Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

525 d

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
lupen
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: úte 06.01.2004 01:00

#1 Příspěvek od lupen »

Je tento motor 4valec nebo 6val. a proc je tehltetech tipu docela dost malo v inzeratech a mam i pocit ze uz se tento motor prestal vyrabet "Proc??" :?: :?:
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od RuDoSh »

lupen píše:Je tento motor 4valec nebo 6val. a proc je tehltetech tipu docela dost malo v inzeratech a mam i pocit ze uz se tento motor prestal vyrabet "Proc??" :?: :?:


asi myslis e39. Je to 6ti valec.... myslim ze se jeste prodava v touringu...

info z BMW.cz

Řadový vznětový šestiválec M57 EU2/3 o objemu 2497 cm3 dosahuje maximálního výkonu 120 kW (163 koní) při 4000 ot./min. Maximální točivý moment dosahuje hodnoty 350 Nm při 2000 - 2500 ot./min. Motor je řízen řídící jednotkou DDE 4.0(CR). Vozidlu uděluje zrychlení 0-100 km/h za 9,4 sekund a maximální rychlost 215 km/h.
Lukáš
Registrovaný
Příspěvky: 1151
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Lukáš »

lupen píše:Je tento motor 4valec nebo 6val. a proc je tehltetech tipu docela dost malo v inzeratech a mam i pocit ze uz se tento motor prestal vyrabet "Proc??" :?: :?:


protoze cenovy rozdil mezi 525d a 530d nebyl tak velkej, a rozdil v dynamice je znát, a kdo si kupuje auto za jedna apul tak uz tech 50 tis nebude resit :-), a spousta lidi se domniva ze 525d je vlastne tds s jinym označenim
bpytlik
Registrovaný
Příspěvky: 2085
Registrován: stř 31.07.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od bpytlik »

Jedine plus toho motoru vidim v mensi pojistce :lol: Protoze s nacipovanym tdskem mu ujedu kdykoliv :)
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#5 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

bpytlik píše:Jedine plus toho motoru vidim v mensi pojistce :lol: Protoze s nacipovanym tdskem mu ujedu kdykoliv :)


A muzes nejak vysvetlit jak je to mozny? Chces rict ze mas vetsi vtkon nebo vetsi kroutak?
N54 PWR
bpytlik
Registrovaný
Příspěvky: 2085
Registrován: stř 31.07.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od bpytlik »

Kroutak mam o neco mensi,ale vykon vetsi....tak nevim proc bych mu nemel ujet....navic kdyz ujedu 530d v automatu :)
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od RuDoSh »

bpytlik píše:Kroutak mam o neco mensi,ale vykon vetsi....tak nevim proc bych mu nemel ujet....navic kdyz ujedu 530d v automatu :)


nic proti ale pochybuju ze mas vic jak 163 koni....
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#8 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

RuDoSh píše:
bpytlik píše:Kroutak mam o neco mensi,ale vykon vetsi....tak nevim proc bych mu nemel ujet....navic kdyz ujedu 530d v automatu :)


nic proti ale pochybuju ze mas vic jak 163 koni....


asi tak nejak... :D Ja taky ujedu nacipovany 330d v automatu, a co jako? :)
N54 PWR
lupen
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: úte 06.01.2004 01:00

#9 Příspěvek od lupen »

Lukáš píše:a spousta lidi se domniva ze 525d je vlastne tds s jinym označenim


A do kdy se teda prodaval motor 2,5tds v e39? :oops: :oops:
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

V ETK je pro E39 525tds posledni rok 2000
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
bpytlik
Registrovaný
Příspěvky: 2085
Registrován: stř 31.07.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od bpytlik »

RuDoSh píše:
bpytlik píše:Kroutak mam o neco mensi,ale vykon vetsi....tak nevim proc bych mu nemel ujet....navic kdyz ujedu 530d v automatu :)


nic proti ale pochybuju ze mas vic jak 163 koni....


No tak pak nevim proc mi to jede do 160ti lip nez 530d od abdula :)
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#12 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

bpytlik píše:
RuDoSh píše:
bpytlik píše:Kroutak mam o neco mensi,ale vykon vetsi....tak nevim proc bych mu nemel ujet....navic kdyz ujedu 530d v automatu :)


nic proti ale pochybuju ze mas vic jak 163 koni....


No tak pak nevim proc mi to jede do 160ti lip nez 530d od abdula :)


Nevis? Co takhle pro to ze ma s automatem daleko vetsi ztratovost a pomalejsi razeni?
N54 PWR
abdul
Registrovaný
Příspěvky: 808
Registrován: ned 06.07.2003 00:00
Bydliště: svetoobcan

#13 Příspěvek od abdul »

chlapci ja vas tady urcite nechci nejak rozsuzovat, ale ono to porovnavani 525 tds, manual, nacipovany, a 530d bez cipu v automatu nebylo obecny ale vychazelo ciste z toho jak sme se s pepou protahli po frydecke... a od te doby se toho hodne zmenilo... vycistil sem MAF :) celkem dobry "tuning":)
abdul
Registrovaný
Příspěvky: 808
Registrován: ned 06.07.2003 00:00
Bydliště: svetoobcan

#14 Příspěvek od abdul »

jinak automat urcite ubere xx% z vykonu, ale kverlat tim klackem v aute se mi uz nechce:)
bpytlik
Registrovaný
Příspěvky: 2085
Registrován: stř 31.07.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od bpytlik »

abdul: no schvalne to testnem znova :) Protoze tobe ten pripade ze jede jako das vsecko, potom co vylezes z torpeda :)
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#16 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

bpytlik píše:abdul: no schvalne to testnem znova :) Protoze tobe ten pripade ze jede jako das vsecko, potom co vylezes z torpeda :)


Tak teď už se musím přidat bpytlíku.... kecáš tu jak kdyby Ti to trhalo asvalt na trojku chlape se 170 koňma a mému sériovému tdsu si neujel ani o metr.... :D prostě motor 3,0d je někde jinde.... být to v manuálu a s čipem jako máš ty tak nestihneš přečíst ani abdulovou espézetku... :D
Lukáš
Registrovaný
Příspěvky: 1151
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od Lukáš »

M3maniac píše:
bpytlik píše:abdul: no schvalne to testnem znova :) Protoze tobe ten pripade ze jede jako das vsecko, potom co vylezes z torpeda :)


Tak teď už se musím přidat bpytlíku.... kecáš tu jak kdyby Ti to trhalo asvalt na trojku chlape se 170 koňma a mému sériovému tdsu si neujel ani o metr.... :D prostě motor 3,0d je někde jinde.... být to v manuálu a s čipem jako máš ty tak nestihneš přečíst ani abdulovou espézetku... :D


souhlas, dneska sem jel v načipovany 530d v automatu a musim rict ze to bylo maso. Jede to nehoraznym stylem.....tdso by se mohlo jit zahrabat
bpytlik
Registrovaný
Příspěvky: 2085
Registrován: stř 31.07.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od bpytlik »

M3maniac píše:
bpytlik píše:abdul: no schvalne to testnem znova :) Protoze tobe ten pripade ze jede jako das vsecko, potom co vylezes z torpeda :)


Tak teď už se musím přidat bpytlíku.... kecáš tu jak kdyby Ti to trhalo asvalt na trojku chlape se 170 koňma a mému sériovému tdsu si neujel ani o metr.... :D prostě motor 3,0d je někde jinde.... být to v manuálu a s čipem jako máš ty tak nestihneš přečíst ani abdulovou espézetku... :D


No byt to v manualu a s cipem tak je to jasny, ale ono neni,ze a v tom je ta pointa.....Jo a tvoji seriovemu tdsku sem neujel vubec, protze jsem mel,jak se pozdeji ukazalo v tlakove hadici diru jako prase. Ted to jede uplne jinak....
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#19 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

S Vama je fakt sranda kluci morvasky, ted uz jen staci aby Rene rekl ze mel ucpanej filtr a bude to komplet... :lol:
N54 PWR
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#20 Příspěvek od skautik Čestný člen »

LoooooooooL
Odpovědět