Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	domluvte se na stene odpovedi
- 
				ManyP
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 424
 - Registrován: čtv 06.11.2003 01:00
 - Bydliště: Hovorany
 - Klubové ID: 102
 - Kontaktovat uživatele:
 
chlapy jedno tu nekdo pise ze chip tuning ne a jine zase jo. Co je mysleno jake je stav pred chipem??? Jako kilaky nebo generalka? Ja mam GO motoru zastali tam vlastne loziska ale hlava komplet GO povarena atd a tak mam obavy ze chip = casem problem s hlavou pac bude vic namahana a taky cerpadlo pac je tez vic namahane. Zkuste se nejak domluvit. Nekteri mame auta na to aby jeste najezdily tak 250000km.
			
			
									
						
										
						- 
				Rosta
 
Chlapáku Baworáku!ManyP píše:chlapy jedno tu nekdo pise ze chip tuning ne a jine zase jo. Co je mysleno jake je stav pred chipem??? Jako kilaky nebo generalka? Ja mam GO motoru zastali tam vlastne loziska ale hlava komplet GO povarena atd a tak mam obavy ze chip = casem problem s hlavou pac bude vic namahana a taky cerpadlo pac je tez vic namahane. Zkuste se nejak domluvit. Nekteri mame auta na to aby jeste najezdily tak 250000km.
- 
				ManyP
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 424
 - Registrován: čtv 06.11.2003 01:00
 - Bydliště: Hovorany
 - Klubové ID: 102
 - Kontaktovat uživatele:
 
Ja mam tez 524 td. Taky nekdy kdysi mela bet varena hlava a kdyz sem to kopil tak byla ok ale pak sem ji stene dal dule a sla na go a uz to bylo potreba. Jinac tlaky mam 27 coz je divne pac mam mit max 25 a min 20 ale zkousel sem to dvema merakama a je to tak. Nove turbo atd. Tez nez ma 80 stupnu tak nejde vic jak 2000 otacek a vic jak ctvrt plynu. Jinac sem teda z nej dal 225 na dalnici nevim jako to ale je to tak a nezda se me ridici jednotka pac mam pocit ze je nekym prekopla. Jinac davam Fuchs olej 10W-40, komplet vefuk bez tlumicu, vsechny nove vstriky a to i ridici komplet i s cidlem bosch za 5000kc, jinac vse na podvozku mam nove jak tlumice, pruziny riegger, silace, cepy, zavesi kol, kola 17 s 235 a 255, ted zdvojene stabilizatory, cerne recaro sedaky, volant 30 viktor s integrovanym otackomerem v obruci, brzdy brembo atd. Ale nejsem si jist s tim chipem mam strach hlavne o tu hlavu!!!
			
			
									
						
										
						- 
				
								Jawak 
							 - Člen Klubu
 - Příspěvky: 4103
 - Registrován: stř 03.09.2003 00:00
 - Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
 - Klubové ID: 125
 - Kontaktovat uživatele:
 
Já nechápu co tady řešíte... 
 
Mě od toho všichni odrazovali, ale já jsem průkopník tak ho tam mám a v benzíňáku! má nalítáno 176k, s chipem asi 1k a zatím spokojenost.
Za studena nikdy netočím víc jak 3000, jezdím jen na ARAL 98OCT, jednou jsem tam dal Shell V-Power a jelo to nějak líp...asi jen pocit
 
Pak je to možná taky jen dojem, ale ujedu zhruba 50km víc než jindy, jezdím teda hlavně město, nádrž mi stačila na 400-420km.
Měl jsem čip mezitím vytaženej a opravdu líp táhne s čipem. Motor se hlavně ničí tím, že člověk točí přes červený (6500+), což já dělám zřídka jen na předjetí na 5ku, 230 se nedá jet konstantně několik minut.
Takže u ropáka bych to vůbec neřešil, protože ten se do červených netočí... Taky je tam ten nárůst výkonu větší než u atmosferického motoru.
Ale záleží na každého vlastním rozhodnutí :bigok:
			
			
									
						
										
						Mě od toho všichni odrazovali, ale já jsem průkopník tak ho tam mám a v benzíňáku! má nalítáno 176k, s chipem asi 1k a zatím spokojenost.
Za studena nikdy netočím víc jak 3000, jezdím jen na ARAL 98OCT, jednou jsem tam dal Shell V-Power a jelo to nějak líp...asi jen pocit
Pak je to možná taky jen dojem, ale ujedu zhruba 50km víc než jindy, jezdím teda hlavně město, nádrž mi stačila na 400-420km.
Měl jsem čip mezitím vytaženej a opravdu líp táhne s čipem. Motor se hlavně ničí tím, že člověk točí přes červený (6500+), což já dělám zřídka jen na předjetí na 5ku, 230 se nedá jet konstantně několik minut.
Takže u ropáka bych to vůbec neřešil, protože ten se do červených netočí... Taky je tam ten nárůst výkonu větší než u atmosferického motoru.
Ale záleží na každého vlastním rozhodnutí :bigok:
