Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

hreben rizeni, krytka, plast..

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
bruttus13
Registrovaný
Příspěvky: 160
Registrován: stř 28.07.2010 00:00

#1 Příspěvek od bruttus13 »

Caute, zhodil jsem tu cernou krytku, aniz by si poznacil spravnou pozici :) uz asi cca vim, co a jak, ale nema nekdo vychytavku, jak spravne trefit pozici te krytky viz foto?
Přílohy
hreben.jpg
hreben.jpg (72.45 KiB) Zobrazeno 860 x
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#2 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Já bych to neřešil :-) Geometrii stejně dělají podle pozice volantu, na tohle nikdo nekouká.
bruttus13
Registrovaný
Příspěvky: 160
Registrován: stř 28.07.2010 00:00

#3 Příspěvek od bruttus13 »

to nejde, ono to totiz ovlyvni pozici volantu...na to plastu je ryska, a hreben musi byt uprostred, a volant taky, jinak pruser..
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5995
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

To je jen informativní. Střed hřebenu nastavíš odhadem - natočíš do jednoho rejdu, počítáš otáčky a jdeš do druhého rejdu, číslo vydělíš dvěma a o vypočtený počet točíš zpět. Tím máš řízení v poloze "rovně".
Pokud to chceš přesně, tak dáš do jenoho rejdu, změříš šuplerou konec tyče od tubusu, nastavíš do druhého rejdu, opět změříš, vypočteš polovinu a nastavíš.
Na to stačí selský rozum, nepotřebuješ obrázkový návod jako mechanici v zámoří ;-)
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Odpovědět