Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
ASC zlobi
Mel jsem podobnej problem, kdyz jsem koupil auto. Me se to vetsinou rozvitilo kdyz jsem projel nakou diru. Koukni se do podbehu, sou tam takovy cerny krabicky v tech sou konektory od destickovejch a ABS cidel, ty sem rozdelal vycistil a prostrikal nakym sracem na kontakty, od ty doby mi to uz nikdy nezlobilo, tak to zkus, treba je to tim... Jinak nekde niz je prispevek jak promerit cidla.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 571
- Registrován: sob 15.02.2003 01:00
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
alp píše:lanko zkontrolovano a ok, i sem ho doseridil. Tahne v pohode, test asc probiha v pohode, po dobu co funguje tak pod plnym kotlem spravne omezi a srovna vykon. Motorkem to nejspis nebude. Cidlo na sani jsem take odzkousel, to je take v pohode.
Skocim v pondeli na diag ...
dikec za napad ...
Držím Ti tedy palce.
alp píše:lanko zkontrolovano a ok, i sem ho doseridil. Tahne v pohode, test asc probiha v pohode, po dobu co funguje tak pod plnym kotlem spravne omezi a srovna vykon. Motorkem to nejspis nebude. Cidlo na sani jsem take odzkousel, to je take v pohode.
Skocim v pondeli na diag ...
dikec za napad ...
nesmysl, zjistisi selfdiagnostikou ktery cidlo je v prdeli, a to vymen. Ze se to ozve hned po 200 metrech je logicky, kdyz se to kontroluje po startu tak se kola jeste netoci a ono to nemuze jistit ze tomu leze blbej signal o provozu.
pokud by to bylo čidlo ABS tak by se logicky rozsvitila taky kontrolka ABS, což asi nedělá, řešil jsem ten problém viz sekce E32, u mě je pravděpodobně problém v hydraulice která příbržduje zadní kola při prokluzu, ale diagnostikovat to v servisech BMW a BOSCH bohužel nešlo.
Samozřejmě nevím zda tvoje 5 má ten samý systém ASC jako mám já na 7, nicméně popis závady je podobný.
Samozřejmě nevím zda tvoje 5 má ten samý systém ASC jako mám já na 7, nicméně popis závady je podobný.
je to presně jak říkaš diagnostika nic neukáže, byl jsem s tim u Böhma v dol.počernicích ten má jakousi řídící jednotku ASC pro E32/E34 která je diagnostikovatelná, ale stejně nic nenašel, jinak při použití diagnostiky pomocí autodiagnostiky (sešlápnout pedál brzdy a držet a současně stisknout a držet tlačítko ASC a přitom zapnout klíček do polohy 2 (kontrolky)) mě kontrolka ASC vybliká chybu číslo 18 ale nikdo neví co to znamená kody do 10 mám, ale to jsi asi zkoušel.
pokud by jednotka zjistila závadu na čidlech ABS nebo jinde v něčem co má souvislost s ABS tak se automaticky kontrolka ABS rozsvítí. U mého systému ABS/ASC je použita právě ta více vývodová servo pumpa (tandemová) dělá 2 tlaky jeden pro servo a tuším posilovač brzd (u mě je hydraulický) a druhý tlak právě pro hydraulickou jednotku ASC a NIVO regulaci zadní nápravy. U mě je ta jednotka umístěna na podběhu v motorovém prostoru pod Heaters valves, když nezapomenu tak se zítra kouknu do knihy jak to má 740 ale mám pocit že ta hydraulická jednotka je na tom samym místě. Jinak dnes jsem byl v Přišimasích na vrak. a koupil jsem si tam tu hydraulickou jednotku tak to zítra budu měnit, pak dám vědět jestli to chodí.
pokud máš vzadu jen jedno čidlo ABS (pokud si teda nepleteš čidlo pro tachometr v diferáku) tak určitě nemáš ten systém ASC co mám já, protože to moje funguje tak že pokud začne třeba pravé kolo prokluzovat tak ASC ubere výkon motoru a to pravé kolo přibrzdí brzdou, na to je ten hydroagregát co teď měnim u sebe. Mužeš ještě zkusit zadat do ETK tvoje VIN a podle toho kouknout do brzd jestli se ti tam ten agregát objeví, pokud dám všeobecně E34 V8 3.0 tak tam ten hydroagregát je ale u konkrétního čísla kastle být nemusí, pokud bys měl stejnou jednotku jako já mám jednu k dispozici na vyzkoušení, ale jsem v Liberci takže buď přijet a nebo bych ji třeba vzal na Mimoň pokud jedeš.Když to zítra dodělám tak sem hodím fotkaÿ a? víš jak to vypadá.
tady máš číslo pro 530 V8 (34 51 1 159 695) mám i fotky ale musim je zmenšit abych je sem mohl dát, dnes jsem to dodělal byla to strašná pakárna, no ale ASC zatím funguje parádně.
Dělali se dva systémy ASC 1.ASC které omezovalo jen výkon motoru, vzadu byl potom většinou samosvor. 2. ASC+T omezuje výkon plus přibržduje ty kola tím hydroagregátem (můj případ).
Dělali se dva systémy ASC 1.ASC které omezovalo jen výkon motoru, vzadu byl potom většinou samosvor. 2. ASC+T omezuje výkon plus přibržduje ty kola tím hydroagregátem (můj případ).