Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 18.12.2003 21:58
od Doktor1
Co takhle kluci serizeni cerpadla na stolici-kde,za kolik,jake mate zkusenosti...???

Driv nez bych tam daval chip,jestli vubec,spis to necham az na jaro,tak bych chtel podstoupit tuto srandu...

Napsal: pát 19.12.2003 10:48
od Huska
Doktor1 píše:Co takhle kluci serizeni cerpadla na stolici-kde,za kolik,jake mate zkusenosti...???

Driv nez bych tam daval chip,jestli vubec,spis to necham az na jaro,tak bych chtel podstoupit tuto srandu...
to je blbost...pokud budeš dávat chip tak je mnohem lepší nechat seřídit čerpadlo až pak.

Napsal: pát 19.12.2003 13:16
od Lukas H.
Vubec nevim o tom ze se da cerpadlo serizovat, muze se tady nekdo kdo o tom neco vi rozepsat... Proc, jak, kde, cena a tak...
Dikes

Napsal: pát 19.12.2003 13:48
od darmon
huska ma recht, spravnej postup je zjistit jak sou na tom tovarni vstriky a pripadne je vymenit za silnejsi, pak cip a s tim na stolici a sladit to na optimalni pozadovany vykon. Cpat bez cipu vic na cerpadle je picovina. Vo lidech co maji stolici a delaj takovy veci vim. Akorat nevim z hlavy jestli se jim bude chtit babrat s dyzlem, nicmene to muzu zjistit.

Napsal: pát 19.12.2003 13:57
od Lukas H.
darmon píše:huska ma recht, spravnej postup je zjistit jak sou na tom tovarni vstriky a pripadne je vymenit za silnejsi, pak cip a s tim na stolici a sladit to na optimalni pozadovany vykon. Cpat bez cipu vic na cerpadle je picovina. Vo lidech co maji stolici a delaj takovy veci vim. Akorat nevim z hlavy jestli se jim bude chtit babrat s dyzlem, nicmene to muzu zjistit.
Jsem Husku pochopil trosku obracene, nejdriv cip a pak cerpadlo... :?:

Napsal: pát 19.12.2003 14:32
od darmon
dyt jo, proc bys mel pridavat na pumpe k seriovymu cipu, (teda ne ze by vetsina "lacinejch" chiptuningu presne tohle nedelala :) ) ale vzhledem k tomu ze se doktor pta na tu pumpu tak aspon vidim zdravej zajem a znalosti veci :)

Napsal: pát 19.12.2003 20:51
od Doktor1
Chtel jsem to cerpadlo davat serizovat jeste pred zimou,ale asi to vydrzi do doby,nez se rozmyslim,co s tim chipem.V lete jsem si na modicu ubiral hodnoty zakladniho a startovaciho mnozstvi paliva,protoze jsem mel vysokej volnobeh,ale ted to asi zase pridam,protoze to za studena trochu kolisa na volnobeh a o neco hur to startuje. Vstriky jsem si nechaval kontrolovat,ty jsou dobry.

Napsal: sob 20.12.2003 01:16
od M3maniac
darmon píše:huska ma recht, spravnej postup je zjistit jak sou na tom tovarni vstriky a pripadne je vymenit za silnejsi, pak cip a s tim na stolici a sladit to na optimalni pozadovany vykon. Cpat bez cipu vic na cerpadle je picovina. Vo lidech co maji stolici a delaj takovy veci vim. Akorat nevim z hlavy jestli se jim bude chtit babrat s dyzlem, nicmene to muzu zjistit.
Trošku nechápu,člověk co má stolici na seřízení vstřikovacích čerpadel se nebude chtít babrat s dieslem??? di? to je náplnˇjeho obživy né??? jinak moc takových lidí není...třeba nadstavení čerpadla v bosch servisu stojí kolem 10k...naštěstí tam mám kámoše...jinak bych to nechal seřídit podle parametrů výrobce a pak čip....

Napsal: sob 20.12.2003 17:30
od darmon
to sou lidi co ladi motory a pocitace a k tomu pridane veci, vyznaj se dobre v Motec, Gems Haltec a tech ostatnich superpocitacich do auta.

Napsal: ned 21.12.2003 20:26
od Huska
Doktore už jsem v Brně tak zítra ti vysvětlím jak je to se seřizováním a nastavováním čerpadla........Cao