Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
soud-bmw 740i nemíval tento motor závady s rozvody?
Dobrý den pánové, prodal jsem bmw 740-7438ccm a borec s tim bud jezdil nadoraz, nebo s tim prostě dělal blbosti. nicméně mi po 7 dnech volal, ze motor je jako diesel, netáhne, hrčí celej a tak, tak jsem k němu přijel, nastartoval to a mě bylo jasny že je tam něco v hajzlu, sebral jsem se a odjel. Kdybych s tím nebyl v brně v servise, nic bych neřekl ale auto jsem koupil v březnu, necal si ho dovizt na odtahovce, hned vymenil olej, pak jsem se potykal s piskanim tak vymenil membranu, koupil gumy a jezdil. olej jsem vyměnil po 2000km, přeci jen to 3 roky stálo. pak jsem s tím až do srpna, kdy si to on koupil. po 4 dnech to posral a ja se ptam, je mozny aby se u V8 posral napinak rozvodoveho retizku, klesly tlaky valcu z 11 az na 4.5baru, ci se z toho vysrala i vaha vzduchu?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 378
- Registrován: úte 31.07.2007 00:00
- Bydliště: Slovácko
- Kontaktovat uživatele:
denyarrow píše:Je mozny aby se u V8 posral napinak rozvodoveho retizku, klesly tlaky valcu z 11 az na 4.5baru, ci se z toho vysrala i vaha vzduchu?
Možné to samozřejmě je, hlavně pokud to delší dobu stálo, tak u starých aut, když se tomu potom naloží (a upozorňuji, že to nemusí být hrubé zacházení nebo prasení) tak se dějí věci. Ale pokles tlaků z 11 na 4.5 za 7 dní je celkem dost (téměř nereálné), pokud to však není způsobeno rozvodama nebo nějakou další závadou.