Stránka 1 z 1

Napsal: pát 05.11.2004 12:06
od mkalous
A další problémek..Kouzelný palivoměr. KDyž jsam auto kupoval, nejaka ropa v nem byla. pak zacalo svitit hladove oko, nadankoval jsem a jezdil. jenze, zhruba tak v polovine mezi rezervou a prvni dvacetilitrovou hranici na palivomeru se mi to kouslo, nebo co, rucicka padla na rezervu a zacalo svitit hladove oko.... v domeni, ze se to kouslo (stal jsem bokem v kopci) tak jsem si toho nevsimal. Kdyz se to nerovnalo ani po vypnuti a ujeti nekolika km, radeji jsme natankoval. vzal jsem deset litru, abych vyzkousel co to udela s palivomerem a tem mi ukazal neco kolem 17 litru.... tak jsme si rikal, ze podmeruje zruba o deset litru. jenze vcera mi opet svitilo hladove oko, jiz dlouhodobeji, tak jsem si rikal, ze se na to podivam. rozdelal jsme to, vlezl jsme do nadrze a co nevydim... Nadrz naprosti vysušená. na dne se valelo asi tak tři milimetry nafty a nic vic.. a to jsem si myslel, ze tam je tak deset litru.... Asi tezko...
takze ted musim natankovat trochu vic, nejakej pocet presnejch litru a kouknout, kolik mi ukaze palivomer.
muze se stat, ze pri rezerve ukazuje normalne, ale ze kdyz je paliva dostatek, ze nadměřuje o nějakejch osm až deset litru???
A jak to odstranit??
Diky za rady.....
:lol:

Napsal: pát 05.11.2004 13:50
od Pivson
Nekdy to zpraví natankovat plnou nadrž a ustalí se to.

Už jsme to tady brali jak v E34 tak E36

Mě to začalo cca pred dvouma rokama na benzinu delat to samy.
proste tam blbne ten měřak.

U mě to blblo pořád, až když jsem jednou tankoval, tak ten tlak doslova roztrhnul vršek toho palivoměru a začal talkem tect benzin.
Dobre na mě koukali.

Vše se sklidnilo kompletní výměnou toho palivoměru.

Napsal: pát 05.11.2004 14:39
od Ivo
taky mi to blbne

Napsal: pát 05.11.2004 14:53
od mkalous
hmmmm, tak vymenou palivomeru.... to bude mit jezisek ze me radost :D ale co, je to jednou za zivot auta.....
mimochodem, vymenou palivomeru se mysli to, co kdyz oddelam ten vrchni dekl, tak to co vyndam z nadrze ( je to takovej bilej valec s pruzinkou uvnitr, nejakej ten kabel k tomu a z vrchu se pridelavaj hadicky do a z motoru), nebo i to, co se vali na dne nadrze a bere naftu nebo benzin ze spoda??
Diky.

Napsal: pát 05.11.2004 16:03
od honzys
mkalous píše:hmmmm, tak vymenou palivomeru.... to bude mit jezisek ze me radost :D ale co, je to jednou za zivot auta.....
mimochodem, vymenou palivomeru se mysli to, co kdyz oddelam ten vrchni dekl, tak to co vyndam z nadrze ( je to takovej bilej valec s pruzinkou uvnitr, nejakej ten kabel k tomu a z vrchu se pridelavaj hadicky do a z motoru), nebo i to, co se vali na dne nadrze a bere naftu nebo benzin ze spoda??
Diky.


bacha na palivove cerpadlo to by se odelavat nemelo :lol: :lol:

Napsal: sob 06.11.2004 11:14
od Pivson
Jo je to ten bilej valec, cely to vymenis.

Ja u benzina vyndal cely i s benzin pumpou, uz si to presne nepamatuju, ale slo to v pohode ven.

Cena na vrakaci u Slanyho byla 1000 kč

Nový to stojí neco pres 5000 Kc

Napsal: sob 06.11.2004 13:47
od Jawak
Mám, i to čerpadlo... Je to na e36 benál...

Napsal: ned 07.11.2004 17:18
od shooter
Než zainvestuješ, zkus tohle. Měl jsem trochu jinej problém, ale třeba ti pomůže moje zkušenost. Mě palivoměr fungoval, ale zase mi nefungovala kontrolka rezervy. Vyndal jsem z nádrže komplet palivoměr i s čerpadlem abych nemusel odpojovat hadice od čerpadla (trochu ježek v kleci ale jde to) a rozebral jsem ten bílej válec s palivoměrem. Je tam myslim šroubek zespoda. Při demontáži opatrně, jsou tam tenké odporové drátky. Ty by mohly být také zdrojem problému u tebe (jezdec potenciometru na nich zůstává viset apod.). Můj problém byl způsoben tím, že na dně tý trubky byly bordelem co se tam za ta léta s naftou dostane zaneseny kontakty jež spínají tu kontrolku. Bordel jsem vyčistil a bylo to. Hodně štěstí.

Napsal: pon 08.11.2004 08:10
od mkalous
shooter píše:Než zainvestuješ, zkus tohle. Měl jsem trochu jinej problém, ale třeba ti pomůže moje zkušenost. Mě palivoměr fungoval, ale zase mi nefungovala kontrolka rezervy. Vyndal jsem z nádrže komplet palivoměr i s čerpadlem abych nemusel odpojovat hadice od čerpadla (trochu ježek v kleci ale jde to) a rozebral jsem ten bílej válec s palivoměrem. Je tam myslim šroubek zespoda. Při demontáži opatrně, jsou tam tenké odporové drátky. Ty by mohly být také zdrojem problému u tebe (jezdec potenciometru na nich zůstává viset apod.). Můj problém byl způsoben tím, že na dně tý trubky byly bordelem co se tam za ta léta s naftou dostane zaneseny kontakty jež spínají tu kontrolku. Bordel jsem vyčistil a bylo to. Hodně štěstí.
No, super, tak jsme vyndal toho ježka z klece.......cerpadlo jsem tam ale radeji nechal.... Mimochodem, to cerpadlo tam ma byt na pevno? Nejak moc se mi tam hybe...
PAk jsem rozdelal ten bilej valec, videl jsme tam ty tri tenke dratecky, videl jsem tam ten sroub na dne toho valce (ten je mimochodem na co?), trochu to ocistil, zkontrolval spoje azase vratil zpet... Natankoval jsem 20 litru, palivomer ukazal 20 litru a ted jezdim a cekam, az se dostanu k deseti litrum, kdy mi to spadlo na nulu a byla sranda.... Tak se nechame prekvapit. A kdyz to nebude fungovat, rozeberu to jeste jednou a uvidime....
:lol:
Jinak dostane ježíšek úkol (zase bude mít auto pod stromečkem víc dárků než já) :lol: :lol: :lol:

Napsal: pon 08.11.2004 08:12
od mkalous
Pivson píše:Jo je to ten bilej valec, cely to vymenis.

Ja u benzina vyndal cely i s benzin pumpou, uz si to presne nepamatuju, ale slo to v pohode ven.

Cena na vrakaci u Slanyho byla 1000 kč

Nový to stojí neco pres 5000 Kc
Vrakáč u Slanýho?? Ten najdu asi tak kde... Přes Slaný jezdím na letiště, takže by se mi ten vrakáč docela hodil... Poblíž ktere vesnice to je, nebo jak se tam dostanu, nebo tak nejak.... nebo webove stranky a podobne...
Dekuji za info. 8O