no me ten vstrik na diagnostice nenasli, ale projevovalo se to tak ze byl prostor motoru zastrikany od nafty (kapalo to na klinak) a kdyz jsem stal z kopce tak to nestartovalo pac ta nafta tim utekla a musel jsem chvili cekat nez ji tam cerpadlo zpatky natlacilo....
pánové z diagnostiky tady u nás v BMW mám noční můry,ti odborníci by do toho dva dny čuměli a pak by našli takový závady že by se mi vyplatilo koupit novou káru!!!!!!
Spátky k tý trysce,já jsem myslel že ta čtvrtá snímá dobu vstřiku,
protože mně to v motoru cvaká jako kdyby byla vůle na čepu.Jenže někdy to mlátí strašně a někdy skoro vůbec,s toho my de hlava kolem.:bigcry:
ja jsem mel problem se starty rano-zlobil me 4.zhavic,po vymene pohoda.mam za filtrem ventil,kvuli padani nafty,ale mozna zbytecne,nejcastejsi zavada jsou prepadovy hadicky. a nejhorsi moznost je cerpadlo,chystam se ho nechat seridit na stolici..