Stránka 1 z 3
Napsal: pon 29.03.2004 12:04
od lupen
Je tento motor 4valec nebo 6val. a proc je tehltetech tipu docela dost malo v inzeratech a mam i pocit ze uz se tento motor prestal vyrabet "Proc??"

Napsal: pon 29.03.2004 12:07
od RuDoSh
lupen píše:Je tento motor 4valec nebo 6val. a proc je tehltetech tipu docela dost malo v inzeratech a mam i pocit ze uz se tento motor prestal vyrabet "Proc??"

asi myslis e39. Je to 6ti valec.... myslim ze se jeste prodava v touringu...
info z BMW.cz
Řadový vznětový šestiválec M57 EU2/3 o objemu 2497 cm3 dosahuje maximálního výkonu 120 kW (163 koní) při 4000 ot./min. Maximální točivý moment dosahuje hodnoty 350 Nm při 2000 - 2500 ot./min. Motor je řízen řídící jednotkou DDE 4.0(CR). Vozidlu uděluje zrychlení 0-100 km/h za 9,4 sekund a maximální rychlost 215 km/h.
Napsal: pon 29.03.2004 12:43
od Lukáš
lupen píše:Je tento motor 4valec nebo 6val. a proc je tehltetech tipu docela dost malo v inzeratech a mam i pocit ze uz se tento motor prestal vyrabet "Proc??"

protoze cenovy rozdil mezi 525d a 530d nebyl tak velkej, a rozdil v dynamice je znát, a kdo si kupuje auto za jedna apul tak uz tech 50 tis nebude resit

, a spousta lidi se domniva ze 525d je vlastne tds s jinym označenim
Napsal: pon 29.03.2004 12:59
od bpytlik
Jedine plus toho motoru vidim v mensi pojistce

Protoze s nacipovanym tdskem mu ujedu kdykoliv

Napsal: pon 29.03.2004 13:02
od Lukas H.
bpytlik píše:Jedine plus toho motoru vidim v mensi pojistce

Protoze s nacipovanym tdskem mu ujedu kdykoliv

A muzes nejak vysvetlit jak je to mozny? Chces rict ze mas vetsi vtkon nebo vetsi kroutak?
Napsal: pon 29.03.2004 16:15
od bpytlik
Kroutak mam o neco mensi,ale vykon vetsi....tak nevim proc bych mu nemel ujet....navic kdyz ujedu 530d v automatu

Napsal: pon 29.03.2004 17:12
od RuDoSh
bpytlik píše:Kroutak mam o neco mensi,ale vykon vetsi....tak nevim proc bych mu nemel ujet....navic kdyz ujedu 530d v automatu

nic proti ale pochybuju ze mas vic jak 163 koni....
Napsal: pon 29.03.2004 17:16
od Lukas H.
RuDoSh píše:bpytlik píše:Kroutak mam o neco mensi,ale vykon vetsi....tak nevim proc bych mu nemel ujet....navic kdyz ujedu 530d v automatu

nic proti ale pochybuju ze mas vic jak 163 koni....
asi tak nejak...

Ja taky ujedu nacipovany 330d v automatu, a co jako?

Napsal: pon 29.03.2004 20:54
od lupen
Lukáš píše:a spousta lidi se domniva ze 525d je vlastne tds s jinym označenim
A do kdy se teda prodaval motor 2,5tds v e39?

Napsal: pon 29.03.2004 22:22
od Francis
V ETK je pro E39 525tds posledni rok 2000
Napsal: pon 29.03.2004 23:01
od bpytlik
RuDoSh píše:bpytlik píše:Kroutak mam o neco mensi,ale vykon vetsi....tak nevim proc bych mu nemel ujet....navic kdyz ujedu 530d v automatu

nic proti ale pochybuju ze mas vic jak 163 koni....
No tak pak nevim proc mi to jede do 160ti lip nez 530d od abdula

Napsal: pon 29.03.2004 23:06
od Lukas H.
bpytlik píše:RuDoSh píše:bpytlik píše:Kroutak mam o neco mensi,ale vykon vetsi....tak nevim proc bych mu nemel ujet....navic kdyz ujedu 530d v automatu

nic proti ale pochybuju ze mas vic jak 163 koni....
No tak pak nevim proc mi to jede do 160ti lip nez 530d od abdula

Nevis? Co takhle pro to ze ma s automatem daleko vetsi ztratovost a pomalejsi razeni?
Napsal: úte 30.03.2004 00:07
od abdul
chlapci ja vas tady urcite nechci nejak rozsuzovat, ale ono to porovnavani 525 tds, manual, nacipovany, a 530d bez cipu v automatu nebylo obecny ale vychazelo ciste z toho jak sme se s pepou protahli po frydecke... a od te doby se toho hodne zmenilo... vycistil sem MAF

celkem dobry "tuning":)
Napsal: úte 30.03.2004 00:09
od abdul
jinak automat urcite ubere xx% z vykonu, ale kverlat tim klackem v aute se mi uz nechce:)
Napsal: úte 30.03.2004 07:48
od bpytlik
abdul: no schvalne to testnem znova

Protoze tobe ten pripade ze jede jako das vsecko, potom co vylezes z torpeda

Napsal: úte 30.03.2004 11:50
od M3maniac
bpytlik píše:abdul: no schvalne to testnem znova

Protoze tobe ten pripade ze jede jako das vsecko, potom co vylezes z torpeda

Tak teď už se musím přidat bpytlíku.... kecáš tu jak kdyby Ti to trhalo asvalt na trojku chlape se 170 koňma a mému sériovému tdsu si neujel ani o metr....

prostě motor 3,0d je někde jinde.... být to v manuálu a s čipem jako máš ty tak nestihneš přečíst ani abdulovou espézetku...

Napsal: úte 30.03.2004 15:35
od Lukáš
M3maniac píše:bpytlik píše:abdul: no schvalne to testnem znova

Protoze tobe ten pripade ze jede jako das vsecko, potom co vylezes z torpeda

Tak teď už se musím přidat bpytlíku.... kecáš tu jak kdyby Ti to trhalo asvalt na trojku chlape se 170 koňma a mému sériovému tdsu si neujel ani o metr....

prostě motor 3,0d je někde jinde.... být to v manuálu a s čipem jako máš ty tak nestihneš přečíst ani abdulovou espézetku...

souhlas, dneska sem jel v načipovany 530d v automatu a musim rict ze to bylo maso. Jede to nehoraznym stylem.....tdso by se mohlo jit zahrabat
Napsal: úte 30.03.2004 16:02
od bpytlik
M3maniac píše:bpytlik píše:abdul: no schvalne to testnem znova

Protoze tobe ten pripade ze jede jako das vsecko, potom co vylezes z torpeda

Tak teď už se musím přidat bpytlíku.... kecáš tu jak kdyby Ti to trhalo asvalt na trojku chlape se 170 koňma a mému sériovému tdsu si neujel ani o metr....

prostě motor 3,0d je někde jinde.... být to v manuálu a s čipem jako máš ty tak nestihneš přečíst ani abdulovou espézetku...

No byt to v manualu a s cipem tak je to jasny, ale ono neni,ze a v tom je ta pointa.....Jo a tvoji seriovemu tdsku sem neujel vubec, protze jsem mel,jak se pozdeji ukazalo v tlakove hadici diru jako prase. Ted to jede uplne jinak....
Napsal: úte 30.03.2004 17:05
od Lukas H.
S Vama je fakt sranda kluci morvasky, ted uz jen staci aby Rene rekl ze mel ucpanej filtr a bude to komplet...

Napsal: úte 30.03.2004 17:57
od skautik
LoooooooooL