Stránka 1 z 3

Napsal: pon 29.03.2004 12:04
od lupen
Je tento motor 4valec nebo 6val. a proc je tehltetech tipu docela dost malo v inzeratech a mam i pocit ze uz se tento motor prestal vyrabet "Proc??" :?: :?:

Napsal: pon 29.03.2004 12:07
od RuDoSh
lupen píše:Je tento motor 4valec nebo 6val. a proc je tehltetech tipu docela dost malo v inzeratech a mam i pocit ze uz se tento motor prestal vyrabet "Proc??" :?: :?:


asi myslis e39. Je to 6ti valec.... myslim ze se jeste prodava v touringu...

info z BMW.cz

Řadový vznětový šestiválec M57 EU2/3 o objemu 2497 cm3 dosahuje maximálního výkonu 120 kW (163 koní) při 4000 ot./min. Maximální točivý moment dosahuje hodnoty 350 Nm při 2000 - 2500 ot./min. Motor je řízen řídící jednotkou DDE 4.0(CR). Vozidlu uděluje zrychlení 0-100 km/h za 9,4 sekund a maximální rychlost 215 km/h.

Napsal: pon 29.03.2004 12:43
od Lukáš
lupen píše:Je tento motor 4valec nebo 6val. a proc je tehltetech tipu docela dost malo v inzeratech a mam i pocit ze uz se tento motor prestal vyrabet "Proc??" :?: :?:


protoze cenovy rozdil mezi 525d a 530d nebyl tak velkej, a rozdil v dynamice je znát, a kdo si kupuje auto za jedna apul tak uz tech 50 tis nebude resit :-), a spousta lidi se domniva ze 525d je vlastne tds s jinym označenim

Napsal: pon 29.03.2004 12:59
od bpytlik
Jedine plus toho motoru vidim v mensi pojistce :lol: Protoze s nacipovanym tdskem mu ujedu kdykoliv :)

Napsal: pon 29.03.2004 13:02
od Lukas H.
bpytlik píše:Jedine plus toho motoru vidim v mensi pojistce :lol: Protoze s nacipovanym tdskem mu ujedu kdykoliv :)


A muzes nejak vysvetlit jak je to mozny? Chces rict ze mas vetsi vtkon nebo vetsi kroutak?

Napsal: pon 29.03.2004 16:15
od bpytlik
Kroutak mam o neco mensi,ale vykon vetsi....tak nevim proc bych mu nemel ujet....navic kdyz ujedu 530d v automatu :)

Napsal: pon 29.03.2004 17:12
od RuDoSh
bpytlik píše:Kroutak mam o neco mensi,ale vykon vetsi....tak nevim proc bych mu nemel ujet....navic kdyz ujedu 530d v automatu :)


nic proti ale pochybuju ze mas vic jak 163 koni....

Napsal: pon 29.03.2004 17:16
od Lukas H.
RuDoSh píše:
bpytlik píše:Kroutak mam o neco mensi,ale vykon vetsi....tak nevim proc bych mu nemel ujet....navic kdyz ujedu 530d v automatu :)


nic proti ale pochybuju ze mas vic jak 163 koni....


asi tak nejak... :D Ja taky ujedu nacipovany 330d v automatu, a co jako? :)

Napsal: pon 29.03.2004 20:54
od lupen
Lukáš píše:a spousta lidi se domniva ze 525d je vlastne tds s jinym označenim


A do kdy se teda prodaval motor 2,5tds v e39? :oops: :oops:

Napsal: pon 29.03.2004 22:22
od Francis
V ETK je pro E39 525tds posledni rok 2000

Napsal: pon 29.03.2004 23:01
od bpytlik
RuDoSh píše:
bpytlik píše:Kroutak mam o neco mensi,ale vykon vetsi....tak nevim proc bych mu nemel ujet....navic kdyz ujedu 530d v automatu :)


nic proti ale pochybuju ze mas vic jak 163 koni....


No tak pak nevim proc mi to jede do 160ti lip nez 530d od abdula :)

Napsal: pon 29.03.2004 23:06
od Lukas H.
bpytlik píše:
RuDoSh píše:
bpytlik píše:Kroutak mam o neco mensi,ale vykon vetsi....tak nevim proc bych mu nemel ujet....navic kdyz ujedu 530d v automatu :)


nic proti ale pochybuju ze mas vic jak 163 koni....


No tak pak nevim proc mi to jede do 160ti lip nez 530d od abdula :)


Nevis? Co takhle pro to ze ma s automatem daleko vetsi ztratovost a pomalejsi razeni?

Napsal: úte 30.03.2004 00:07
od abdul
chlapci ja vas tady urcite nechci nejak rozsuzovat, ale ono to porovnavani 525 tds, manual, nacipovany, a 530d bez cipu v automatu nebylo obecny ale vychazelo ciste z toho jak sme se s pepou protahli po frydecke... a od te doby se toho hodne zmenilo... vycistil sem MAF :) celkem dobry "tuning":)

Napsal: úte 30.03.2004 00:09
od abdul
jinak automat urcite ubere xx% z vykonu, ale kverlat tim klackem v aute se mi uz nechce:)

Napsal: úte 30.03.2004 07:48
od bpytlik
abdul: no schvalne to testnem znova :) Protoze tobe ten pripade ze jede jako das vsecko, potom co vylezes z torpeda :)

Napsal: úte 30.03.2004 11:50
od M3maniac
bpytlik píše:abdul: no schvalne to testnem znova :) Protoze tobe ten pripade ze jede jako das vsecko, potom co vylezes z torpeda :)


Tak teď už se musím přidat bpytlíku.... kecáš tu jak kdyby Ti to trhalo asvalt na trojku chlape se 170 koňma a mému sériovému tdsu si neujel ani o metr.... :D prostě motor 3,0d je někde jinde.... být to v manuálu a s čipem jako máš ty tak nestihneš přečíst ani abdulovou espézetku... :D

Napsal: úte 30.03.2004 15:35
od Lukáš
M3maniac píše:
bpytlik píše:abdul: no schvalne to testnem znova :) Protoze tobe ten pripade ze jede jako das vsecko, potom co vylezes z torpeda :)


Tak teď už se musím přidat bpytlíku.... kecáš tu jak kdyby Ti to trhalo asvalt na trojku chlape se 170 koňma a mému sériovému tdsu si neujel ani o metr.... :D prostě motor 3,0d je někde jinde.... být to v manuálu a s čipem jako máš ty tak nestihneš přečíst ani abdulovou espézetku... :D


souhlas, dneska sem jel v načipovany 530d v automatu a musim rict ze to bylo maso. Jede to nehoraznym stylem.....tdso by se mohlo jit zahrabat

Napsal: úte 30.03.2004 16:02
od bpytlik
M3maniac píše:
bpytlik píše:abdul: no schvalne to testnem znova :) Protoze tobe ten pripade ze jede jako das vsecko, potom co vylezes z torpeda :)


Tak teď už se musím přidat bpytlíku.... kecáš tu jak kdyby Ti to trhalo asvalt na trojku chlape se 170 koňma a mému sériovému tdsu si neujel ani o metr.... :D prostě motor 3,0d je někde jinde.... být to v manuálu a s čipem jako máš ty tak nestihneš přečíst ani abdulovou espézetku... :D


No byt to v manualu a s cipem tak je to jasny, ale ono neni,ze a v tom je ta pointa.....Jo a tvoji seriovemu tdsku sem neujel vubec, protze jsem mel,jak se pozdeji ukazalo v tlakove hadici diru jako prase. Ted to jede uplne jinak....

Napsal: úte 30.03.2004 17:05
od Lukas H.
S Vama je fakt sranda kluci morvasky, ted uz jen staci aby Rene rekl ze mel ucpanej filtr a bude to komplet... :lol:

Napsal: úte 30.03.2004 17:57
od skautik
LoooooooooL