To samý se mi stalo u P 924, stálo pěkně v garáži a když jsem to chtěl zase protáhnout, tak hudluju hudluju a nic. Mělo to zkuk, jako kdyby to občas zapálilo v jednom hrnku. To znamená jako 1. poodšroubuju kovový vedení od (Benzinverteiler), naštěstí jen 4

a poprosil jsem někoho, a? mi jde otočit klíčem. Benál valil proudem, tím to teda nemůže být... Takže za 2. elektrika, vyšroubuju svíčku, pěkně mokrá, test jestli hází jiskru a ono nic... Takže náročné hledání chyby... Pak jsem někdy zjistil, že podložka pod matičkou kostry (zároveň to drží nějakou řídící jednotku Bosch K-Jetronic) je pěkně zarezlá, takže není kontakt...
A teď to bylo už jednoduchý, oškrabat rez z kontaktu na kastli, nakonzervovat, zdravou podložku, vyčistit svíce a naprázdno protočit motor, aby se ten bordel z válců dostal ven. Pak svíčky z5, faje na ně a ejhle, motor naskočil téměř na po 1.

Toď zkušenosti s elektrikou našich "bratrů"

Ale u bawa by se tohle nemělo stát, tam je přece elektrika daleko dokonalejší a je tam Motronic...