Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 16.12.2004 12:11
od margos
jakej je problem v ET u techto kol, pokud bych je chtel dat na E39? Nevite, jakou sirku podlozek je potreba pouzit, popripade, jak to vypocitat podle ET? Dik

Napsal: čtv 16.12.2004 13:49
od George_D
JA MYSLEL ZE TOTO JSOU KOLA Z M5 E39. TO TAM NEPASUJOU???BEZ PODLOZEK

Napsal: čtv 16.12.2004 14:48
od Lion
Taky bych řekl že by tam na seriovou E39 měly jít v poho...Určitě by to mělo být podobný jako u E36 M3 kol a následný lupnutí těchto M3 kol na seriovou E36...Pokud, ale je u E39 náká záludnost co se ET týče v rozdílech E39 M5 a E39 serie tak na to asi nejlíp odpoví JFK... :wink:

Napsal: čtv 16.12.2004 15:04
od Vlasta
Lion píše:Taky bych řekl že by tam na seriovou E39 měly jít v poho...Určitě by to mělo být podobný jako u E36 M3 kol a následný lupnutí těchto M3 kol na seriovou E36...Pokud, ale je u E39 náká záludnost co se ET týče v rozdílech E39 M5 a E39 serie tak na to asi nejlíp odpoví JFK... :wink:
Já jsem o těchle taky uvažoval (model 65)a poté, co jsem zjistil, že rozměr disků ani gum není v techničáku, tak jsem do nich nešel. U E39 na předních 8x18" má být ET 20, na zadních 9x18" je ET 24. Origo M5 jsou vzadu 9,5x18" ET 22 a asi by tam měli bez problémů jít.

Napsal: čtv 16.12.2004 16:18
od margos
Jsou to origo z M5 e39 ale zkouseli jsme je a drou o tlumic na prednim kole. M5 je sirsi podvozkove oproti klasicke e39. Jde o to jak bych tedy mel spocitat sirku podlozky podle ET a jaky mate nazor na to, jak moc podlozky tak tezkemu autu skodi. S technickou si nedelam starost, vzdy se tam daji hodit disky se zimama 8)
jinak dobrej poznatek, ze predni a zadni maji jiny ET, to jsem vubec netusil, musim se podivat, jetli jsme na ten predek necpali kolo ze zadu. diky

Napsal: čtv 16.12.2004 16:46
od Lukas H.
margos píše:Jsou to origo z M5 e39 ale zkouseli jsme je a drou o tlumic na prednim kole. M5 je sirsi podvozkove oproti klasicke e39. Jde o to jak bych tedy mel spocitat sirku podlozky podle ET a jaky mate nazor na to, jak moc podlozky tak tezkemu autu skodi. S technickou si nedelam starost, vzdy se tam daji hodit disky se zimama 8)
jinak dobrej poznatek, ze predni a zadni maji jiny ET, to jsem vubec netusil, musim se podivat, jetli jsme na ten predek necpali kolo ze zadu. diky
Asi jste tam fakt cpali zadni... :)

Napsal: čtv 16.12.2004 16:59
od Vlasta
margos píše:Jsou to origo z M5 e39 ale zkouseli jsme je a drou o tlumic na prednim kole. M5 je sirsi podvozkove oproti klasicke e39. Jde o to jak bych tedy mel spocitat sirku podlozky podle ET a jaky mate nazor na to, jak moc podlozky tak tezkemu autu skodi. S technickou si nedelam starost, vzdy se tam daji hodit disky se zimama 8)
jinak dobrej poznatek, ze predni a zadni maji jiny ET, to jsem vubec netusil, musim se podivat, jetli jsme na ten predek necpali kolo ze zadu. diky
Já mám vepředu 235/40R18 a ty jsou v pohodě a jsou u E39 i v techničáku, origo M5 jsou vepředu 245/40R18, takže by i drhnout mohly. Jinak přední a zadní nemají jen jiné ET, ale i šířku ráfku.

Napsal: čtv 16.12.2004 17:03
od RuDoSh
Vlasta píše:Já mám vepředu 235/40R18 a ty jsou v pohodě a jsou u E39 i v techničáku, origo M5 jsou vepředu 245/40R18, takže by i drhnout mohly.
ja mam v technicaku 235/45 a 255/40 a to si myslim ze je jen kvuli sportovnimu podvozku z fabriky... leda ze to tam nekdo nechal nejak dopsat :)

Napsal: čtv 16.12.2004 17:07
od Vlasta
RuDoSh píše:
Vlasta píše:Já mám vepředu 235/40R18 a ty jsou v pohodě a jsou u E39 i v techničáku, origo M5 jsou vepředu 245/40R18, takže by i drhnout mohly.
ja mam v technicaku 235/45 a 255/40 a to si myslim ze je jen kvuli sportovnimu podvozku z fabriky... leda ze to tam nekdo nechal nejak dopsat :)
No jo, ale tenhle rozměr máš na 17" disky.

Napsal: čtv 16.12.2004 17:47
od RuDoSh
Vlasta píše:
RuDoSh píše:
Vlasta píše:Já mám vepředu 235/40R18 a ty jsou v pohodě a jsou u E39 i v techničáku, origo M5 jsou vepředu 245/40R18, takže by i drhnout mohly.
ja mam v technicaku 235/45 a 255/40 a to si myslim ze je jen kvuli sportovnimu podvozku z fabriky... leda ze to tam nekdo nechal nejak dopsat :)
No jo, ale tenhle rozměr máš na 17" disky.
no prave, nevim o tom ze by s fabriky jezdily e39 na 18" (krom M5)... sportovni a M packety byly jen na 17"... mozna se pletu... v podstate o nic nejde... asi to tam mas dopsane individualne...

Napsal: čtv 16.12.2004 17:50
od Vlasta
RuDoSh píše:
Vlasta píše:
RuDoSh píše: ja mam v technicaku 235/45 a 255/40 a to si myslim ze je jen kvuli sportovnimu podvozku z fabriky... leda ze to tam nekdo nechal nejak dopsat :)
No jo, ale tenhle rozměr máš na 17" disky.
no prave, nevim o tom ze by s fabriky jezdily e39 na 18" (krom M5)... sportovni a M packety byly jen na 17"... mozna se pletu... v podstate o nic nejde... asi to tam mas dopsane individualne...
Mám M paket, ale měl jsem za to, že můžeš mít 18" i normálně. Když se koukneš na schválené rozměry pneu třeba na barum.cz, tak jsou tam i ty 18".

Napsal: čtv 16.12.2004 19:05
od margos
tak jsme teda vyzkouseli na zadek i na predek jen to jedno kolo, co je v aute a dre jak ve predu tak i vzadu :( zbytek je v garage, tak zitra jestli budu stihat tak zkusim, jestli alespon jedna naprava bude ok
Co ty podlozky, vypada to tak na 15 mm, myslite ze to bude na kokot?

Napsal: čtv 16.12.2004 19:58
od Vlasta
margos píše:tak jsme teda vyzkouseli na zadek i na predek jen to jedno kolo, co je v aute a dre jak ve predu tak i vzadu :( zbytek je v garage, tak zitra jestli budu stihat tak zkusim, jestli alespon jedna naprava bude ok
Co ty podlozky, vypada to tak na 15 mm, myslite ze to bude na kokot?
Disky by mohly být O. K., možná tam máš jenom velký gumy, podložky by to mohly vyladit, ale já mám vzadu 265/35R18 a je to tak akorát, aby se nemusely tahat blatníky.

Napsal: čtv 16.12.2004 20:13
od Zave
ja myslel ze ty M5kovy jdou na klasiku no-problemo... :roll:

Napsal: čtv 16.12.2004 21:02
od psena
Podlozky no problem do tech 2cm, loziska vic nenamahas protoze se v podstate dostavas na origo ET.Jediny co ztratis je ta velka vyhoda odlehcenych M5 kol, ale ta ztrata zase neni tak velka a ten design ti to 5x vynahradi.

Napsal: čtv 16.12.2004 21:22
od Lukas H.
psena píše:.Jediny co ztratis je ta velka vyhoda odlehcenych M5 kol,
Neblazni 8O , M5 kola jsou tezky jako prase... ta 8x18 vazi 15Kg

:?

Napsal: čtv 16.12.2004 21:47
od psena
Tak tim hur, bude to s podlozkama jeste tezsi :D
Cekal bych ze M5 kola budou lehci, vetsinou v segmentu motosportu jde o kvalitu v prvnim radu a o vahu tesne v druhem.A ze rotacni vaha je asi to nejcitelnejsi nemusim rikat.

Napsal: pát 17.12.2004 08:54
od Klakson
jsem si taky myslel že tam bez problému pásnou :( :?