Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
chipovani
vlastnim 525 TDs 105kW v manualu, mam nalitano cca 270 tisic, auto je v poho, pokud neco, hned to davam do pucu, naposled docela sranda s tiptronikovou prevodkou, i el. se tak trochu sere v celym aute- podsviceni palub spolu s el sedadlem, zadni+predni parkovacka a i spz podsviceni-to cely na jedny pojistce a zaboha nemuzu najit kde to preskakuje ci co......doslechl jsem se o moznosti chipu z 143 hp na 170 hp, kroutak asi o 70 Nm. nemate nekdo zkusenost s cipovanim, a ma to cenu? jestli budu mit jeste vic kroutaku do kopce, tak to muze bejt docela pohodicka, alespon myslim....jo a chtej za to asi 15000.cipujete, cipujete?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1220
- Registrován: čtv 16.05.2002 00:00
- Bydliště: Lomnice
- Klubové ID: 1028
Chip na TD a TDS je fajn. Stejně tak se dá zvýšít plnící tlak turba - někde je to v ceně čipu. Těch 15.ooo,- je slušná cena, někdo bude možná vědět o levnějším, ale je dost důležitý, jak je čip kvalitní.
Kvalitní čipy jsou takový, jejichž charakteristika (mapy hodnot v něm uložený) je složitě odladěná na motorový brzdě a bůhví v jakých ještě podmínkách. To samozřejmě stojí dost peněz a proto jsou drahý.
Nekvalitní levný čipy mají např. prostě o X procent zvednutý hodnoty a hotovo - žádnej ohled na životnost motoru, žádnej ohled na opravdu optimální naladění, jako u kvalitních čipů.
Závěrem: čipovat rozhodně ano, ale u prověřených firem s přihlédnutím k tomu, že levný to nebude. Na těch 15.ooo,- bych si na tvým místě ještě posvítil. Např. dost rozhoduje právě značka, která ten kterej čip vyrábí. Poptej se, co je to zač, postni to sem a myslím, že se rychle dočkáš reakcí
Kvalitní čipy jsou takový, jejichž charakteristika (mapy hodnot v něm uložený) je složitě odladěná na motorový brzdě a bůhví v jakých ještě podmínkách. To samozřejmě stojí dost peněz a proto jsou drahý.
Nekvalitní levný čipy mají např. prostě o X procent zvednutý hodnoty a hotovo - žádnej ohled na životnost motoru, žádnej ohled na opravdu optimální naladění, jako u kvalitních čipů.
Závěrem: čipovat rozhodně ano, ale u prověřených firem s přihlédnutím k tomu, že levný to nebude. Na těch 15.ooo,- bych si na tvým místě ještě posvítil. Např. dost rozhoduje právě značka, která ten kterej čip vyrábí. Poptej se, co je to zač, postni to sem a myslím, že se rychle dočkáš reakcí

davcer: Ja mam cip, delal mi to tady v Ostrave manik, stalo to nejakych 14k taky,je to od nejake anglicke firmy,ted nevim musel bych to pohledat...Je to hodne znat,co se vykonu tyce,kdyz tomu davas tak se o neco zvedne spotreba,ale docela brutalne to kouri.Tak jestli ti tohle nevadi,tak v poho...Jo,jinak sem repasoval turbo(buh mi jestli odeslo kvuli cipu-bylo to po pul roce co sem ho mel) a ten motor dostava dost zabrat kdyz mu porad nakladas bych rek. Tak nevim jak dlouho vydrzi:)) Zatim mam cip rok a pul a najel sem na tom asi 60k km a motor drzi,tak uvidime. Celkem mam na tachaci 180k km...
Jo,sem se chtel zeptat jak ten servotronic....Me nejak zlobi servo,tak budu shanet nove. Jak zjistim jestli tam servotronik mam a pripadne kolik by stalo predelani na servotronik a co vsechno to obnasi???
Jo,sem se chtel zeptat jak ten servotronic....Me nejak zlobi servo,tak budu shanet nove. Jak zjistim jestli tam servotronik mam a pripadne kolik by stalo predelani na servotronik a co vsechno to obnasi???
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 626
- Registrován: pon 24.02.2003 01:00
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Tydle krásky se krásně čipujou, ale ty prachy...:shit2:
Já sem si načipoval svoje Iso za 130Kč(výkon +12-15k,bez omezovače).Jen sem si to dělal sám. Zní to hrozně, já vím, ale sehnal sem si eprom a nechal nahrát program a ferig.Pak jen stačilo rozdělat řídící jednotkua čip vyměnit.Je totiž jen nasunovací.Výsledek se dostavil hned při zkušební jízdě. Táhne to mnohem víc odspodu a líp se vytáčí.Fakt mě to překvapilo, nečekal sem takovej rozdíl.Zas to nezačalo trhat asfalt, ale je to dost znatelný(Jen bych asi raději kdyby tam ten omezovač byl, páč v přemíře emocí točím 7000ot/min a to bych si ten motor nerad přetočil...:zizka: PS:dnes sem kamarádovi voblítával to samý(cena125Kč eprom+30Kč nahrátí).Je mi jasný jak se te? zdvihne vlna odporu, jak to musí stát za hovno, když mě to přišlo na takovej pakatel, ale ten borec říkal že tam jezdí borci z tuningovejch firem, udělaj to samý a koštujou za to těžký prachy.Každoparádně ho vyta´hovat nebudu.Škoda že sem nenašel něco takovyho na otcovo Tds.15000 za to nedá, ale ......... vzperac:
Já sem si načipoval svoje Iso za 130Kč(výkon +12-15k,bez omezovače).Jen sem si to dělal sám. Zní to hrozně, já vím, ale sehnal sem si eprom a nechal nahrát program a ferig.Pak jen stačilo rozdělat řídící jednotkua čip vyměnit.Je totiž jen nasunovací.Výsledek se dostavil hned při zkušební jízdě. Táhne to mnohem víc odspodu a líp se vytáčí.Fakt mě to překvapilo, nečekal sem takovej rozdíl.Zas to nezačalo trhat asfalt, ale je to dost znatelný(Jen bych asi raději kdyby tam ten omezovač byl, páč v přemíře emocí točím 7000ot/min a to bych si ten motor nerad přetočil...:zizka: PS:dnes sem kamarádovi voblítával to samý(cena125Kč eprom+30Kč nahrátí).Je mi jasný jak se te? zdvihne vlna odporu, jak to musí stát za hovno, když mě to přišlo na takovej pakatel, ale ten borec říkal že tam jezdí borci z tuningovejch firem, udělaj to samý a koštujou za to těžký prachy.Každoparádně ho vyta´hovat nebudu.Škoda že sem nenašel něco takovyho na otcovo Tds.15000 za to nedá, ale ......... vzperac:
Jo,sem se chtel zeptat jak ten servotronic....Me nejak zlobi servo,tak budu shanet nove. Jak zjistim jestli tam servotronik mam a pripadne kolik by stalo predelani na servotronik a co vsechno to obnasi??? [/B][/QUOTE]
servotronik je na prevodce rizeni, pozna se to ze jak jedes rychleji tak ti tuhne rizeni, a naopak pri parkingu je lehci na otaceni..moje prevodka sla do hajzlu, plavalo to a prujezdy zatackama spatny..tak sem shanel, prevodka se servotronikem by snad mela jen mit konektor na el. Normalni bez servotr. ten konektor nema.. ja sem nakonec po hodne dnech a telefonatech sehnal docela(zatim) v poho prevodku, je trochu castecne repasla od bmw ze 7, ale musim rict ze sehnat ji je docela peklo...vsude sou mraky prevodek bez servotr. a nejlepsi je ze ty vubec nepoznas jestli je v poho dokud ji nevymnenis a nevocekujes. Takze je dobry se s nima domluvit alespon na vymnenu za jinou pokud nepobezi jak ma. O predelani nic nevim, ale rek bych ze to nejde, asi ne...mas stejny bmw? me to trochu kouri, ale jen kdyz to tavim, ale ne furt, kouri kouri, a pak uz to jen tahne a nekouri...je to potom fakt takova zmnena? kour tak trochu nemusim, leju mu tam trochu nejaky sracky do nafty aby to nekourilo a samocistilo ale nevim, nevim.. da se s tim kourem neco delat??asi ne co?
servotronik je na prevodce rizeni, pozna se to ze jak jedes rychleji tak ti tuhne rizeni, a naopak pri parkingu je lehci na otaceni..moje prevodka sla do hajzlu, plavalo to a prujezdy zatackama spatny..tak sem shanel, prevodka se servotronikem by snad mela jen mit konektor na el. Normalni bez servotr. ten konektor nema.. ja sem nakonec po hodne dnech a telefonatech sehnal docela(zatim) v poho prevodku, je trochu castecne repasla od bmw ze 7, ale musim rict ze sehnat ji je docela peklo...vsude sou mraky prevodek bez servotr. a nejlepsi je ze ty vubec nepoznas jestli je v poho dokud ji nevymnenis a nevocekujes. Takze je dobry se s nima domluvit alespon na vymnenu za jinou pokud nepobezi jak ma. O predelani nic nevim, ale rek bych ze to nejde, asi ne...mas stejny bmw? me to trochu kouri, ale jen kdyz to tavim, ale ne furt, kouri kouri, a pak uz to jen tahne a nekouri...je to potom fakt takova zmnena? kour tak trochu nemusim, leju mu tam trochu nejaky sracky do nafty aby to nekourilo a samocistilo ale nevim, nevim.. da se s tim kourem neco delat??asi ne co?
Hmm a na kolik te ta prevodka vysla???Kde se ten konektor pripojuje nebo co???(abych ho mel kam napojit:))
Mam taky 525tds,ale e39...Pred nacipovanim to v podstate nekourilo skoro vubec,ale ted staci kdyz dam vic nez 3/4 plynu a z vyfuku litaji rovnou brikety, fuckt se to da srovnat s avii v kopci
:):) Ale zase to jede 
Mam taky 525tds,ale e39...Pred nacipovanim to v podstate nekourilo skoro vubec,ale ted staci kdyz dam vic nez 3/4 plynu a z vyfuku litaji rovnou brikety, fuckt se to da srovnat s avii v kopci


...tak ta prevodka repasla me stala 7000 - mam ji tak rok, a jeste jsem bral veci asi za litr, a dal to v cene prevodky...ale sehnat ji se servotronikem je pruser, alespon ja mel smulu, fsude jen bez servotroniku za 1500 - 3000 (nak tak)...ale vubec nevim jetli to pujde na E39, mj. v E39 neni v zakladu? mozna bude jina na tenhle model, fakt nevim...no a moje cipovani, nevim nevim...jestli e 39 kope brikety, tak ze me polezou streva, to asi nema ani cenu, to ten motor pri zatahu parkrat zabere a pak vyskoci z auta a zmizi za horizontem, a co ja pak....jestli to tak kouri tak jeste popremyslim, neda se s tim kourem neco delat?a kdyz pojedu normalne ne na 100 procent, treba na 60 procent vykonu, bude to blafat? vcera jsem se nechal vyprovokovat od superba do kopúce kolem cercilky a neodjel sem mu ale ani sem ho nenechal mi dejchat na zada, byl docela pruznej ale za zatackou kterou sem frknul naplno - on asi nejel naplno, najednou se ztratil v zatacce - asi to bylo 2.5tdi, no a zacalo mi to kourit tak pri 4000 az asi tak do kol 5000, pak sem tam kopnul 4 a v poho, ale blafani tam je, sere me to, chci novyho bavoracka...ufuf
jo mam jeste jeden dotaz, mel jsem na tom aute automat (jen nevim, manual to treba taky ma) a u aut.byl kick down na plyn. pedalu. ma kick down nejakou funkci u manualu?? a zustal mi tam taky tempomat, ale nefacha, neda se rozhejbat?
jo mam jeste jeden dotaz, mel jsem na tom aute automat (jen nevim, manual to treba taky ma) a u aut.byl kick down na plyn. pedalu. ma kick down nejakou funkci u manualu?? a zustal mi tam taky tempomat, ale nefacha, neda se rozhejbat?
Originál zaslal davcer
el. se tak trochu sere v celym aute- podsviceni palub spolu s el sedadlem, zadni+predni parkovacka a i spz podsviceni-to cely na jedny pojistce a zaboha nemuzu najit kde to preskakuje ci co
Mam uplne stejnej problem a uz nevim kde to hledat,tak kdybys na neco prisel tak dej urci¨te vedet. Dikes
to Tomik 007: s tou el.uz to mam dlouho, hledal jsem vsude, odkrytoval jsem celej kufr, nic jsem nenasel..Prohledal jsem cestu k PP parkovacce - taky nic, prohledal jsem vsechno a nic, jeste prej - clovek co dela do aut radil, jeste mam zkusit vyndat sedacky + calouneni, a nejspis na kabelovy trase co de autem do kufru, to bude nekde preruseny a chyta kostru, ale jestli ti to dela uplne to samy, tak to by asi byla dost nahoda kdyby sme meli uplne to stejny a preruseny na stejnym miste..tak ted nevim, chtel jsem si na chate cely auto rozebrat a hledat - asi to ted delat nebudu...v Bychl auto mi rekl frajer at si to radeji necham udelat jinde, ze tady by to stalo moc nez by na to prisel...je to na pytel, v noci vubec neni nic videt co rychlost a teplota, nehlede na to ze ladit stanice potme je taky problem.. muzes mi napsat co presne ti nefunguje? me: podsviceni palubky komplet + podsviceni veskerejch el. tlacitek v celim aute, prestala vyhrejvat spolujezdcova sedacka, radio jede ale bez podsviceni, PP parkovacka, PZ koncove svetlo, podsviceni SPZ...to je snad vse , je to pojistka c.5 a ma asi 10A .........
.........about kick down - ok, ok, ok, tak to je mi jasny a jeste - muzu pouzit stavajici tempomat z automatu? mam ho tam ale prestal fachcit...prestal makat po tom co jsem prekopal automat namanuala...
.........about kick down - ok, ok, ok, tak to je mi jasny a jeste - muzu pouzit stavajici tempomat z automatu? mam ho tam ale prestal fachcit...prestal makat po tom co jsem prekopal automat namanuala...