Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
ASC+T
Mám na autě (E32 750iAL rv.91) systém ASC+T a mám takovej problém že po cca 1-10min se mě rozsvítí kontrolka ASC na palubce a ASC+T prostě nejde, byl jsem na diagnostice jak BMW tak BOSCH ale bohužel jednotka ABS (ABS a ASC+T je v jedné jednotce, používá stejná čidla na kolech) nekomunikuje, podle BOSCHe to prostě E32 750 neumí a to mě řekli i v BMW, v TISu jsem našel že z ASC se dají vyblikat chybové kody, pro ASC jsou to kody 1-10 a pro ASC+T (muj případ) kody 1-21. A nebo se používá nějaký přípravek na testování přímo od BMW, u nás ho nemají a pochybuju že vůbec někde v republice. Když si tedy vyblikám chybový kod tak z toho vyleze č.18, ale bohužel nikdo neví co to znamená na bimmer.org jsou jen kody pro ASC 1-10. Píšu to i sem protože si myslím že 5 meli tenhle systém taky.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1035
- Registrován: pát 23.01.2004 01:00
- Bydliště: Old Pillsen
- Kontaktovat uživatele:
Mám E34, ale antislipcontrol nemám. Zkus kontaktovat lidi na tomto webu- http://www.mujweb.cz/www/auto_elektronika/index.htm , možná ti to prozradí. Nic však nezaručuju.
alp píše:no tenkrat bylo v haji cidlo na jednom kole. Ale e32 ridici jednotka si neumela povidat s jednotkou abs, tak to neslo normalne zjistit.
Tak podobne je to treba s e34kou a tempomatem. Da se tam ridici jednotka z e36ky a vesele to zacne komunikovat ... Maj v tom bordel))))
to je divny, protoze cidla abs si muzes nechat vyblikat pres selfdiagnostiku auta, mne to funguje spolehlive...
jednotku tu mám ještě jednu tou to není, nejde mě pouze to ASC+T, ABS funguje korektně tím pádem musí být čidla na kolech OK, při "blikací" diagnostice mě to vybliká kod 18. Zítra ještě zkusim zajít znovu do BMW tady u nás, údajně pořídíli novou diagnostiku tak to zkusim nechat napíchnot jestli tohle s tím komunikovat nebude, protože podle schémat je jednotka ABS/ASC+T napojena na dignostickou zásuvku tak by to kurva mělo nějak jít zjistit.Mám podezdření právě na tu hydraulickou jednotku co přibržduje ty zadní kola. Co se týče toho vypinače tak ten se mě zdá být OK, měl jsem ho rozebranej a je to čistě mechanická záležitost tak s tím ohřátím žárovkou se mě to nezdá, ale samozřejmě to zkusim odpojit a pak nastartovat a jet.
Tak jsem volal Böhmovi a ten mě říkal že je schopen ASC+T vyčíst že na to má nějakej sráč. Dnes jsem to zkoušel bez toho tlačítka a je to stejný jako když ho tam nechám, ale když jedu jak prase (a? s tím tlačítkem nebo bez) tak to funguje ale to je plyn skoro pořád na podlaze, jak přijedu do města a zvolním tak se ta svině vypne, musím to ještě vyzkoušet na nějaké delší trase asi až pojedu k Böhmovi na vyčtení tý paměti závad tak tomu na dálnici krapet dám.