Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

repas hlavy e36 325i m50b25

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
Dabler
Registrovaný
Příspěvky: 501
Registrován: úte 18.05.2010 00:00
Klubové ID: 2725

#1 Příspěvek od Dabler »

chystam se na repas vanosu a prijednom se chci pustit i do castecneho repasu, nejspis dojde i na vymenu hydrozdvihatek, je dobre vymenit rovnou i pruziny nebo ty menit az pak s ostrejsimi vackami, zabrousit a vylestit sedla ventilu popripade jestli je na miste snizit hlavu na m50b25, do budoucna se bude resit kopresor zdali to ma smysl? co pripadne jeste zkontrolovat vymenit i preventivne. budu rad za kazdou pripominku, napad, radu, co kde a jak. diky
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1778
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od MattyX Moderátor »

U ventilových pružin se může stat že se unaví... ale nebývá to uplně častým jevem, takže nutně nový nemusíš řešit.
Hlavu si nech otlakovat, srovnat, zabrousit ventily, vymenit vodítka+gufera, komplet vyčistit. To bude stačit ;) na hrubo si zalešti sací kanály, většinou tam bývají stopy ještě po hrubým odlitku - neleštit ale ;) Pak nový zdvihátka a bude to top :) Jak sundáš hlovu a zjistíš že blok je zaleštěnej v horším případě vydřenej tak tě toho čeká asi víc :D
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Dabler
Registrovaný
Příspěvky: 501
Registrován: úte 18.05.2010 00:00
Klubové ID: 2725

#3 Příspěvek od Dabler »

snad to nebude nijak dramaticke, motor jede takrka bez problemu, bez hluchych mist, obcas mi na chvili vyplivne nejspis civka ve vyssich otackach tak musim zjistit ktera to dela, da se nejak zmerit jeji odpor zdali je v cajku? budu prubezne prihazovat fotky do klubovek tak budu potrebovat odborny dohled :D je to muj prvni vetsi zasah do motoru, mam momentak od 22Nm do 200Nm, budu potrebovat i s mensim rozsahem? jinak vyprat zdvihatka v petroleji asi nebude ono a bude lepsi koupit nove asi co, jakou znazku preferovat ina,febi? zabrousit na hrubo znamena co? jen zbavit karbonu pripadne zarovnat? nelestit, nema to smysl? nebo se to nedela z nejakeho jineho duvodu, jako vetsiho ubrani materialu a nemusely by pak byt dobre tlaky?
Odpovědět