Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
525td/2000
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1151
- Registrován: pon 11.03.2002 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
as píše:Otázka! Mám možnost koupit za velmi dobrou cenu BMW 525TD (115PS), E39, rok výroby 2000, najeto 90000km v plné výbavě. Má někdo zkušenosti s tímto motorem (115PS), spolehlivost atd., je to hodně znát tak málo koní na E39 nebo radši koupit jiný typ. Předem dík.
nejede to, a je to verze pro belgii a francii, jinak se tenhle motor jinam nemontoval, to spis sezen TDS, když už.........
a v roce 2000 už se davno dělali 3.0d s common-rail em, takze spis hledej 530d jede to podstatne lip
Lukáš píše:as píše:Otázka! Mám možnost koupit za velmi dobrou cenu BMW 525TD (115PS), E39, rok výroby 2000, najeto 90000km v plné výbavě. Má někdo zkušenosti s tímto motorem (115PS), spolehlivost atd., je to hodně znát tak málo koní na E39 nebo radši koupit jiný typ. Předem dík.
nejede to, a je to verze pro belgii a francii, jinak se tenhle motor jinam nemontoval, to spis sezen TDS, když už.........
a v roce 2000 už se davno dělali 3.0d s common-rail em, takze spis hledej 530d jede to podstatne lip
jenze to asi nema moznost koupit za velmi dobrou cenu....
co to je za cenu a jaka je presne vybava kdyz Ti mame poradit?
Lukáš píše:as píše:Otázka! Mám možnost koupit za velmi dobrou cenu BMW 525TD (115PS), E39, rok výroby 2000, najeto 90000km v plné výbavě. Má někdo zkušenosti s tímto motorem (115PS), spolehlivost atd., je to hodně znát tak málo koní na E39 nebo radši koupit jiný typ. Předem dík.
nejede to, a je to verze pro belgii a francii, jinak se tenhle motor jinam nemontoval, to spis sezen TDS, když už.........
a v roce 2000 už se davno dělali 3.0d s common-rail em, takze spis hledej 530d jede to podstatne lip
hmm. ale až se ti vysere váha vzduchu,rádo velmi často,výměna možná jen u bmw... na 3,0d tak budeš jen koulet očičkama až ti předloží fakturu.Je fakt že to jede božsky obzvlášt když to je na čipu.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1151
- Registrován: pon 11.03.2002 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
tds píše:Lukáš píše:as píše:Otázka! Mám možnost koupit za velmi dobrou cenu BMW 525TD (115PS), E39, rok výroby 2000, najeto 90000km v plné výbavě. Má někdo zkušenosti s tímto motorem (115PS), spolehlivost atd., je to hodně znát tak málo koní na E39 nebo radši koupit jiný typ. Předem dík.
nejede to, a je to verze pro belgii a francii, jinak se tenhle motor jinam nemontoval, to spis sezen TDS, když už.........
a v roce 2000 už se davno dělali 3.0d s common-rail em, takze spis hledej 530d jede to podstatne lip
hmm. ale až se ti vysere váha vzduchu,rádo velmi často,výměna možná jen u bmw... na 3,0d tak budeš jen koulet očičkama až ti předloží fakturu.Je fakt že to jede božsky obzvlášt když to je na čipu.
vymena + prace 12tis
tds píše:Lukáš píše:as píše:Otázka! Mám možnost koupit za velmi dobrou cenu BMW 525TD (115PS), E39, rok výroby 2000, najeto 90000km v plné výbavě. Má někdo zkušenosti s tímto motorem (115PS), spolehlivost atd., je to hodně znát tak málo koní na E39 nebo radši koupit jiný typ. Předem dík.
nejede to, a je to verze pro belgii a francii, jinak se tenhle motor jinam nemontoval, to spis sezen TDS, když už.........
a v roce 2000 už se davno dělali 3.0d s common-rail em, takze spis hledej 530d jede to podstatne lip
hmm. ale až se ti vysere váha vzduchu,rádo velmi často,výměna možná jen u bmw... na 3,0d tak budeš jen koulet očičkama až ti předloží fakturu.Je fakt že to jede božsky obzvlášt když to je na čipu.
Proc jen u bmw?? Muzes klidne i jinde, ale dotycny musi mit pristroj aby ji mohl nakodovat....Stejne jako napriklad pri vymene modulu svetel se musi nakodovat pristrojovka:)
skautik píše:Lukáš píše:as píše:Otázka! Mám možnost koupit za velmi dobrou cenu BMW 525TD (115PS), E39, rok výroby 2000, najeto 90000km v plné výbavě. Má někdo zkušenosti s tímto motorem (115PS), spolehlivost atd., je to hodně znát tak málo koní na E39 nebo radši koupit jiný typ. Předem dík.
nejede to, a je to verze pro belgii a francii, jinak se tenhle motor jinam nemontoval, to spis sezen TDS, když už.........
a v roce 2000 už se davno dělali 3.0d s common-rail em, takze spis hledej 530d jede to podstatne lip
jenze to asi nema moznost koupit za velmi dobrou cenu....
co to je za cenu a jaka je presne vybava kdyz Ti mame poradit?
Jeden strejda u nás z rodinných důvodů (rozvod a žena chce peníze) to chce prodat teď hned. Je schopen to prodat za 200tic. To auto si nechal přivést z Belgie před dvěma lety.
Výbava: komplet el. výbava, el. sedáky, kůže, multifunkční volant, tepomat, CD.
patras píše:za 200 bych to urcite vzal, kdyz je to rok 2000 .... hned by sla do inzeratu !!! a az by se prodala za odpovidajici cenu tak 530 benzin !!!
naprosto presne, za ty penize bych to neresil, sla by na kseft

a nebo by se pridal alespon ten intercooler za ty prachy

