Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

domluvte se na stene odpovedi

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
ManyP
Registrovaný
Příspěvky: 424
Registrován: čtv 06.11.2003 01:00
Bydliště: Hovorany
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od ManyP »

chlapy jedno tu nekdo pise ze chip tuning ne a jine zase jo. Co je mysleno jake je stav pred chipem??? Jako kilaky nebo generalka? Ja mam GO motoru zastali tam vlastne loziska ale hlava komplet GO povarena atd a tak mam obavy ze chip = casem problem s hlavou pac bude vic namahana a taky cerpadlo pac je tez vic namahane. Zkuste se nejak domluvit. Nekteri mame auta na to aby jeste najezdily tak 250000km.
RostaO
Registrovaný
Příspěvky: 603
Registrován: pon 17.02.2003 01:00
Bydliště: Brno

#2 Příspěvek od RostaO »

Ano?
Rosta

#3 Příspěvek od Rosta »

ManyP píše:chlapy jedno tu nekdo pise ze chip tuning ne a jine zase jo. Co je mysleno jake je stav pred chipem??? Jako kilaky nebo generalka? Ja mam GO motoru zastali tam vlastne loziska ale hlava komplet GO povarena atd a tak mam obavy ze chip = casem problem s hlavou pac bude vic namahana a taky cerpadlo pac je tez vic namahane. Zkuste se nejak domluvit. Nekteri mame auta na to aby jeste najezdily tak 250000km.


Chlapáku Baworáku! :D Ten motor můžeš "vyzávodit" bez chipu,nebo s ním.Záleží asi taky na noze,studený motor,aditiva do špiny...atd. :!: Mám 524 td,r.90,na tachecu 230t.Při koupi mi majitel řekl,že je vařená hlava (ne od něj od předešlého majitele), :roll: Bawcovi nic neodpustím,do zahřátí motoru-to si hlídám a to byla taky jeho jediná klidná cvilka při jízdě. :wink: ,chodím k pěti tisícům,kousek rovinky160,dálnic pokud možno v levým ..bohužel jen do 200.Nekouří,olej nebere,spotřeba 9-11l.
ManyP
Registrovaný
Příspěvky: 424
Registrován: čtv 06.11.2003 01:00
Bydliště: Hovorany
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od ManyP »

Ja mam tez 524 td. Taky nekdy kdysi mela bet varena hlava a kdyz sem to kopil tak byla ok ale pak sem ji stene dal dule a sla na go a uz to bylo potreba. Jinac tlaky mam 27 coz je divne pac mam mit max 25 a min 20 ale zkousel sem to dvema merakama a je to tak. Nove turbo atd. Tez nez ma 80 stupnu tak nejde vic jak 2000 otacek a vic jak ctvrt plynu. Jinac sem teda z nej dal 225 na dalnici nevim jako to ale je to tak a nezda se me ridici jednotka pac mam pocit ze je nekym prekopla. Jinac davam Fuchs olej 10W-40, komplet vefuk bez tlumicu, vsechny nove vstriky a to i ridici komplet i s cidlem bosch za 5000kc, jinac vse na podvozku mam nove jak tlumice, pruziny riegger, silace, cepy, zavesi kol, kola 17 s 235 a 255, ted zdvojene stabilizatory, cerne recaro sedaky, volant 30 viktor s integrovanym otackomerem v obruci, brzdy brembo atd. Ale nejsem si jist s tim chipem mam strach hlavne o tu hlavu!!!
Uživatelský avatar
Jawak Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4103
Registrován: stř 03.09.2003 00:00
Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Jawak Člen Klubu »

Já nechápu co tady řešíte... :)
Mě od toho všichni odrazovali, ale já jsem průkopník tak ho tam mám a v benzíňáku! má nalítáno 176k, s chipem asi 1k a zatím spokojenost.
Za studena nikdy netočím víc jak 3000, jezdím jen na ARAL 98OCT, jednou jsem tam dal Shell V-Power a jelo to nějak líp...asi jen pocit :)
Pak je to možná taky jen dojem, ale ujedu zhruba 50km víc než jindy, jezdím teda hlavně město, nádrž mi stačila na 400-420km.
Měl jsem čip mezitím vytaženej a opravdu líp táhne s čipem. Motor se hlavně ničí tím, že člověk točí přes červený (6500+), což já dělám zřídka jen na předjetí na 5ku, 230 se nedá jet konstantně několik minut.
Takže u ropáka bych to vůbec neřešil, protože ten se do červených netočí... Taky je tam ten nárůst výkonu větší než u atmosferického motoru.
Ale záleží na každého vlastním rozhodnutí :bigok:
ManyP
Registrovaný
Příspěvky: 424
Registrován: čtv 06.11.2003 01:00
Bydliště: Hovorany
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od ManyP »

dik za nazor.
Odpovědět