Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
repas hlavy e36 325i m50b25
chystam se na repas vanosu a prijednom se chci pustit i do castecneho repasu, nejspis dojde i na vymenu hydrozdvihatek, je dobre vymenit rovnou i pruziny nebo ty menit az pak s ostrejsimi vackami, zabrousit a vylestit sedla ventilu popripade jestli je na miste snizit hlavu na m50b25, do budoucna se bude resit kopresor zdali to ma smysl? co pripadne jeste zkontrolovat vymenit i preventivne. budu rad za kazdou pripominku, napad, radu, co kde a jak. diky
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
U ventilových pružin se může stat že se unaví... ale nebývá to uplně častým jevem, takže nutně nový nemusíš řešit.
Hlavu si nech otlakovat, srovnat, zabrousit ventily, vymenit vodítka+gufera, komplet vyčistit. To bude stačit
na hrubo si zalešti sací kanály, většinou tam bývají stopy ještě po hrubým odlitku - neleštit ale
Pak nový zdvihátka a bude to top
Jak sundáš hlovu a zjistíš že blok je zaleštěnej v horším případě vydřenej tak tě toho čeká asi víc 
Hlavu si nech otlakovat, srovnat, zabrousit ventily, vymenit vodítka+gufera, komplet vyčistit. To bude stačit




E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
snad to nebude nijak dramaticke, motor jede takrka bez problemu, bez hluchych mist, obcas mi na chvili vyplivne nejspis civka ve vyssich otackach tak musim zjistit ktera to dela, da se nejak zmerit jeji odpor zdali je v cajku? budu prubezne prihazovat fotky do klubovek tak budu potrebovat odborny dohled
je to muj prvni vetsi zasah do motoru, mam momentak od 22Nm do 200Nm, budu potrebovat i s mensim rozsahem? jinak vyprat zdvihatka v petroleji asi nebude ono a bude lepsi koupit nove asi co, jakou znazku preferovat ina,febi? zabrousit na hrubo znamena co? jen zbavit karbonu pripadne zarovnat? nelestit, nema to smysl? nebo se to nedela z nejakeho jineho duvodu, jako vetsiho ubrani materialu a nemusely by pak byt dobre tlaky?
