Stránka 1 z 1
Napsal: sob 02.03.2013 17:29
od IlikeU
Nemá nahodou někdo informace jaký výkon a kroutící moment snese automat u 335i E92?
Největší problém asi bude krouťák. Automat u 335D snese 650nm.
popř. Pokuid má někdo informae co se dá v automatu vyměnit aby toho snesl víc sem stím.
Pokud to bude problém budu muset vše přeskládat do manuálu :/
Napsal: pon 04.03.2013 19:39
od IlikeU
Tak kdyby to někdy někdo řešil dle vyjádření BMW 400nm je hraniční, což je série. :/
Napsal: pon 04.03.2013 21:57
od Filozof
co máš ? ZF ? napiš bud přímo do ZF oni ti odpoví na technickém oddělení převodovek....nebo pak pohledat na forech ideálně zahraničním.
Je velká blbost aby dávali autu převodovku která je na hranici životnosti...
Min 10-20procent tam rezerva bude .... to by si nikdo nedovolil.
Napsal: pon 04.03.2013 22:52
od tanner540i
Ale dovolil, treba GM prevodovky co se davali k 30d motorum mely vyrobcem udavany max. prenos momentu jeste o 20Nm mensi, nez ma motor v serii

. A bmw to zily netrha...
Napsal: pon 04.03.2013 23:47
od Velvetek
tanner540i píše:Ale dovolil, treba GM prevodovky co se davali k 30d motorum mely vyrobcem udavany max. prenos momentu jeste o 20Nm mensi,....
A to jsem hodně dobře znal 530d s chipem, která měla původní aut. převodovku se 400tis km (motor již vyměněný) a fungovala dobře. Je to o zacházení a štěstí
Chipu bych se nebál, pokud neplánuješ protáčet kola při každém rozjezdu...
Napsal: čtv 07.03.2013 21:38
od IlikeU
v autě po složení bude 480-500ps a 600-700nm
Auto mám na víkendy takže najedu tak 5000km ročně
Co jsem to řešil tak třeba do mišáka Evo X se do automatu dělaj silnější lamely ale pro BMW ještě nevymysleli.
Že já k*kot nekoupil rovnou manuál

Napsal: čtv 07.03.2013 22:44
od Filozof
IlikeU píše:v autě po složení bude 480-500ps a 600-700nm

Auto mám na víkendy takže najedu tak 5000km ročně
Co jsem to řešil tak třeba do mišáka Evo X se do automatu dělaj silnější lamely ale pro BMW ještě nevymysleli.
Že já k*kot nekoupil rovnou manuál

http://www.zf-pakra.cz/vymena-olejovych ... sobni.html
prober to s odborníkama co dělají hlavně převodovky BMW.
třeba viz odkaz.
Určitě budou více vědět případně ti dají kontakt na ZF.
Nebo ti doporučí výměnu převodovky za typ kterej utáhne to co si představuješ ...to netuším.
Kde jinde by ti měli pomoci než lidi co dělají od rána do večera jen s převodovkama BMW....
M5 550koní má taky automat a jezdí to i s upravama na 650koní.
Takže existují převodovky co nemají problém s výkonem i u BMW.
Napsal: čtv 07.03.2013 23:33
od IlikeU
dobrej nápad díky za tip.
Napsal: pát 08.03.2013 23:43
od Arny
Originální čip BMW Performance zvyšuje točák u automatu 335i ze 400 Nm na 450 Nm (pro manuál pouze na 430 Nm). Alpina používá pro 335 i automatickou převodovku, při výkonu 400 koní,, točák nevím přesně, ale pod 500 Nm to nebude. Je, ale možný že Alpina tam má nějakou ůpravu. Osobně bych se zvýšení točáku do cca 480 Nm nebál.