Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Jednohmotový setrvačník + pevná lamela

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5995
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Má někdo osobní zkušenost s touto kombinací na šestiválci s nájezdem 100k km nebo více? Nejde mi o komfort a rozjíždění, jde mi o životnost převodovky, diferenciálu, ...
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Klubové ID: 200
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Huska »

Francis píše:Má někdo osobní zkušenost s touto kombinací na šestiválci s nájezdem 100k km nebo více? Nejde mi o komfort a rozjíždění, jde mi o životnost převodovky, diferenciálu, ...
já dával jednohmotu a lamelu se sportovním obložením na e36 323i po montáži samosvoru. s autem jsem najezdil cca 60 tis km pak jej prodal a nebyl sebemenší problém (pominuli cukání při popojíždění). Sice to není 100tis km na které se ptáš ale jsem přesvědčený že jezdí do dnes.
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Odpovědět