Stránka 1 z 1
Napsal: pon 18.11.2013 20:54
od Dabler
chystam se na repas vanosu a prijednom se chci pustit i do castecneho repasu, nejspis dojde i na vymenu hydrozdvihatek, je dobre vymenit rovnou i pruziny nebo ty menit az pak s ostrejsimi vackami, zabrousit a vylestit sedla ventilu popripade jestli je na miste snizit hlavu na m50b25, do budoucna se bude resit kopresor zdali to ma smysl? co pripadne jeste zkontrolovat vymenit i preventivne. budu rad za kazdou pripominku, napad, radu, co kde a jak. diky
Napsal: pon 18.11.2013 23:01
od MattyX
U ventilových pružin se může stat že se unaví... ale nebývá to uplně častým jevem, takže nutně nový nemusíš řešit.
Hlavu si nech otlakovat, srovnat, zabrousit ventily, vymenit vodítka+gufera, komplet vyčistit. To bude stačit

na hrubo si zalešti sací kanály, většinou tam bývají stopy ještě po hrubým odlitku - neleštit ale

Pak nový zdvihátka a bude to top

Jak sundáš hlovu a zjistíš že blok je zaleštěnej v horším případě vydřenej tak tě toho čeká asi víc

Napsal: úte 19.11.2013 12:40
od Dabler
snad to nebude nijak dramaticke, motor jede takrka bez problemu, bez hluchych mist, obcas mi na chvili vyplivne nejspis civka ve vyssich otackach tak musim zjistit ktera to dela, da se nejak zmerit jeji odpor zdali je v cajku? budu prubezne prihazovat fotky do klubovek tak budu potrebovat odborny dohled

je to muj prvni vetsi zasah do motoru, mam momentak od 22Nm do 200Nm, budu potrebovat i s mensim rozsahem? jinak vyprat zdvihatka v petroleji asi nebude ono a bude lepsi koupit nove asi co, jakou znazku preferovat ina,febi? zabrousit na hrubo znamena co? jen zbavit karbonu pripadne zarovnat? nelestit, nema to smysl? nebo se to nedela z nejakeho jineho duvodu, jako vetsiho ubrani materialu a nemusely by pak byt dobre tlaky?