Stránka 1 z 2

Napsal: pon 08.12.2003 21:33
od Doktor1
Mam takovy problem,ale nevim,jestli je to jen u myho,nebo to dela kazdy Bawo s nivelackou-zda se mi totiz,ze je to auto nejaky tvrdy.Menil jsem napln v servu,protoze tam nejakej vul prede mnou dal atf a ma tam byt chf 11.s. cely jsem to odvzdusnil,kdyz jsem hybal s tahlem,tam se prdel zvedala nebo klesala-ok,ale tvrdost je stale stejna...
Pokud ma nekdo jakekoli zkusenosti,predem diky za ne!!!

Napsal: pon 08.12.2003 22:47
od darmon
hmm atf-ko misto pentosinu ti zustalo v tech tlumicich, imho.

Napsal: úte 09.12.2003 00:35
od Fil
No když sme to zkoušely na otcovim, tak celkovej rozsah byl cca10-15cm, dali sme krabku od čehosi nazem a pak to měřily,když to bylo co nejvíš, tak zkušební jízda skončila po20m, kdy sme myslely, že tam tlumiče ani nejsou, bylo to tvrdy jak HOVADO, a když říkám hovado, tak myslím hovado..no skákalo to neuvěřitelně(dosud sem v ničem tak tvrdym nejel),tak sme to spustily a změkčilo se to tak ešče trocha a bylo to akurvát...te? spokojenost....foto asi nemám..jen toto,...ale to ti asi nepomůže:)

Napsal: úte 09.12.2003 00:39
od Fil
dohajzlu...notak po?...
(sem to zmenšil)

Napsal: úte 09.12.2003 19:58
od Doktor1
no,to atf jsem vypustil sakum-pikum i z tlumicu a rizeni,v tom problem nebude...

ad fil-tak jak je to na tvy fotce to urcite nemam,myslim ze to mam v nornalni vysce a proto se mi to zda divny.. Kluci v praci(delam v Renocaru)s tim zadnou zkusenost nemaji a ja tam jsem teprve dva roky a tech starsich tam zas tolik nejezdí... Pro zacatek to zkusim posunout na tahle a uvidim,co se bude dit... Dam vedet,zatim dik!!!

Napsal: stř 10.12.2003 01:08
od Martinéz
low-rider rulez:)

Napsal: stř 10.12.2003 01:36
od Doktor1
Originál zaslal Martinéz
low-rider rulez:)


to je spanelsky? ale diky za zajem...

Napsal: stř 10.12.2003 01:44
od Martinéz
spanelsky se sice pokousim, ale nepouzivam:) chtel sem tim pripomenout podobu s americkejma karama, vybavenejma aktivnima pneumatickejma tlumicema, chapes?:):) proste negri na mtv...

Napsal: stř 10.12.2003 01:51
od Doktor1
Aha.. moje hlava tohle nejak nepochopila... a co ty kola??? uz jsi prezul???

Napsal: stř 10.12.2003 11:35
od Fil
no vona ta fotka krapet zkresluje....(sem psal,že tato ti asi nepomůže..ale já seženu nějakou na rovince), páč tam je to na nerovnym povrchu (schválně) ......no prostě předek je víš a zadek níž, ale takle to vypadá líp...:D ale můžu ti říct, že mezi min. a max snížením/zvýšením je sakramentskej rozdíl, kterej při jízdě pozdá aji 5tilety dítě, ktery si myslí že auto má 4 kola (5...aji rezervu,ne?) takovej je tam rozdíl..:)

Napsal: pát 12.12.2003 15:40
od Mariom5
Neviem ako ale moj názor je že to určite nemali vš. 5ky.

M-ko to má v sérii, Niesom si istý či servo nebolo prepojenés podvozkom až u novších e34.

Malo by to udržiava? zadok na jednej úrovni bez rozdielu či je v kufri tona alebo dáždnik.

Ja chodím vačš. sám a nejaké zmeny som nepostrehol(okrem toho mám v prdely spojku už mesiac čakam na novú).

Napsal: pát 12.12.2003 16:03
od RostaO
Doktor1 píše:.. Kluci v praci(delam v Renocaru)s tim zadnou zkusenost nemaji ...

...ano, ano. Je to tak. V Renocaru tomu moc nerozumi....ale kdyz musim pro dily, tak mi nic jineho nezbude :evil:

Napsal: pát 12.12.2003 20:41
od Doktor1
Mariom5 píše:Neviem ako ale moj názor je že to určite nemali vš. 5ky.

M-ko to má v sérii, Niesom si istý či servo nebolo prepojenés podvozkom až u novších e34.

Malo by to udržiava? zadok na jednej úrovni bez rozdielu či je v kufri tona alebo dáždnik.

Ja chodím vačš. sám a nejaké zmeny som nepostrehol(okrem toho mám v prdely spojku už mesiac čakam na novú).
Tady nejde o to,jestli ji meli starsi modely a nebo ne. Ja ji mam a to od vyroby.Vcera jsem se dival nacd,kde to bylo ukazany na obrazku jak to funguje. Pokud tomu nepomuze to vystelovani jak mi radil fil,tak mam asi v prdeli ty koule,na kterych to ma pruzit Zatim jsem se k tomu nedostal,ale o vikendu to urcite probehne.

Je strasne jednoduchy nekoho pomlouvat ze tomu nerozumi a sam neporadit,ze??? :evil:

Napsal: sob 13.12.2003 17:08
od Anonymous
Doktor1 píše:
Je strasne jednoduchy nekoho pomlouvat ze tomu nerozumi a sam neporadit,ze??? :evil:
...ja jsem tady nechtel radit (protoze o niv. nic nevim a nerad bych tu hlasal bludy, ajk maji nekteri mistni ve zvyku), jen jsem chtel sdelit svou zkusenost s Renocarem....kde uz jinde by meli neco o tom vedet, kdyz ne tam. Vzdyt jsou ofic. dealer !!!!!!! ...a nejsou zadni novacci na trhu. Tak jaktoze nic nevi? ...to bych cekal od Lojzy v garazi, ze BMW v zivote nevidel, a ne od autorizovaneho dealera, ktery uz je od doby E34ek u nas na trhu. :idea:

Napsal: sob 13.12.2003 19:08
od Doktor1
Anonymous píše:
Doktor1 píše:
Je strasne jednoduchy nekoho pomlouvat ze tomu nerozumi a sam neporadit,ze??? :evil:
...ja jsem tady nechtel radit (protoze o niv. nic nevim a nerad bych tu hlasal bludy, ajk maji nekteri mistni ve zvyku), jen jsem chtel sdelit svou zkusenost s Renocarem....kde uz jinde by meli neco o tom vedet, kdyz ne tam. Vzdyt jsou ofic. dealer !!!!!!! ...a nejsou zadni novacci na trhu. Tak jaktoze nic nevi? ...to bych cekal od Lojzy v garazi, ze BMW v zivote nevidel, a ne od autorizovaneho dealera, ktery uz je od doby E34ek u nas na trhu. :idea:
Ne ze by o tom nic nevedeli,ale jeste se nesetkali s takovou zavadou...

Dnes jsem s tim zkosel hybat,ale zadny efekt to neprineslo. Prdel sla kousek dolu,ale to je vsechno.a hlavne na zemi se s tim cokoli blbe dela...
Myslim si,ze v tech koulich nebe zadny plyn. Citroeny maji neco podobnyho a ty koule se daji plnit,dela to jeden koren v chrlicich,ale ty koule maji zadky,bawo je nema.Davat 8 tisic za novy koule se nechce...

Napsal: sob 13.12.2003 20:30
od vir2l
Doktore, moc toho o LADu nevim, ale protoze jsem ho tam sam mel a zajimalo me to, tak jsem si snad neco zapamatoval. V tech nadrzkach (akumulatorech) by nemel byt zadny plyn, ale ten olej co lijes do posilovace, prepousti se do nich podle potreby.
Nejlip udelas kdyz zacnes prohledavat http://bimmer.roadfly.org/bmw/forums/e32/ jestli jsi tak uz neudelal. Je tam nahore search a zadej tam LAD, acumulator apod. Najdes tam plno informaci.
Mam pocit ze tvuj problem je opravdu v tech akumulatorech, taky si tam nekdo stezoval ze to ma tvrde a taky prej kdyz jsou vadne tak auto sedi hodne nizko a jak ho nastartujes tak vyjede. Kdyz jsou ok, tak drzi stalou vysku i po vydelani klicu.
Nevim jestli o tom vis, ale neni problem se na nivo vykaslat a dat tam normal tlumice.

Napsal: ned 14.12.2003 15:14
od Doktor1
Jenze me to vysku v pohode drzi a na tom skolicim cd je to popisovany tak,ze kdyz zatizis zadek,tak membrana v te kouli se prohne,tahlo zatahne za redukcni-prepousteci ventil a ten propusti tolik kapaliny,ze se zadek zase zvedne do puvodni polohy.Mel jsem v rukach novej tlumic na nivo a ten chodi ulpne volne jako kdyby v nem nic nebylo(samozrejme ze kdyz je naplnenej,tak normalne tlumi a pruzeni obstarava pruzina spolu s tou kouli.Citroen ma jen tu kouli,ten zadnou pruzinu nema,jen pistnici a kouli.

a davat tam obyc tlumice je skoda,kdyz uz to tu nivo ma,tak bych byl rad,kdyby fungovala.

Na ten odkaz se kouknu,diky... :wink:

Napsal: ned 14.12.2003 18:15
od Fil
....hmmm......skusim se ti na to popř. pozeptat,(esi na to nezapomenu),ale dávat tam normální..no nevim je to fakt škoda, na našem to funguje, že když se to zatíží, (auto stojí vypnutý) tak klesne tíhou nákladu, a jak se nasstartuje tak de do původní výšky a? je tam co chce naloženyho...
PS:nevzdávej to ! :wink:

Napsal: ned 14.12.2003 18:34
od Doktor1
Fil píše:....hmmm......skusim se ti na to popř. pozeptat,(esi na to nezapomenu),ale dávat tam normální..no nevim je to fakt škoda, na našem to funguje, že když se to zatíží, (auto stojí vypnutý) tak klesne tíhou nákladu, a jak se nasstartuje tak de do původní výšky a? je tam co chce naloženyho...
PS:nevzdávej to ! :wink:
Diky za podporu!!!

Ted me tak napadlo-Kdyz jsem jel v lete na vranov ve ctyrech lidech a plny kufr veci,tak jsem jel zasterkama pozemi :( cili se to ani nepripustilo,ale kdyz jsem hybal tahlem rucne tak to chodi jak vino,tak nevim...

To vir2l:Na tech strankach jsem toho moc nezjistil,moje anglina stoji za prd,ale napadlo me,ze jsi si to mozna spletl s posilovacem brzd u 750i,nebo 850i kde neni misto na klasicky posilovac,tak je to reseny hydraulickym posilovacem prave s tim zasobnikem tlaku,ktery nema membranu,ale ty prepousteci kanalky ktery jsi zminoval.Kdyz je ta koule v prdeli,tak jde brzdovy pedal hluboko stlacit,auto nebrzdi a pak z niceho nic stojis na fleku-s timhle uz jsem se setkal...

Napsal: pon 15.12.2003 00:35
od Huska
Doktor1 píše:
Mariom5 píše:Neviem ako ale moj názor je že to určite nemali vš. 5ky.

,tak mam asi v prdeli ty koule,na kterych to ma pruzit Zatim jsem se k tomu nedostal,ale o vikendu to urcite probehne.

Je strasne jednoduchy nekoho pomlouvat ze tomu nerozumi a sam neporadit,ze??? :evil:

Kdyby jsi chtěl jen ty koule tak otec by jedny měl......měli jsme v prdel ty tlumiče a koupili jsme celou sadu tak nam zbyly...
PS: Zkontroluj ten přepouštěcí ventyl jestli funguje správně a zda ti nedrží tlak víc než má