Stránka 1 z 1

Napsal: úte 14.12.2004 17:54
od Zave
jaky je prosim rozdil v prevodovce z M50 2,0 a z M50 2,5? jestli teda nejaky je... a taky co ce stane kdyz dam prevodovku z 2,5 na 2,0? Díq

Napsal: úte 14.12.2004 19:30
od P-J
Měly by být úplně stejné - teda aspoň u E36 :wink: . Někde jsem na to viděl i tabulku.

Napsal: úte 14.12.2004 20:33
od Zave
ok. diky, ja si to myslel... :wink:

Napsal: úte 14.12.2004 21:58
od adam
vymen to rovnou s celym motorem a mas po starostech :D

Napsal: úte 14.12.2004 23:50
od Jawak
Zave_M50 píše:ok. diky, ja si to myslel... :wink:
Já ti to říkal, jsem si na 99,9% jistý, že 2,0i a 2,5i mají stejné převodovky, rozdíl v převodech je až u diferáku, moje 320i s motorem 2,5 a diferákem z 2,0 jela na V-max jako 2litr, prostě u 215km/h zasahoval omezovač toček :?

Napsal: stř 15.12.2004 09:57
od Pivson
Predevším jinej diferák

M50:
2.0 s manuallem 4.27
2.5 s manualem 3.73
(jestli jsem to z e34.de spravne přeložil :-))))))

A převodový poměry

520 1-3.83 2-2.20 3-1.40 4-1.00 5-0.81 R-3.46
525 1-4.20 2-2.49 3-1.67 4-1.24 5-1.00 R-3.89

Pak je tu jeste poznamka ze u auta s druhou baterkou v kufru je to taky jine pro 520.
1-4.23 2-2.52 3-1.67 4-1.22 5-1.00 R-4.04

Napsal: stř 15.12.2004 14:10
od Zave
tim padem z toho usuzuju, ze budu mit delsi kvalty... myslite ze to bude necemu vadit? chci ji tam hodit...

Napsal: stř 15.12.2004 15:03
od kupca
To já bych bral tu z 520 kde je převod na pětku 0,81. Chci mít větší maximálku a měnit dva diferáky se mi nechce a navíc mám pocit, že na ix dělali jen jeden převod. Takhle mám při 6500 otáčkách 230 km/h tachometrových a pak na dálnici při 200 se ten motor moc honí.

Napsal: stř 15.12.2004 17:30
od margos
kazdopadne to posune spotrebu, muzu potvrdit z vlastnich zkusenosti, nedoporucoval bych to :roll:

Napsal: stř 15.12.2004 17:36
od Zave
margos píše:muzu potvrdit z vlastnich zkusenosti
pochlub se...

Napsal: stř 15.12.2004 17:38
od Zave
myslite ze to bude takovy extra rozdil kdyz tam soupnu z dvaapule? rek bych ze na maximalce to prida treba 10km/h, tim padem u nizsich stupnu rozdily moc nebudou... ne?

Napsal: stř 15.12.2004 18:03
od margos
Nevim jak u rychlosti, ale u jednoho nejmenovaneho francouzskeho auta jsme museli vymenit prevodovku a to z dvoulitru benzinu na auto, kde je 1,8 motor a spotreba sla nahoru o cca 2 lt/100 km :cry: takze tim moc usetrit nejde. Kazdopadne to auto je tago a jezdi po meste, takze delsi kvalty jsou uplne spatne :?

Napsal: stř 15.12.2004 18:24
od Zave
Jo na vasem Renoá? :D no ja bych tam dal origos na 2 litr, ale tu dvaapulovou mam za pusu... no a ta co tam mam ted tak nevim jestli je spatna, nebo poradne neodpina spojka... :roll:

Napsal: stř 15.12.2004 23:00
od Jawak
margos píše:kazdopadne to posune spotrebu, muzu potvrdit z vlastnich zkusenosti, nedoporucoval bych to :roll:
Posune, ale jen na dálnici, když jsem jel "kládu", jinak jsem jezdil klidně 60km/h na 5. kvalt (s kratším diferákem) a vzalo si to o litr až 2 míň, záleží na stylu jízdy, vozovce, atd...
Nemůžeš taky srovnávat Rencka s bawem ;) :lol:

Napsal: stř 15.12.2004 23:40
od psena
Za prve, bych prvni vyresil spojku, a pak bych teprv sel do prevodovky.
Spojka dela opravdu hodne, me nova spojka vyresi dost problemu kolem razeni (proto ji delam novou na kazdem aute)
Za druhe bych spis dal do 525 prevodovku z 520 nez naopak.
520 jede v uz v zakladu nic moc a pokud tam das tu jinou skrin tak budes jen zklamanej.
Ja nejsem pro zadne dodatecne koumani v techto vecech, oni na tom koumali uz dost dlouho soudruzi v Mnichove....

Napsal: čtv 16.12.2004 18:03
od SAM
A KDYZ SEM DAL JA 2,5 MISTO 2.L A ZUSTALA TAM TA PREVODOVKA Z 2L TAK V CEM JE TO LEPSI?V TOM ZE TO DE LIP ODSPODA NE?

Napsal: pon 20.12.2004 10:15
od kupca
Tak jsem si vzal k ruce manuál od 525iX touring vydání 09/1991. Píše se tam na straně 124:

520i 525i/X
1. 4,23 4,20
2. 2,52 2,49
3. 1,67 1,67
4. 1,22 1,24
5. 1,00 1,00

R 4,04 3,89

Rozdíl je spíš v diferenciálech ty převodovky jsou skoro stejný.