Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Cirkulace chladící kapaliny

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Hitman
Registrovaný
Příspěvky: 2044
Registrován: stř 19.02.2003 01:00
Bydliště: přechodně Afghánistán
Klubové ID: 166
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Hitman »

pri volnobeznych otackach mi necirkuluje chladici kapalina, to znamena, ze auto se prehriva kdyz stojim, topeni topi jen kdez slapu na plyn, jako kdyby to tu chladici kapalinu "neprotlacilo" ,nemam tam zadou pomocnou pumpu u elektomagnetickych valecku, myslim ze tam ani nikdy nebyla, v cem muze byt problem ?
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od darmon »

vodni pumpa
Hitman
Registrovaný
Příspěvky: 2044
Registrován: stř 19.02.2003 01:00
Bydliště: přechodně Afghánistán
Klubové ID: 166
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Hitman »

Originál zaslal darmon
vodni pumpa


mam ji vymenit ? neni mozne ze by byl jen zaneseny chladic nebo tak neco ?
Pivson
Registrovaný
Příspěvky: 2587
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 570
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Pivson »

Vodní pumpa, občas se to u bawců stává.
Určitě se na ni podívat. A co nejdřív!
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od darmon »

Originál zaslal Michael
mam ji vymenit ? neni mozne ze by byl jen zaneseny chladic nebo tak neco ?

no muze bejt zarostlej jak svine. LIDI ZNOVA DO CHLADICE JEN DESTILKU A JEN !!!!ORIGINALNI !!!! antifreeze od BMW. Destilka stoji nulanulahovno a origo antifreez stoji min nez neznackovej na pumpe. Resp bmw flaska na -40 1:1 stoji 1.5 litru kolem 140kc, za coz je litrovka na pumpe.
Chladici okruh neni misto na setreni.
a co se tyce chladice, odpoj horni a dolni hadici a zkus ho prolejt vodou a uvidis jestli je zarostlej nebo ne.
Mike

#6 Příspěvek od Mike »

To ja mam opacnej problem, kdyz jedu delsi dobu treba na dvojku nebo zas rychle (170 a vice) tak se mi to prehrejva a chlad.vrtule spina pri 80stupnich, to je slyset a po chvilce se prida i chazeni klima. Kdyz to moc netocim tak je teplota v klidu.Tak nevim cim zacit opravu, nevite co s tim?:???: :???: :???:
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od darmon »

to vypada taky na pumpu
milo
Registrovaný
Příspěvky: 1458
Registrován: pát 23.05.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 877
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od milo »

mam problem, stalo sa mi to v poslednom case tak 3x ... a to ze po zastaveni auta zacne kvapalina zo spodu nadrzky na chladici vytekat. kontroloval som odkial tecie ale na chladic to nevyzera, skor nejaky tlakovy ventil na plastovej nadrzi (?) alebo tesnenie okolo senzoru mnozstva kvapaliny? motor M20 2.5l ...

stava sa to ale fakt nahodne, napr po kludnej jazde vytieklo a po ceste praha-boleslav-praha okolo 170-200 bez problemov drzalo ...

vzdy tak 2 litre. vsetky hadice, termostat, pumpa sa zdaju byt ok.

pomoooc, fakt sa mi do noveho chladica nechce, investicii mam pred sebou este dost po tom ako mi to auto v lete ukradli a naaaasledne bolo najdene...
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od darmon »

vypada to na to tesneni pod palici na sestym valci, klasika klasicka, dyz jedes tak se nic nedeje, ale jak dojedes a auto nic nechladi, kapalina necirkuluje tak ten teplej motor vyvari nejakou vodu a ventil na nadrzce to proste pusti ven. I to mnozstvi kapaliny by odpovidalo, mne to na M30 delalo to samy, nikdy nevarilo, nic pohoda, ale dojel sem vratil se k autu za tri hodiny a pod nim louze v miste nadrzky a zhruba 1.5litru v hajzlu
milo
Registrovaný
Příspěvky: 1458
Registrován: pát 23.05.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 877
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od milo »

to si ma teda moc nepotesil :-/

len tak cisto logicky :-) ak by to bolo tesnenie pod hlavou, necpala by sa ta voda do oleja?
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od darmon »

ciste logicky, sundej vicko od oleje a uvidis :)

ze ne, protoze to je prdly smerem do valce. leda ze bys mel v riti pistni krouzky, blby je ze tohle ani moc nezjistis merenim tlaku ve valcich, spis di po vlhku z vejfuku
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od darmon »

jo a plus bordel na dne ty nadobky chladice, ale tak jak to popisujes to sedi typicky na tenhle pripad.
milo
Registrovaný
Příspěvky: 1458
Registrován: pát 23.05.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 877
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od milo »

checknem viecko a budem intenzivne vyfuk sledovat ... :-)

btw ... konecne nejake forum kde aj niekto zije :-)
milo
Registrovaný
Příspěvky: 1458
Registrován: pát 23.05.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 877
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od milo »

vyfuk sa ale zdal suchy ked si tak uvedomim, para skoro ziadna

ten bordel v chladici je ale celkom realny, ono viecko chladica bolo celkom slusne zasrane ked som to nedavno cistil ...
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od darmon »

z nakyho duvodu mi z tohodle lezou emaily ze nekdo napsal :), jo poznas to taky dyz treba zrovna nebude ten den kdy to vytece tak rano sundej vicko a uvidis ze to porad zustane hodne natlakovany oproti normalu
milo
Registrovaný
Příspěvky: 1458
Registrován: pát 23.05.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 877
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od milo »

no nic vyrazam na nocne cesty prahou tak uvidim, zatial zdar a dik
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od darmon »

vyrazim zachvili taky, se mozna nekde potkame :)
milo
Registrovaný
Příspěvky: 1458
Registrován: pát 23.05.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 877
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od milo »

poznas jednoducho ... 525 biela s 15" plechacmi bez krytov :-)

a poskriabane vsetky plechy a krivy predny naraznik :-( ale na druhej strane mozem byt rad ze sa mi to auto vratilo :-)
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od darmon »

omlacena stribrna 735ka s nesviticim levym svetlem (odesel konektor, jeste jsem neresil) na trase z vrsovic do tesca v letnanech a pak z prahy pryc po R7 :))
milo
Registrovaný
Příspěvky: 1458
Registrován: pát 23.05.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 877
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od milo »

tak a je to jasne ... prave som svoju E34ku dotiahol z benesova do prahy ... fabiou TDI ;) ... vyvarena voda, para z vyfuku ... okamzite som vypol zapalovanie a som zvedavy kolko :???: do toho musim investovat :( aby nevysiel lacnejsie "novy" motor ...
Odpovědět