Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

nivelace

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Doktor1
Registrovaný
Příspěvky: 782
Registrován: pon 08.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 78
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Doktor1 »

Mam takovy problem,ale nevim,jestli je to jen u myho,nebo to dela kazdy Bawo s nivelackou-zda se mi totiz,ze je to auto nejaky tvrdy.Menil jsem napln v servu,protoze tam nejakej vul prede mnou dal atf a ma tam byt chf 11.s. cely jsem to odvzdusnil,kdyz jsem hybal s tahlem,tam se prdel zvedala nebo klesala-ok,ale tvrdost je stale stejna...
Pokud ma nekdo jakekoli zkusenosti,predem diky za ne!!!
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od darmon »

hmm atf-ko misto pentosinu ti zustalo v tech tlumicich, imho.
Fil
Registrovaný
Příspěvky: 626
Registrován: pon 24.02.2003 01:00
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Fil »

No když sme to zkoušely na otcovim, tak celkovej rozsah byl cca10-15cm, dali sme krabku od čehosi nazem a pak to měřily,když to bylo co nejvíš, tak zkušební jízda skončila po20m, kdy sme myslely, že tam tlumiče ani nejsou, bylo to tvrdy jak HOVADO, a když říkám hovado, tak myslím hovado..no skákalo to neuvěřitelně(dosud sem v ničem tak tvrdym nejel),tak sme to spustily a změkčilo se to tak ešče trocha a bylo to akurvát...te? spokojenost....foto asi nemám..jen toto,...ale to ti asi nepomůže:)
Fil
Registrovaný
Příspěvky: 626
Registrován: pon 24.02.2003 01:00
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Fil »

dohajzlu...notak po?...
(sem to zmenšil)
Přílohy
e34.jpg
e34.jpg (107.36 KiB) Zobrazeno 4555 x
Doktor1
Registrovaný
Příspěvky: 782
Registrován: pon 08.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 78
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Doktor1 »

no,to atf jsem vypustil sakum-pikum i z tlumicu a rizeni,v tom problem nebude...

ad fil-tak jak je to na tvy fotce to urcite nemam,myslim ze to mam v nornalni vysce a proto se mi to zda divny.. Kluci v praci(delam v Renocaru)s tim zadnou zkusenost nemaji a ja tam jsem teprve dva roky a tech starsich tam zas tolik nejezdí... Pro zacatek to zkusim posunout na tahle a uvidim,co se bude dit... Dam vedet,zatim dik!!!
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00
Klubové ID: 356

#6 Příspěvek od Martinéz »

low-rider rulez:)
Doktor1
Registrovaný
Příspěvky: 782
Registrován: pon 08.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 78
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Doktor1 »

Originál zaslal Martinéz
low-rider rulez:)


to je spanelsky? ale diky za zajem...
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00
Klubové ID: 356

#8 Příspěvek od Martinéz »

spanelsky se sice pokousim, ale nepouzivam:) chtel sem tim pripomenout podobu s americkejma karama, vybavenejma aktivnima pneumatickejma tlumicema, chapes?:):) proste negri na mtv...
Doktor1
Registrovaný
Příspěvky: 782
Registrován: pon 08.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 78
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Doktor1 »

Aha.. moje hlava tohle nejak nepochopila... a co ty kola??? uz jsi prezul???
Fil
Registrovaný
Příspěvky: 626
Registrován: pon 24.02.2003 01:00
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Fil »

no vona ta fotka krapet zkresluje....(sem psal,že tato ti asi nepomůže..ale já seženu nějakou na rovince), páč tam je to na nerovnym povrchu (schválně) ......no prostě předek je víš a zadek níž, ale takle to vypadá líp...:D ale můžu ti říct, že mezi min. a max snížením/zvýšením je sakramentskej rozdíl, kterej při jízdě pozdá aji 5tilety dítě, ktery si myslí že auto má 4 kola (5...aji rezervu,ne?) takovej je tam rozdíl..:)
Mariom5
Registrovaný
Příspěvky: 148
Registrován: úte 18.11.2003 01:00
Bydliště: Praha

#11 Příspěvek od Mariom5 »

Neviem ako ale moj názor je že to určite nemali vš. 5ky.

M-ko to má v sérii, Niesom si istý či servo nebolo prepojenés podvozkom až u novších e34.

Malo by to udržiava? zadok na jednej úrovni bez rozdielu či je v kufri tona alebo dáždnik.

Ja chodím vačš. sám a nejaké zmeny som nepostrehol(okrem toho mám v prdely spojku už mesiac čakam na novú).
RostaO
Registrovaný
Příspěvky: 603
Registrován: pon 17.02.2003 01:00
Bydliště: Brno

#12 Příspěvek od RostaO »

Doktor1 píše:.. Kluci v praci(delam v Renocaru)s tim zadnou zkusenost nemaji ...

...ano, ano. Je to tak. V Renocaru tomu moc nerozumi....ale kdyz musim pro dily, tak mi nic jineho nezbude :evil:
Doktor1
Registrovaný
Příspěvky: 782
Registrován: pon 08.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 78
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Doktor1 »

Mariom5 píše:Neviem ako ale moj názor je že to určite nemali vš. 5ky.

M-ko to má v sérii, Niesom si istý či servo nebolo prepojenés podvozkom až u novších e34.

Malo by to udržiava? zadok na jednej úrovni bez rozdielu či je v kufri tona alebo dáždnik.

Ja chodím vačš. sám a nejaké zmeny som nepostrehol(okrem toho mám v prdely spojku už mesiac čakam na novú).
Tady nejde o to,jestli ji meli starsi modely a nebo ne. Ja ji mam a to od vyroby.Vcera jsem se dival nacd,kde to bylo ukazany na obrazku jak to funguje. Pokud tomu nepomuze to vystelovani jak mi radil fil,tak mam asi v prdeli ty koule,na kterych to ma pruzit Zatim jsem se k tomu nedostal,ale o vikendu to urcite probehne.

Je strasne jednoduchy nekoho pomlouvat ze tomu nerozumi a sam neporadit,ze??? :evil:
Anonymous

#14 Příspěvek od Anonymous »

Doktor1 píše:
Je strasne jednoduchy nekoho pomlouvat ze tomu nerozumi a sam neporadit,ze??? :evil:
...ja jsem tady nechtel radit (protoze o niv. nic nevim a nerad bych tu hlasal bludy, ajk maji nekteri mistni ve zvyku), jen jsem chtel sdelit svou zkusenost s Renocarem....kde uz jinde by meli neco o tom vedet, kdyz ne tam. Vzdyt jsou ofic. dealer !!!!!!! ...a nejsou zadni novacci na trhu. Tak jaktoze nic nevi? ...to bych cekal od Lojzy v garazi, ze BMW v zivote nevidel, a ne od autorizovaneho dealera, ktery uz je od doby E34ek u nas na trhu. :idea:
Doktor1
Registrovaný
Příspěvky: 782
Registrován: pon 08.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 78
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od Doktor1 »

Anonymous píše:
Doktor1 píše:
Je strasne jednoduchy nekoho pomlouvat ze tomu nerozumi a sam neporadit,ze??? :evil:
...ja jsem tady nechtel radit (protoze o niv. nic nevim a nerad bych tu hlasal bludy, ajk maji nekteri mistni ve zvyku), jen jsem chtel sdelit svou zkusenost s Renocarem....kde uz jinde by meli neco o tom vedet, kdyz ne tam. Vzdyt jsou ofic. dealer !!!!!!! ...a nejsou zadni novacci na trhu. Tak jaktoze nic nevi? ...to bych cekal od Lojzy v garazi, ze BMW v zivote nevidel, a ne od autorizovaneho dealera, ktery uz je od doby E34ek u nas na trhu. :idea:
Ne ze by o tom nic nevedeli,ale jeste se nesetkali s takovou zavadou...

Dnes jsem s tim zkosel hybat,ale zadny efekt to neprineslo. Prdel sla kousek dolu,ale to je vsechno.a hlavne na zemi se s tim cokoli blbe dela...
Myslim si,ze v tech koulich nebe zadny plyn. Citroeny maji neco podobnyho a ty koule se daji plnit,dela to jeden koren v chrlicich,ale ty koule maji zadky,bawo je nema.Davat 8 tisic za novy koule se nechce...
vir2l
Registrovaný
Příspěvky: 268
Registrován: stř 23.10.2002 00:00
Bydliště: Luhačovice
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od vir2l »

Doktore, moc toho o LADu nevim, ale protoze jsem ho tam sam mel a zajimalo me to, tak jsem si snad neco zapamatoval. V tech nadrzkach (akumulatorech) by nemel byt zadny plyn, ale ten olej co lijes do posilovace, prepousti se do nich podle potreby.
Nejlip udelas kdyz zacnes prohledavat http://bimmer.roadfly.org/bmw/forums/e32/ jestli jsi tak uz neudelal. Je tam nahore search a zadej tam LAD, acumulator apod. Najdes tam plno informaci.
Mam pocit ze tvuj problem je opravdu v tech akumulatorech, taky si tam nekdo stezoval ze to ma tvrde a taky prej kdyz jsou vadne tak auto sedi hodne nizko a jak ho nastartujes tak vyjede. Kdyz jsou ok, tak drzi stalou vysku i po vydelani klicu.
Nevim jestli o tom vis, ale neni problem se na nivo vykaslat a dat tam normal tlumice.
Doktor1
Registrovaný
Příspěvky: 782
Registrován: pon 08.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 78
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od Doktor1 »

Jenze me to vysku v pohode drzi a na tom skolicim cd je to popisovany tak,ze kdyz zatizis zadek,tak membrana v te kouli se prohne,tahlo zatahne za redukcni-prepousteci ventil a ten propusti tolik kapaliny,ze se zadek zase zvedne do puvodni polohy.Mel jsem v rukach novej tlumic na nivo a ten chodi ulpne volne jako kdyby v nem nic nebylo(samozrejme ze kdyz je naplnenej,tak normalne tlumi a pruzeni obstarava pruzina spolu s tou kouli.Citroen ma jen tu kouli,ten zadnou pruzinu nema,jen pistnici a kouli.

a davat tam obyc tlumice je skoda,kdyz uz to tu nivo ma,tak bych byl rad,kdyby fungovala.

Na ten odkaz se kouknu,diky... :wink:
Fil
Registrovaný
Příspěvky: 626
Registrován: pon 24.02.2003 01:00
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od Fil »

....hmmm......skusim se ti na to popř. pozeptat,(esi na to nezapomenu),ale dávat tam normální..no nevim je to fakt škoda, na našem to funguje, že když se to zatíží, (auto stojí vypnutý) tak klesne tíhou nákladu, a jak se nasstartuje tak de do původní výšky a? je tam co chce naloženyho...
PS:nevzdávej to ! :wink:
Doktor1
Registrovaný
Příspěvky: 782
Registrován: pon 08.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 78
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od Doktor1 »

Fil píše:....hmmm......skusim se ti na to popř. pozeptat,(esi na to nezapomenu),ale dávat tam normální..no nevim je to fakt škoda, na našem to funguje, že když se to zatíží, (auto stojí vypnutý) tak klesne tíhou nákladu, a jak se nasstartuje tak de do původní výšky a? je tam co chce naloženyho...
PS:nevzdávej to ! :wink:
Diky za podporu!!!

Ted me tak napadlo-Kdyz jsem jel v lete na vranov ve ctyrech lidech a plny kufr veci,tak jsem jel zasterkama pozemi :( cili se to ani nepripustilo,ale kdyz jsem hybal tahlem rucne tak to chodi jak vino,tak nevim...

To vir2l:Na tech strankach jsem toho moc nezjistil,moje anglina stoji za prd,ale napadlo me,ze jsi si to mozna spletl s posilovacem brzd u 750i,nebo 850i kde neni misto na klasicky posilovac,tak je to reseny hydraulickym posilovacem prave s tim zasobnikem tlaku,ktery nema membranu,ale ty prepousteci kanalky ktery jsi zminoval.Kdyz je ta koule v prdeli,tak jde brzdovy pedal hluboko stlacit,auto nebrzdi a pak z niceho nic stojis na fleku-s timhle uz jsem se setkal...
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Klubové ID: 200
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od Huska »

Doktor1 píše:
Mariom5 píše:Neviem ako ale moj názor je že to určite nemali vš. 5ky.

,tak mam asi v prdeli ty koule,na kterych to ma pruzit Zatim jsem se k tomu nedostal,ale o vikendu to urcite probehne.

Je strasne jednoduchy nekoho pomlouvat ze tomu nerozumi a sam neporadit,ze??? :evil:

Kdyby jsi chtěl jen ty koule tak otec by jedny měl......měli jsme v prdel ty tlumiče a koupili jsme celou sadu tak nam zbyly...
PS: Zkontroluj ten přepouštěcí ventyl jestli funguje správně a zda ti nedrží tlak víc než má
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Odpovědět