Stránka 1 z 1

Napsal: úte 10.08.2004 14:03
od as
Otázka! Mám možnost koupit za velmi dobrou cenu BMW 525TD (115PS), E39, rok výroby 2000, najeto 90000km v plné výbavě. Má někdo zkušenosti s tímto motorem (115PS), spolehlivost atd., je to hodně znát tak málo koní na E39 nebo radši koupit jiný typ. Předem dík.

Napsal: úte 10.08.2004 14:22
od Lukáš
as píše:Otázka! Mám možnost koupit za velmi dobrou cenu BMW 525TD (115PS), E39, rok výroby 2000, najeto 90000km v plné výbavě. Má někdo zkušenosti s tímto motorem (115PS), spolehlivost atd., je to hodně znát tak málo koní na E39 nebo radši koupit jiný typ. Předem dík.


nejede to, a je to verze pro belgii a francii, jinak se tenhle motor jinam nemontoval, to spis sezen TDS, když už.........

a v roce 2000 už se davno dělali 3.0d s common-rail em, takze spis hledej 530d jede to podstatne lip

Napsal: úte 10.08.2004 14:54
od skautik
Lukáš píše:
as píše:Otázka! Mám možnost koupit za velmi dobrou cenu BMW 525TD (115PS), E39, rok výroby 2000, najeto 90000km v plné výbavě. Má někdo zkušenosti s tímto motorem (115PS), spolehlivost atd., je to hodně znát tak málo koní na E39 nebo radši koupit jiný typ. Předem dík.


nejede to, a je to verze pro belgii a francii, jinak se tenhle motor jinam nemontoval, to spis sezen TDS, když už.........

a v roce 2000 už se davno dělali 3.0d s common-rail em, takze spis hledej 530d jede to podstatne lip


jenze to asi nema moznost koupit za velmi dobrou cenu....

co to je za cenu a jaka je presne vybava kdyz Ti mame poradit?

Napsal: úte 10.08.2004 15:59
od tds
Lukáš píše:
as píše:Otázka! Mám možnost koupit za velmi dobrou cenu BMW 525TD (115PS), E39, rok výroby 2000, najeto 90000km v plné výbavě. Má někdo zkušenosti s tímto motorem (115PS), spolehlivost atd., je to hodně znát tak málo koní na E39 nebo radši koupit jiný typ. Předem dík.


nejede to, a je to verze pro belgii a francii, jinak se tenhle motor jinam nemontoval, to spis sezen TDS, když už.........

a v roce 2000 už se davno dělali 3.0d s common-rail em, takze spis hledej 530d jede to podstatne lip


hmm. ale až se ti vysere váha vzduchu,rádo velmi často,výměna možná jen u bmw... na 3,0d tak budeš jen koulet očičkama až ti předloží fakturu.Je fakt že to jede božsky obzvlášt když to je na čipu.

Napsal: úte 10.08.2004 16:28
od Lukáš
tds píše:
Lukáš píše:
as píše:Otázka! Mám možnost koupit za velmi dobrou cenu BMW 525TD (115PS), E39, rok výroby 2000, najeto 90000km v plné výbavě. Má někdo zkušenosti s tímto motorem (115PS), spolehlivost atd., je to hodně znát tak málo koní na E39 nebo radši koupit jiný typ. Předem dík.


nejede to, a je to verze pro belgii a francii, jinak se tenhle motor jinam nemontoval, to spis sezen TDS, když už.........

a v roce 2000 už se davno dělali 3.0d s common-rail em, takze spis hledej 530d jede to podstatne lip


hmm. ale až se ti vysere váha vzduchu,rádo velmi často,výměna možná jen u bmw... na 3,0d tak budeš jen koulet očičkama až ti předloží fakturu.Je fakt že to jede božsky obzvlášt když to je na čipu.


vymena + prace 12tis

Napsal: úte 10.08.2004 16:34
od bpytlik
tds píše:
Lukáš píše:
as píše:Otázka! Mám možnost koupit za velmi dobrou cenu BMW 525TD (115PS), E39, rok výroby 2000, najeto 90000km v plné výbavě. Má někdo zkušenosti s tímto motorem (115PS), spolehlivost atd., je to hodně znát tak málo koní na E39 nebo radši koupit jiný typ. Předem dík.


nejede to, a je to verze pro belgii a francii, jinak se tenhle motor jinam nemontoval, to spis sezen TDS, když už.........

a v roce 2000 už se davno dělali 3.0d s common-rail em, takze spis hledej 530d jede to podstatne lip


hmm. ale až se ti vysere váha vzduchu,rádo velmi často,výměna možná jen u bmw... na 3,0d tak budeš jen koulet očičkama až ti předloží fakturu.Je fakt že to jede božsky obzvlášt když to je na čipu.


Proc jen u bmw?? Muzes klidne i jinde, ale dotycny musi mit pristroj aby ji mohl nakodovat....Stejne jako napriklad pri vymene modulu svetel se musi nakodovat pristrojovka:)

Napsal: stř 11.08.2004 07:14
od as
Jeden strejda u nás z rodinných důvodů (rozvod a žena chce peníze) to chce prodat teď hned. Je schopen to prodat za 200tic. To auto si nechal přivést z Belgie před dvěma lety.
Výbava: komplet el. výbava, el. sedáky, kůže, multifunkční volant, tepomat, CD.

Napsal: stř 11.08.2004 07:20
od as
skautik píše:
Lukáš píše:
as píše:Otázka! Mám možnost koupit za velmi dobrou cenu BMW 525TD (115PS), E39, rok výroby 2000, najeto 90000km v plné výbavě. Má někdo zkušenosti s tímto motorem (115PS), spolehlivost atd., je to hodně znát tak málo koní na E39 nebo radši koupit jiný typ. Předem dík.


nejede to, a je to verze pro belgii a francii, jinak se tenhle motor jinam nemontoval, to spis sezen TDS, když už.........

a v roce 2000 už se davno dělali 3.0d s common-rail em, takze spis hledej 530d jede to podstatne lip


jenze to asi nema moznost koupit za velmi dobrou cenu....

co to je za cenu a jaka je presne vybava kdyz Ti mame poradit?


Jeden strejda u nás z rodinných důvodů (rozvod a žena chce peníze) to chce prodat teď hned. Je schopen to prodat za 200tic. To auto si nechal přivést z Belgie před dvěma lety.
Výbava: komplet el. výbava, el. sedáky, kůže, multifunkční volant, tepomat, CD.

Napsal: stř 11.08.2004 08:14
od patras
za 200 bych to urcite vzal, kdyz je to rok 2000 .... hned by sla do inzeratu !!! a az by se prodala za odpovidajici cenu tak 530 benzin !!! :D

Napsal: stř 11.08.2004 08:43
od skautik
patras píše:za 200 bych to urcite vzal, kdyz je to rok 2000 .... hned by sla do inzeratu !!! a az by se prodala za odpovidajici cenu tak 530 benzin !!! :D


naprosto presne, za ty penize bych to neresil, sla by na kseft :)

a nebo by se pridal alespon ten intercooler za ty prachy :) pak by z toho bylo skoro tds po uprave map tak 160 koni :)