ZDRAVÍM VŠECHY KDO SEDÍ V BMW. MÁM PROBLÉM A DOUFÁM A VĚŘÍM ŽE MI HO POMŮŽETE NA TÉHLE STRÁNCE VYŘEŠIT. MÁM NATRŽENÝ ROZVODOVÝ ŘETĚZ NA VAČKU,KOUPIL JSEM UŽ KOMPLETNÍ ROZVODY I S NAPÍNÁKEM ALE CHCI JEŠTĚ ZJISTIT JAK SE TO MÁ SPRÁVNĚ VYMĚNIT.NEMÁ NĚKDO NĚJAKÝ POSTUP NEBO ZKUŠENOSTI POPŘ. NÁVOD NA VÝMĚNU. MOC DÍK. SAMOZŘEJMĚ ZA ODMĚNU.
Radime tak jak jsem Ti psal mailem..... že rozebereš dost věcí to je pravda jak napsal Lukas H, ale jinak je to jak všechny výměny rozvodáků. !!! nejdůležitější je správně nastavit rozvod před nastartováním !!!!!
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
TAK, ROZVODY UŽ MÁM HOTOVÝ BYLA TO NAPROSTÁ POHODIČKA,ASI 16 HOD ČISTÉ PRÁCE BEZ SUNDÁNÍ HLAVY S TÍM ŽE JSEM TO DĚLAL VŠECHNO VELMI PEČLIVĚ. TAKŽE KDYBY NĚKDO NĚKDY CHTĚL NĚJAKÉ INFO. RÁD POMOHU. TAK ZATÍM. PS. CHYTÁ TO LÍP. KDYŽ JE TEPLÝ MOTOR.
tds píše:TAK, ROZVODY UŽ MÁM HOTOVÝ BYLA TO NAPROSTÁ POHODIČKA,ASI 16 HOD ČISTÉ PRÁCE BEZ SUNDÁNÍ HLAVY S TÍM ŽE JSEM TO DĚLAL VŠECHNO VELMI PEČLIVĚ. TAKŽE KDYBY NĚKDO NĚKDY CHTĚL NĚJAKÉ INFO. RÁD POMOHU. TAK ZATÍM. PS. CHYTÁ TO LÍP. KDYŽ JE TEPLÝ MOTOR.
tds píše:TAK, ROZVODY UŽ MÁM HOTOVÝ BYLA TO NAPROSTÁ POHODIČKA,ASI 16 HOD ČISTÉ PRÁCE BEZ SUNDÁNÍ HLAVY S TÍM ŽE JSEM TO DĚLAL VŠECHNO VELMI PEČLIVĚ. TAKŽE KDYBY NĚKDO NĚKDY CHTĚL NĚJAKÉ INFO. RÁD POMOHU. TAK ZATÍM. PS. CHYTÁ TO LÍP. KDYŽ JE TEPLÝ MOTOR.
LIDÉ KTEŘÍ ŘÍKAJ ŽE MUSÍ HLAVA DOLU, TAK TOMU VŮBEC NEROZUMÍ!!!!
To se mi nejak nezda, nekolik mechaniku se shodlo na tom ze musi dolu, ja osobne to nedelal tak se hadat nebudu...
tds píše:TAK, ROZVODY UŽ MÁM HOTOVÝ BYLA TO NAPROSTÁ POHODIČKA,ASI 16 HOD ČISTÉ PRÁCE BEZ SUNDÁNÍ HLAVY S TÍM ŽE JSEM TO DĚLAL VŠECHNO VELMI PEČLIVĚ. TAKŽE KDYBY NĚKDO NĚKDY CHTĚL NĚJAKÉ INFO. RÁD POMOHU. TAK ZATÍM. PS. CHYTÁ TO LÍP. KDYŽ JE TEPLÝ MOTOR.
LIDÉ KTEŘÍ ŘÍKAJ ŽE MUSÍ HLAVA DOLU, TAK TOMU VŮBEC NEROZUMÍ!!!!
To se mi nejak nezda, nekolik mechaniku se shodlo na tom ze musi dolu, ja osobne to nedelal tak se hadat nebudu...
mozna to de i bez, ale jak rika Lukas H. nekolik mechaniku se schodlo ze hlava musi dolu.
tds píše:
LIDÉ KTEŘÍ ŘÍKAJ ŽE MUSÍ HLAVA DOLU, TAK TOMU VŮBEC NEROZUMÍ!!!!
To se mi nejak nezda, nekolik mechaniku se shodlo na tom ze musi dolu, ja osobne to nedelal tak se hadat nebudu...
mozna to de i bez, ale jak rika Lukas H. nekolik mechaniku se schodlo ze hlava musi dolu.
SCHODNOUT SE MOHLI ALE PRAVDU NEMĚLI. A JESTLI TO DĚLALI TAK ZBYTEČNĚ SUNDÁVALI HLAVU, PROTOŽE NAPROSTO BEZ JAKÝCHKOLI PROBLÉMŮ SE TAM HLAVA MŮŽE NECHAT. MĚL JSEM POSTUP A TYP JAK NA TO OD JEDNOHO VELICE ALE VELICE SCHOPNÉHO MECHANIKA Z RENOCARU..
Jak se seřizují rozvody?
Patrně se mi to při tom prasklém klínku na klikové hřídeli pootočilo.
Prosím o radu.
Má být ta drážka na klikové hřídeli při horní úvrati 1 válce natočena na nejvyšším bodě?