Stránka 1 z 1
Napsal: pát 19.04.2013 08:56
od honzabiker1
Mam koupeny motor M44B19, ktery chci dat do auta. Je na nem dvohmotovy setrvacnik. Po vyndani jsem zkousel, jaka je mezi jeho dvemi casti vule a jde pootocit o nekolik cm - je to normalni, nebo je vadny? Diky
Napsal: pát 19.04.2013 12:55
od all
do 1 cm s velkým odporem v krajích
lehko to chodí cca 3-5mm (nový)
Napsal: pát 19.04.2013 13:19
od honzabiker1
Takze to je ten muj asi KO..

Zkusim, jestli tam bude pasovat jednohmota, na M42 se davaly a M44 ma podle ETK stejnou dvouhmotu jako M42..
Napsal: pát 19.04.2013 16:46
od Foldas
jednohmota pasuje bez problemu
Napsal: pát 19.04.2013 16:51
od honzabiker1
Ma pouziti jednohmoty nejaka negativa? Musi se menit jeste neco dalsiho krome setrvaku a spojkove sady?
Nasel jsem tady
http://www.valeo-luk.cz/clanek/2/Testov ... acniky.htm nejake informace k dvouhmotam a pisi tam, ze vule nekolik cm je v poradku, tak nevim, co si o tom myslet..

Napsal: sob 20.04.2013 10:30
od all
No, já když vyndaval několik dvouhmot z aut a měli vůle více než 1 cm kdy to šlo lehko, tak motor vybroval, při zátahu bouchal.... atd...
nainstaloval novou dvouhmotu s chodem max 5mm lehko pootočení a šlo vše jinak....
Nebyla vyjímka že se to hýbalo ( u naft ) o více než 2,5 cm a to už je řádně v
Napsal: sob 20.04.2013 11:31
od Fx
Mně se u špatné dvouhmoty stalo to, že měla vůli axiální i radiální. Bylo to v době, kdy jsem tomu ještě moc nerozuměl. Dal jsem novou spojku a ta dvouhmota mi během dvou měsíců zkřivila přítlačák, takže repete a tentokrát spojková sada i se setrvákem.
Napsal: sob 20.04.2013 11:57
od honzabiker1
Axialni vuli ten muj setrvak nema, jenom radialni, ale velkou..
Asi radsi pouziju tu jednohmotu, nechtel bych kvuli tomu pak znova sundavat prevodovku..
Jenom musim jeste zjistit, jestli pri je pouziti jednohmoty potreba vymenit i starter a jestli bude potreba pouzit remenici s tlumicem torznich kmitu (na M44 neni, na M43 s jednohmotou ano)..
Na zivotnost motoru to snad zadny vliv mit nebude, kdyz se na hodne podobny M42B18 jednohmota davala..
Napsal: sob 20.04.2013 12:58
od chip
Menší radiální vůle nevadí, tak do 2 cm na obvodu v pohodě. Ale axiální být nesmí žádná, to je pak hned na výměnu.
Napsal: ned 28.04.2013 12:14
od norespect
zdravicko
chtrel bych se zeptat jaky je vhodny ekvivalent za dvouhmotu do m50tkovyho 2,5l
zrejme z 2,0 coz ?
nebo jaky setrvacnik se spojkou by se tam dal napachat s vetsi plochou ? dekuji

Napsal: pon 29.04.2013 08:40
od Rade520
Na setrvačníku jsem měl vždy vůli 1-1,5cm a na autě fungoval v pohodě.
norespect píše:zdravicko
chtrel bych se zeptat jaky je vhodny ekvivalent za dvouhmotu do m50tkovyho 2,5l
zrejme z 2,0 coz ?
nebo jaky setrvacnik se spojkou by se tam dal napachat s vetsi plochou ? dekuji

já měl na 2,5 setrvák z 2,8 + spojkovou sadu 240mm ,pasuje bez problémů .
Ale pokud neplánuješ turbo,tak bohatě stačí série 228mm.
Napsal: pon 29.04.2013 09:02
od -miki-
Ahoj, měl bych dotaz. Potřebuju vyměnit na M43 dvouhmotnej setrvák a mám na výběr jednohmotu z M40 a nebo dvouhmotu z M44. Co je lepší varianta? Díky za odpověď.