Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 11.11.2004 16:08
od Pivson
Mám na všechny takovej dotaz, zřejmě mě bude čekat oprava, výměna či výroba předního dílu výfuku s katem
Je to E34 M50 2.0
Kde sehnat nějáký dobrý za dobrou cenu
(Autec - 30 200 bez DPH !!!!!!!!)
Popř kde nechat postavit s novým katem a kolik to tak asi vyjde.
Nevím jak to spravně řešit, je to docela nákladná záležitost.
Napsal: pon 15.11.2004 14:03
od tds
Pivson píše:Mám na všechny takovej dotaz, zřejmě mě bude čekat oprava, výměna či výroba předního dílu výfuku s katem
Je to E34 M50 2.0
Kde sehnat nějáký dobrý za dobrou cenu
(Autec - 30 200 bez DPH !!!!!!!!)
Popř kde nechat postavit s novým katem a kolik to tak asi vyjde.
Nevím jak to spravně řešit, je to docela nákladná záležitost.
kat vůbec nedávej. dej tam jen trubku a máš klid. nehledě na to že máš tak o 10koníků víc.
Napsal: pon 15.11.2004 14:08
od Pivson
Co na to lambda sonda. Ta je teda před katem, podle mě by na to nělo mít vliv, ale nevím.
Už jsem taky uvažoval dat to pryč a jen trubku.
Napsal: pon 15.11.2004 14:21
od tds
Pivson píše:Co na to lambda sonda. Ta je teda před katem, podle mě by na to nělo mít vliv, ale nevím.
Už jsem taky uvažoval dat to pryč a jen trubku.
lambda sonda na to nic.. ta neví jestli tam je kat nebo ne.
ta ti jenom motoru (řekne) jesli je málo nebo hodne poměr vzduchu a paliva.. takže úplně v klidu můžeš. když dáš potom ještě sportovní filtr tak to auto nepoznáš. věř mi. já to dělal na porsche a rozdíl byl fantastický!!!! ale nesmíš to navařit potom ti to začne hned rezavět. nech si udělat na tu trubku normálně přírubu jak je na katu atd. za hoďku nemáš co dělat.
Napsal: pon 15.11.2004 14:49
od patras
Pivson píše:Co na to lambda sonda. Ta je teda před katem, podle mě by na to nělo mít vliv, ale nevím.
Už jsem taky uvažoval dat to pryč a jen trubku.
lamda sonda bude operovat mimo svoji pracovni teplotu a bude davat spatny info ... jen nevim jestli to necemu vadi

kazdopadne se zmeni volnobezny otacky....
Napsal: pon 15.11.2004 14:58
od darmon
patras píše:Pivson píše:Co na to lambda sonda. Ta je teda před katem, podle mě by na to nělo mít vliv, ale nevím.
Už jsem taky uvažoval dat to pryč a jen trubku.
lamda sonda bude operovat mimo svoji pracovni teplotu a bude davat spatny info ... jen nevim jestli to necemu vadi

kazdopadne se zmeni volnobezny otacky....
bmw pouziva vyhrivany lambdy....
Napsal: pon 15.11.2004 15:06
od Pivson
Takže na lambdu to mít vliv nebude?
Je pravda, je vyhřívaná.
Hmm takže přímo od svodů to natahnout k prvnímu tlumiči.
To by snad někdo vyrobil.
Napsal: pon 15.11.2004 15:51
od Hanz
v nejhorsim mam stredovej dil z 2,0 e36

nebo uni katy

Napsal: úte 16.11.2004 16:10
od Mad Max
ČaukyPivsone: moje 540 má dělaný výfuk podle oryginálu co tam byl. Dělala mi to jedna firma od nás. Je to tři roky zpět a stál 7.000,- Kč i smontáží a povrchovou úpravou.
Myslím, že jej mám novej jen od katalitátoru do zadu. Ostatní bylo OK. Již si to přesně nepamatuju.
Napsal: úte 16.11.2004 16:24
od Zave
Mad Max píše:ČaukyPivsone: moje 540 má dělaný výfuk podle oryginálu co tam byl. Dělala mi to jedna firma od nás. Je to tři roky zpět a stál 7.000,- Kč i smontáží a povrchovou úpravou.
Myslím, že jej mám novej jen od katalitátoru do zadu. Ostatní bylo OK. Již si to přesně nepamatuju.
Kamos si nechaval delat na 525 e34 a delal to: pred katem to uriz, misto nej dal trubku a dal to mel z tech univerzalu+potrubi a stalo ho to 5,5k... To neni tak hrozny...