Stránka 1 z 1

Napsal: sob 11.12.2004 22:57
od pepus
Cus panove,
jak se vam chova ukazatel teploty? Tak 5 minut po studenym startu (pri jizde do 2000 otacek) mi to vyleze skoro na optimalni stav, ale zastavi se to mezi tou prostredni carou (zahrato) a tou jednu nalevo (este uplne nezahrato). Kdyz na to pak trochu slapu, tak se to zahreje, ale dyz zase zvolnim, tak to o kus spadne. Nemuze to bejt treba tim, ze tam mam vyndanej pylovej filtr? (Ze by melo topeni moc malej odpor a bralo to moc tepla?) Nebo na to jenom moc malo slapu? Motor TDS, samozrejme :).

btw: este sem se nepochlubil jak sem byl v servisu Bohm, fakt nevim... dal sem mu opravit central (nesly jedny dvere), tam prej vymenil motorek, ale neco v tech dverich furt boucha (dyz zatacim). Pak mi blbe ukazoval indikator paliva, tak rikal, ze menil plovak, ale ted sem projel celou nadrz (podle hladovyho voka) a pritom se tam veslo jenom 63.5 litru :(. A trvalo to ("zejtra si pro to muzete prijet") asi tejden (ale aspon se omluvil).

Napsal: ned 12.12.2004 15:09
od skautik
me se chova se stejne

Napsal: ned 12.12.2004 15:53
od Martinéz
termostat..klasika :idea:

Napsal: ned 12.12.2004 16:40
od pepus
ok, tak se tim nebudu vzrusovat. dycky totiz rano zapinam topeni az dyz je zahratej motor, tak ten posledni dilek ozelim, jinak bych taky mohl primrznout k volantu :)

Napsal: ned 12.12.2004 16:47
od Martinéz
a nebo pokud ti neni lito vyhodit 400Kc a mit to v cajku, tak..termostat, klasika :lol: :roll:

Napsal: ned 12.12.2004 17:00
od skautik
pri jizde do 2500 ot mam rucicku trochu vyosenou v levo max 1mm :)

Napsal: ned 12.12.2004 17:07
od Martinéz
skautik píše:pri jizde do 2500 ot mam rucicku trochu vyosenou v levo max 1mm :)


tak to je v poho, ale pokud ti pri jizde na neutral nebo s kvaltem bez plynu pada, je to na vymenu.. hlavne v zime nedela kolisani teploty dobre motoru.

Napsal: ned 12.12.2004 18:05
od pepus
tak to vymenim, da se to zvladnout na ulici, nebo to budu muset dat do servisu?

Napsal: pon 13.12.2004 11:28
od divinol
tak to mi klesá taky takhle,v koloně ručka na půlce a na dálnici mezi půl a modrou.....

Napsal: pon 13.12.2004 11:32
od Martinéz
pepus píše:tak to vymenim, da se to zvladnout na ulici, nebo to budu muset dat do servisu?


..to ti nereknu, pac ja sem levej a dal sem to jeste s par jinejma vecma do servisu..

Napsal: pon 13.12.2004 11:59
od honzys
termostat v p.... . mel jsem to taky 800kc novy a je klid membrana uz nejni tak pruzna jak ma byt

Napsal: pon 13.12.2004 12:18
od voko21
skautik píše:pri jizde do 2500 ot mam rucicku trochu vyosenou v levo max 1mm :)


Mam to stejně, ale jenom teď, když je venku zima. Přemejšlel jsem nad tím, jestli by v zimě nešlo trochu přivřít vstup studeného vzduchu na chladič, motor by se tím taky ohřál dřív. :?

Napsal: pon 13.12.2004 13:19
od Fikux
pepus píše: ale neco v tech dverich furt boucha (dyz zatacim).


Mrkni jestli ti tam nenechal šroubovák :D

Napsal: pon 13.12.2004 13:22
od voko21
Fikux píše:
pepus píše: ale neco v tech dverich furt boucha (dyz zatacim).


Mrkni jestli ti tam nenechal šroubovák :D


V těch dveřích je tak velká kapsa, že to není problém. :)

Napsal: pon 13.12.2004 14:27
od Fikux
voko21 píše:
Fikux píše:
pepus píše: ale neco v tech dverich furt boucha (dyz zatacim).


Mrkni jestli ti tam nenechal šroubovák :D


V těch dveřích je tak velká kapsa, že to není problém. :)


Kapsa je taková, že by se tam schovala i vrtačka ... takže možná i ještě na tý opravě vyděláš :D

Napsal: pon 13.12.2004 23:06
od pepus
no spis to zapomnel prisroubovat :). protoze dycky dyz zamknu dvere, tak mi zacne vysilovat otresovej senzor na alarmu 8O. Jo a k tomu zapominani - v kufru zapomnel cernou krabicku s logem BMW a 6ti kolikovym zaoblenym konektorem a nejakym spinacem. Asi je to ten kram na resetovani vymeny oleje, ne? Tak kdybyste nekdo potreboval reset, tak staci rict :)

Napsal: úte 14.12.2004 08:17
od voko21
pepus píše:no spis to zapomnel prisroubovat :). protoze dycky dyz zamknu dvere, tak mi zacne vysilovat otresovej senzor na alarmu 8O. Jo a k tomu zapominani - v kufru zapomnel cernou krabicku s logem BMW a 6ti kolikovym zaoblenym konektorem a nejakym spinacem. Asi je to ten kram na resetovani vymeny oleje, ne? Tak kdybyste nekdo potreboval reset, tak staci rict :)


Tak to vyfo? :idea: jo a dej mi na toho chlapa číslo, necham si od něj zapojit rádio, možná mi zapomene v autě CD měnič. :lol: