Stránka 1 z 1

Napsal: ned 15.12.2013 19:45
od Cisi
Čau hoši,

je nějaká šance, jak poznat, že je v autě opravdu M52B28 a ne 2,5 nebo 2,0? Díky

Napsal: ned 15.12.2013 21:38
od Rade520
když vležes pod auto tak na bloku je vyřazený typ motoru .
na straně jak je sání, dole skoro až u vany u držáku motoru ,
nevím jak blíže bych to popsal -je tam prostě taková ploška ,
ale né vždy je to čitelné .

Napsal: ned 15.12.2013 22:09
od Cisi
Rade520 píše:když vležes pod auto tak na bloku je vyřazený typ motoru .
na straně jak je sání, dole skoro až u vany u držáku motoru ,
nevím jak blíže bych to popsal -je tam prostě taková ploška ,
ale né vždy je to čitelné .
Díky moc za tip, to snad najdu ;-)

Napsal: ned 15.12.2013 22:14
od Francis
Číslo je možné přerazit. Jediný skutečně spolehlivý způsob je změřit zdvih pístu, stačí vymontovat svíčku a měřit nějakou tyčkou.

Napsal: úte 17.12.2013 20:08
od Cisi
Díky, ještě nějaké tipy, jak jednoduše poznat M52B28?

Napsal: úte 17.12.2013 20:31
od LUBEC
podle barevneho oznaceni na vstrikach. Ma totozne vstriky z m3.
b20 a b25 ma jine jak b28
Ale uz jsem zapomel jaka je to barva :oops:

Napsal: stř 18.12.2013 02:04
od darklord
Ruzova :)

Napsal: stř 18.12.2013 10:20
od Francis
Vstřikovače, sací potrubí, ... jsou zaměnitelné díly. Už jsem se setkal s M50B20 "převečenou" kompletně za M50B25. Změření zdvihu pístu nezabere víc než půlhodinu a je pak jistota.

Napsal: sob 21.12.2013 15:50
od wEnC
tak snad každý kdo někdy předtím jel s m52b28 jej rozezná od m52b20 po prvním přeřazení a stejně tak i naopak o tom snad žádná :lol:

2.8 a 2.5ku rozeznat může být už těžší to jo. Stopky a změřit 0-100km/h by mohlo pomoct.

Jestli si dobře vzpomínám tak u 2.8 mám vstřiky zelené.