufru jak je tam ten svazek obmotaný tou izolačkou co hrozně lepí a špiní ...
Údajně nejčastější úsek kde se to překlesá je v kufru jak je tam ten svazek obmotaný tou izolačkou co hrozně lepí a špiní ...
Nejkritičtější místo je v ohybu mezi kastlí a víkem. Vetšinou se tam drátky přelomí. Na E36 jsem to měl taky - nesvítilo světlo v kufru a nešel centrál na kufru. Tak jsem kuchnul bužírku v největším ohybu a byly tam asi tři dráty ulomené a ještě několik načatých. Stačilo zpravit, svazek zpevnit a zatím to už tři roky fachá.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1035
- Registrován: pát 23.01.2004 01:00
- Bydliště: Old Pillsen
- Klubové ID: 151
- Kontaktovat uživatele:
Vedle toho je mucholapka hadr...Fikux píše:Jo jo souhlas ... jenom sem na to teď juknul jak to tam vypadá a hned mám zasviněné ruce ... a faaaaakt to nejde dolůvoko21 píše:Rochat se teď v zimě v drátech je asi největší pakárna, to vám nezávidim. Připravte si hodně benzínu na čištění rukou od té izolačky.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 612
- Registrován: stř 17.12.2003 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
jo s dílnou nevim nevim ale nák to skusim vošéfovat aby tam nikdo nebyl...že by sme mohly napravit obě autí....a já bych při tim mohl přehodit zpátky kapoty aby to vypadalo jako auto a né jako ...........flery píše:bohužel o tom jak je to zalepený vim a to mě jebe nejvíc.dnes sem rozebral zadní zámek vyčistil promazal a maka jak steklej este ty kabeli...fuj se mi nechce
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 612
- Registrován: stř 17.12.2003 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
no tim to asi nebude páč kdyby tam bylo čidlo tak by ty světla v kufru svítily furt a né že nesvítí jako nám.....ali-c píše:Takovej dotaz, neni náhodou nějaký čidlo v tom dveřnim tlačítku na otevírání kufru? Stávalo se mi totiž, že když se mi nevytáh úplně ven, tak mi centrál taky zamknul a hned odemknul. Přitom kufr byl ale zavřenej dobře!
no oddelal sem ten kryt na tyci co drzi haupnu a vyndal ten bocni tapecir - koberec. vse je dukladne zaizolovano a hnusne to lepi.rozparal sem to v miste kde se to lame dolu, asi 15 cm na kazdou stranu a vypadlo z toho to ze 5 dratu bylo total napul jeden skoro a zbytek porusenej. jen 2 byly ok tak sem to vsechno nastavil.takze to u me konkretne bylo v jednom bode v ohybu kde se to lame narazi to v kufru na nejakej plech kterej tam je pro me dost divne.ale zaklad je ohyb a 15 cm na kazdou stranu zacni od kufru smer k viku a rozmotas to na pohodu umejes se pak
a jak to krasne ted funguje to je krasa.
Zase kus poctivy prace pro BMW

a jak to krasne ted funguje to je krasa.
Zase kus poctivy prace pro BMW
no ja mel izoloci taky ok jen bylo videt ze je to tam nejaky namahany jak to bylo ohnuty a slo s tim lip hejbat.ale jinak bys rek ze to tam je ok.Fikux píše:Ok mrknu na to ... začnu v tom bočnim kastlíku a uvidí se ... přišlo mi akorát logický, že kdyby to bylo zlomeny někde tam, tak bych snad měl vidět nějaký poškození na tý izolaci ... a ta je nedotčená. No uvidíme ... dám vědět až se do toho pustim