Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
domluvte se na stene odpovedi
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 424
- Registrován: čtv 06.11.2003 01:00
- Bydliště: Hovorany
- Kontaktovat uživatele:
chlapy jedno tu nekdo pise ze chip tuning ne a jine zase jo. Co je mysleno jake je stav pred chipem??? Jako kilaky nebo generalka? Ja mam GO motoru zastali tam vlastne loziska ale hlava komplet GO povarena atd a tak mam obavy ze chip = casem problem s hlavou pac bude vic namahana a taky cerpadlo pac je tez vic namahane. Zkuste se nejak domluvit. Nekteri mame auta na to aby jeste najezdily tak 250000km.
ManyP píše:chlapy jedno tu nekdo pise ze chip tuning ne a jine zase jo. Co je mysleno jake je stav pred chipem??? Jako kilaky nebo generalka? Ja mam GO motoru zastali tam vlastne loziska ale hlava komplet GO povarena atd a tak mam obavy ze chip = casem problem s hlavou pac bude vic namahana a taky cerpadlo pac je tez vic namahane. Zkuste se nejak domluvit. Nekteri mame auta na to aby jeste najezdily tak 250000km.
Chlapáku Baworáku!




-
- Registrovaný
- Příspěvky: 424
- Registrován: čtv 06.11.2003 01:00
- Bydliště: Hovorany
- Kontaktovat uživatele:
Ja mam tez 524 td. Taky nekdy kdysi mela bet varena hlava a kdyz sem to kopil tak byla ok ale pak sem ji stene dal dule a sla na go a uz to bylo potreba. Jinac tlaky mam 27 coz je divne pac mam mit max 25 a min 20 ale zkousel sem to dvema merakama a je to tak. Nove turbo atd. Tez nez ma 80 stupnu tak nejde vic jak 2000 otacek a vic jak ctvrt plynu. Jinac sem teda z nej dal 225 na dalnici nevim jako to ale je to tak a nezda se me ridici jednotka pac mam pocit ze je nekym prekopla. Jinac davam Fuchs olej 10W-40, komplet vefuk bez tlumicu, vsechny nove vstriky a to i ridici komplet i s cidlem bosch za 5000kc, jinac vse na podvozku mam nove jak tlumice, pruziny riegger, silace, cepy, zavesi kol, kola 17 s 235 a 255, ted zdvojene stabilizatory, cerne recaro sedaky, volant 30 viktor s integrovanym otackomerem v obruci, brzdy brembo atd. Ale nejsem si jist s tim chipem mam strach hlavne o tu hlavu!!!
-
Jawak
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4103
- Registrován: stř 03.09.2003 00:00
- Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
- Kontaktovat uživatele:
Já nechápu co tady řešíte...
Mě od toho všichni odrazovali, ale já jsem průkopník tak ho tam mám a v benzíňáku! má nalítáno 176k, s chipem asi 1k a zatím spokojenost.
Za studena nikdy netočím víc jak 3000, jezdím jen na ARAL 98OCT, jednou jsem tam dal Shell V-Power a jelo to nějak líp...asi jen pocit
Pak je to možná taky jen dojem, ale ujedu zhruba 50km víc než jindy, jezdím teda hlavně město, nádrž mi stačila na 400-420km.
Měl jsem čip mezitím vytaženej a opravdu líp táhne s čipem. Motor se hlavně ničí tím, že člověk točí přes červený (6500+), což já dělám zřídka jen na předjetí na 5ku, 230 se nedá jet konstantně několik minut.
Takže u ropáka bych to vůbec neřešil, protože ten se do červených netočí... Taky je tam ten nárůst výkonu větší než u atmosferického motoru.
Ale záleží na každého vlastním rozhodnutí :bigok:

Mě od toho všichni odrazovali, ale já jsem průkopník tak ho tam mám a v benzíňáku! má nalítáno 176k, s chipem asi 1k a zatím spokojenost.
Za studena nikdy netočím víc jak 3000, jezdím jen na ARAL 98OCT, jednou jsem tam dal Shell V-Power a jelo to nějak líp...asi jen pocit

Pak je to možná taky jen dojem, ale ujedu zhruba 50km víc než jindy, jezdím teda hlavně město, nádrž mi stačila na 400-420km.
Měl jsem čip mezitím vytaženej a opravdu líp táhne s čipem. Motor se hlavně ničí tím, že člověk točí přes červený (6500+), což já dělám zřídka jen na předjetí na 5ku, 230 se nedá jet konstantně několik minut.
Takže u ropáka bych to vůbec neřešil, protože ten se do červených netočí... Taky je tam ten nárůst výkonu větší než u atmosferického motoru.
Ale záleží na každého vlastním rozhodnutí :bigok: