
Jelikož někdy předemnou mělo menší ránu na předek, tak schází ta a tam šroubek, tady to je utržený a tak.
Dávám do komplet dohromady, a? je to OK a furt jsem u BMW pro něco






Vyndal jsem si pěkně světlo, datáhnul, vyčistil čočku (pěkně zaprášená), upevnil nastavovaci motorky, vyleštil chrom rámečky, no prostě jsem hračička.
Taky vyměnil ty klouby na držácích světel, to je věčnej problém jak Vám zestárnou, tak ta hmota praská a z 12 jsem jich měl 9 pryč.
Taky jsem našel dálší závadu za kterou může stáří. Praskaj konektory u elektroinstalace. Když se podíváte na konektor, tak je zakončenej tzv. steckrem a jak do toho vede ten drátek, tak přesně v těch míste praskne izolace a už to jede.
Proto upozorňuju při manipulaci postupujte opatrně!
Já to ulomil u ostřikovače.
Ten konektor prodávaj s kusem drátku novej a je už líp řešenej.
Ale cena za kus je velká 90,- Kč (na konektor např ke světlů jsou potřeba dva)
Ale jde to i opravit, předešel jsem tomu tak, že jsem pájkou trochu roztavil tu hmotu konektoru a protáhnul to dozadu a problém odstraněn


A nakonej jsem všechny dráty kolem světel znova omotal izolačkou, a? je to precizní.
Teď čekám na tel z Autecu že maj pro mě nějáký díly a opět se pujdu pomazlit s autem