Stránka 1 z 1

Napsal: úte 14.09.2004 21:23
od Zave
Cau. Prosim o radu... Mam 520 M50 VANOS a zlobi me prevodovka... Jednicka tam jde jenom kdyz auto uplne stoji. Kdyz jede rychlosti 1m/h tak to jde pres zuby a z jednicky na dvojku se to musi s prodlevou jinak zase pocitam zuby.... :? No a ze 2 na 3 uz je to lepsi ale taky to chce trosku pomaleji.... Tak nevim jestli je v haji prevodovka a nebo spojka... Spojka neni moc dobra, zabira nahore... Jo a jeste jedna vec... Mezi prevodovkou a motorem mi kape olej... Celkem i dost, nemuze to byt s tim spojeny? A to ze to kape je to spatne tesneni mezi prevodovkou a motorem nebo nejaky gufero? Diky za rady... Uz me to pekne sejří... :? :o

Napsal: úte 14.09.2004 21:24
od Zave
xxx

Napsal: úte 14.09.2004 21:34
od Pivson
kazdopadne jestli je spojka spatna nepoznas u E34 podle pedalu kde zabira. Je tam regulace ze je to porad stejny.

Oblozeni se meri specialni merkou, ktera se strka pres otvor u spojkovýho valce

Napsal: úte 14.09.2004 21:35
od Zave
Pivson píše:kazdopadne jestli je spojka spatna nepoznas u E34 podle pedalu kde zabira. Je tam regulace ze je to porad stejny.

Oblozeni se meri specialni merkou, ktera se strka pres otvor u spojkovýho valce
A safra... Myslis ze je v haji ta prevodovka?

Napsal: úte 14.09.2004 22:47
od psena
No spojka dela zazraky, me na stare 525 co jsem mel pred tim(RV 90) vypadavala jednicka, pri silnejsi akceeraci.Po te co jsem udelal spojku tak jednicka prestala vypadavat.Ovsem zase chvili nez si sedla, tak jsem obcas pri podrazeni na dvojku pocital zuby...takze tak.
Jinak ten kapajici olej. bude pravdepodobne gufero pod setrvakem.

Napsal: stř 15.09.2004 09:00
od TURBO_KrteK
alp píše:Kdyz uz jsme u toho, tak ja mam jinej problem.

Kdyz je motor v zaberu (se zarazenou rychlosti) tak mi nekde neidentifikovatelne hrozne huci a je to zavisle na otackach. Kdyz vyrim a jedu na neutral tak to nehuci i kdyz zvysim otacky.
Jinak prevodovka radi perfektne, se spojkou problemy zjevne nemam, kapalin vsude dost a nemaji moc najeto.

Nejakej napad ?
diferencial ? :)

Napsal: stř 15.09.2004 16:34
od Zave
TURBO_KrteK píše:
alp píše:Kdyz uz jsme u toho, tak ja mam jinej problem.

Kdyz je motor v zaberu (se zarazenou rychlosti) tak mi nekde neidentifikovatelne hrozne huci a je to zavisle na otackach. Kdyz vyrim a jedu na neutral tak to nehuci i kdyz zvysim otacky.
Jinak prevodovka radi perfektne, se spojkou problemy zjevne nemam, kapalin vsude dost a nemaji moc najeto.

Nejakej napad ?
diferencial ? :)
taky bych rekl... Kamos mel to same a byl to difec...

Napsal: stř 15.09.2004 16:57
od Zave
Jo on daval jinej. Kupoval ho u Smida na vrakalu v moravanech, ale uz nevim kolik za to dal... Muzu se optat... Neni ted ale doma....

Napsal: stř 15.09.2004 20:39
od ondra_m
Olej trochu dolej... 8)

Napsal: stř 15.09.2004 21:41
od Zave
Kolik muze kostovat spojka?

Napsal: stř 15.09.2004 22:00
od psena
2000 prace, 2500 lamela, 1400 lozisko,2500 pritlacak, cela sada do 5000.
To jsou ceny co maji v Moravanech.Kazdopadne se vyplati ta sada.
Samozrejme Sachs.

Napsal: stř 15.09.2004 22:34
od Pivson
Co jsem se ptal, tak elit kolem 8000,- cela sada (lamela, pritlacak, lozisko)

V nemecku se to da poridit kolem 130 EUR