Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

ASC+T

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#1 Příspěvek od Fugo »

Mám takový problém, po cca 10 min po nastartování motoru, je jedno jestli auto jede nebo stojí na místě, přestane fungovat ASC+T rozsvítí se na palubce kontrolka. Pokud hned po startu vyjedu tak ASC+T normálně chodí a pak se vypne, ABS chodí dál z toho usuzuju že čidla na kolech jsou OK protože ABS je taky používá, vyměnil jsem i filtr oleje pro ASC+T a odvzdušnil ho. Pokud si vyblikám chybu tak to nahlásí chybu číslo 18. Nikde se mě nepodařilo sehnat seznam kodů, mám je jen od 1-10 to je pro ASC, ASC+T jich má víc. Do konce ani v BMW nevědí co s tím.
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#2 Příspěvek od Fugo »

tlačítko ASC jsem měl rozebranývypadá ok kontakty vyčištěný, tuším že v tom tlačítku je nějaká elektronika ta jestli funguje tak jak má bohužel nevím.
Jakej motorek jste měnili?
Co myslíš tím propojit do kříže? to jako přehazovat věci z jednoho auta do druhýho?
To mě taky napadlo ale problém je v tom že nevím o nikom kdo z okolí kdo má 750iAL 91 a výše.
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#3 Příspěvek od Fugo »

nevim tedy o jakej motorek přesně jde ale to je tím že popisuješ jiný auto. E32 750 má akorát dvě klapky elektricky ovládané a tím pádem odpadá případný motorek pro štelování vzduchu ( pravděpodobně volnoběžných otáček)
Odpovědět