Trvalo to sice čistého času asi 30 hodin , ale je to!
Při té výměněně jsem ovšem zjistil několik zvláštností, které bych chtěl objasnit, pokud bude někdo z Vás vědět.
1. mám plechovou nádrž.Všechny mnou shlédnuté 34 ji měli plastovou - je to normální?
2. unašeče na poloosách jsou u všech 34 stovkový - já mám stodesítkový.kámoš řikal , že ani na jejich závodní okruhový M3 nejsou takový - je to normální?
3. při nákupu náhr. dílů jsem zjistil , že BMW moje vozidlo nemá v registru! - co to?
4. jakej má být správně v E34 88r 535i diferák?
Dále bylo potřeba vyměnit zadní tlumiče a kotouče, kloub kardanu atd.
Následně byly vyměněny přední ramena a stabilizátory.
Takže auto teď sedí jako přibitý, vevnitř je ticho jako v hrobě a málem jsem se v něm už zabil nebo? rychlost v zatáčkách si teď fakt užívám


Jinak na mé zadní nápravě nebyl ani jeden(!!!!) silentblok dobrej , co dobrej ani ucházející, některý dokonce samy vypadli ven!
Zato teď je to žůžo!
A abych to jen nechválil tak jedna věc se teda nezdařila.Výměnou tý osy mi teď nefunguje ABS, nebo? nejsou pořádně seštelovaný čidla, ale to už je drobnost, to se doladí!
Musim Vám říct, že celou dobu co jsem měl auto nepojízdný tak jsem se přesunoval vozy půjčenými.První bylo to stejný , ale v plynu, žel bohu měl najeto asi 450t km.Dojel jsem k pumpě, že natankuju a už jsem neodjel.Šla srát palivová pumpa, altík,kontakty na startéru a spínací relé pumpy.Bych blil.Sral jsem se stim celou noc.Pak to byla felda 1,3 mpi.No ty vole , zatáčku ,kterou normálně jedu v báwu 100 a nic ( i v tom stavu v jakym bylo!) jsem málem po střeše projel v 60!Hrůza!Nejede to a vlastně vůbec nic to nedělá.
Další byl Citroen C2.Na to ,že je to 1,1 obsah a průměrnou to má 7,4l, když já v báwu 535 mám na tý stejný trase průměr 11,5 je to fakt síla!
Škoda 120l.Řekl bych ,že z výše popsaných vozů(kromě toho bmw) asi nejlepší.Od té jsem to všechno jaksi čekal a spíš překvapila než sklamala.
A když jsem si sednul do toho svýho bawce tak jsem děkoval pánu bohu , že ho mám!

