Stránka 1 z 1
Napsal: úte 02.03.2004 21:36
od ManyP
chlapy jedno tu nekdo pise ze chip tuning ne a jine zase jo. Co je mysleno jake je stav pred chipem??? Jako kilaky nebo generalka? Ja mam GO motoru zastali tam vlastne loziska ale hlava komplet GO povarena atd a tak mam obavy ze chip = casem problem s hlavou pac bude vic namahana a taky cerpadlo pac je tez vic namahane. Zkuste se nejak domluvit. Nekteri mame auta na to aby jeste najezdily tak 250000km.
Napsal: čtv 04.03.2004 18:17
od RostaO
Ano?
Napsal: čtv 04.03.2004 18:59
od Rosta
ManyP píše:chlapy jedno tu nekdo pise ze chip tuning ne a jine zase jo. Co je mysleno jake je stav pred chipem??? Jako kilaky nebo generalka? Ja mam GO motoru zastali tam vlastne loziska ale hlava komplet GO povarena atd a tak mam obavy ze chip = casem problem s hlavou pac bude vic namahana a taky cerpadlo pac je tez vic namahane. Zkuste se nejak domluvit. Nekteri mame auta na to aby jeste najezdily tak 250000km.
Chlapáku Baworáku!

Ten motor můžeš "vyzávodit" bez chipu,nebo s ním.Záleží asi taky na noze,studený motor,aditiva do špiny...atd.

Mám 524 td,r.90,na tachecu 230t.Při koupi mi majitel řekl,že je vařená hlava (ne od něj od předešlého majitele),

Bawcovi nic neodpustím,do zahřátí motoru-to si hlídám a to byla taky jeho jediná klidná cvilka při jízdě.

,chodím k pěti tisícům,kousek rovinky160,dálnic pokud možno v levým ..bohužel jen do 200.Nekouří,olej nebere,spotřeba 9-11l.
Napsal: čtv 04.03.2004 19:18
od ManyP
Ja mam tez 524 td. Taky nekdy kdysi mela bet varena hlava a kdyz sem to kopil tak byla ok ale pak sem ji stene dal dule a sla na go a uz to bylo potreba. Jinac tlaky mam 27 coz je divne pac mam mit max 25 a min 20 ale zkousel sem to dvema merakama a je to tak. Nove turbo atd. Tez nez ma 80 stupnu tak nejde vic jak 2000 otacek a vic jak ctvrt plynu. Jinac sem teda z nej dal 225 na dalnici nevim jako to ale je to tak a nezda se me ridici jednotka pac mam pocit ze je nekym prekopla. Jinac davam Fuchs olej 10W-40, komplet vefuk bez tlumicu, vsechny nove vstriky a to i ridici komplet i s cidlem bosch za 5000kc, jinac vse na podvozku mam nove jak tlumice, pruziny riegger, silace, cepy, zavesi kol, kola 17 s 235 a 255, ted zdvojene stabilizatory, cerne recaro sedaky, volant 30 viktor s integrovanym otackomerem v obruci, brzdy brembo atd. Ale nejsem si jist s tim chipem mam strach hlavne o tu hlavu!!!
Napsal: čtv 04.03.2004 20:13
od Jawak
Já nechápu co tady řešíte...
Mě od toho všichni odrazovali, ale já jsem průkopník tak ho tam mám a v benzíňáku! má nalítáno 176k, s chipem asi 1k a zatím spokojenost.
Za studena nikdy netočím víc jak 3000, jezdím jen na ARAL 98OCT, jednou jsem tam dal Shell V-Power a jelo to nějak líp...asi jen pocit
Pak je to možná taky jen dojem, ale ujedu zhruba 50km víc než jindy, jezdím teda hlavně město, nádrž mi stačila na 400-420km.
Měl jsem čip mezitím vytaženej a opravdu líp táhne s čipem. Motor se hlavně ničí tím, že člověk točí přes červený (6500+), což já dělám zřídka jen na předjetí na 5ku, 230 se nedá jet konstantně několik minut.
Takže u ropáka bych to vůbec neřešil, protože ten se do červených netočí... Taky je tam ten nárůst výkonu větší než u atmosferického motoru.
Ale záleží na každého vlastním rozhodnutí :bigok:
Napsal: čtv 04.03.2004 20:28
od ManyP
dik za nazor.