Stránka 1 z 1
Napsal: stř 24.11.2004 22:20
od BMWAK
vim že to sem moc nepatří že je to moc strý ale mam problém je to stará klasická E12 rv.1975 motor M10 1,8 (karburátor).a při jízdě se nechá na pohodu vytočit tak do 3000 otáček a pak motor zrychluje jen velice pomalu:-/ a asi od 3500 v motoru něco píská...a já nevim co by s tim mohlo bejt.napadá vás někoho něco??kontroloval sem benzínovej filtr,karburátor,trysky,vzduchovej filtr,vačku,benzínovou pumpu,rozdělovač,svíčky atd...a furt nevim co s tim je...
takže pokud máte někdo nákej nápad tak mi to napište...
Napsal: čtv 25.11.2004 01:14
od TOMMANO_V12
Zkus se podivat na bohatost smesi benzinu, to by tomu odpovidalo, ze pri vysich otackach to tam lije jeste vice paliva a motor se dusi. Mozna to bude uplne neco jinyho, tezko rict, takhle diagnostikovat motor na dalku...
Napsal: čtv 25.11.2004 07:50
od Ivo
řemen alternátor dej novej
Napsal: čtv 25.11.2004 21:11
od BMWAK
no altík mužu dát opravit pokud s nim něco a koupit novej řemen taky mužu sice na to ted nemam ale mužu to skusit ale jak to souvisí s tim že to auto nejede??
Napsal: čtv 25.11.2004 21:12
od BMWAK
TOMMANO_V12 píše:Zkus se podivat na bohatost smesi benzinu, to by tomu odpovidalo, ze pri vysich otackach to tam lije jeste vice paliva a motor se dusi. Mozna to bude uplne neco jinyho, tezko rict, takhle diagnostikovat motor na dalku...
no to nevim jak se na to kouká ale s karbcem si pohrát mužu no...
Napsal: sob 27.11.2004 20:05
od BMWAK
Ivo píše:řemen alternátor dej novej
novej řemen=nulová změna zajtra skusim sundat altík a uvdim jak běhá...
Napsal: ned 28.11.2004 15:59
od milo
neviem kde je v M10 vodna pumpa, ale mohla by byt zadrena ... co teplota?
Napsal: ned 28.11.2004 21:35
od BMWAK
no vodní pupa mě teda nenapadla (teda napala ale přišlo mi to jako blbost) ale až bude čas tak to skouknu chtěl sem ted o víkendu ale víkend je moc malej:-) dík za typ.jinak ta pumpa je normálně pod vrtulí......
Napsal: pon 29.11.2004 21:42
od BMWAK
tak už to vypadá že to funguje jak má bylo to asi netěsností karburátoru.přetěsnil sem přírubu a už se nechá vytočit na 6500

Napsal: pon 29.11.2004 23:14
od Jawak
To sálo určitě falešnej vzduch, taky by bylo občas u karbecu dobrý vyčistit ho, a kdy byl naposled měněnej palivovej filtr?
Napsal: úte 30.11.2004 14:42
od BMWAK
Jawak píše:To sálo určitě falešnej vzduch, taky by bylo občas u karbecu dobrý vyčistit ho, a kdy byl naposled měněnej palivovej filtr?
pylovej filtr to nemá....má to akorát vzduchovej a ten sem měnil někdy na podzim.

Napsal: úte 30.11.2004 18:36
od Jawak
BMWAK píše:pylovej filtr to nemá....má to akorát vzduchovej a ten sem měnil někdy na podzim.

Znáš rozdíl mezi pylovým a (palivovým)-benzínovým filtru?

Pylovej nemá, to je mi jasný, to měly až s klimou, benzínovej filtr je někde vedle motoru, v hliníkovým válečku

Napsal: úte 30.11.2004 21:40
od BMWAK
jo sorec špatně sem to přečetl..ten sem taky čistil...dneska sem to byl projet a už teda motor jde vytočit až téměř na 6000 otáček ale jde to moc pomalu mělo by to jít určitě rychlejc...a kolem 3500 do nákejch 4000 tam pořát něco jako píská a já furt nevim co:-(
Napsal: úte 30.11.2004 22:59
od Jawak

Čistil? A jak?
Nebyl to náhodou takový čtveratý papírový filtr?

Tak to je vzduchový a doporučuju vyměnit, to je spotřební věc...
Napsal: stř 01.12.2004 20:47
od BMWAK
no už sem psal že vzduchovej sem měnil na podzim....a palivovej jde rozebrat a krásně vyčistit.....nevim co je to čtveratý???ale jestli si tim myslel jeho tvar tak je kulatej:-)
Napsal: stř 01.12.2004 21:24
od Jawak
Jo to sedí, já jen že třeba u e36 je kulatej, ale na jedno použití, čistit se nedá...
To víš, u BMW v rajchu už takový "veterány"

neservisují, tam se ukáže jednou za čas e34 a to už je co říci...
Napsal: čtv 02.12.2004 21:24
od BMWAK
no jo no já sem za ní ale rád už je jich dost málo v plzni vim jen o jedný a ta je novější:-) no ten filtr už bych nerozebíral (myslim jako slovně):-)