Ale dovolil, treba GM prevodovky co se davali k 30d motorum mely vyrobcem udavany max. prenos momentu jeste o 20Nm mensi, nez ma motor v serii . A bmw to zily netrha...
tanner540i píše:Ale dovolil, treba GM prevodovky co se davali k 30d motorum mely vyrobcem udavany max. prenos momentu jeste o 20Nm mensi,....
A to jsem hodně dobře znal 530d s chipem, která měla původní aut. převodovku se 400tis km (motor již vyměněný) a fungovala dobře. Je to o zacházení a štěstí Chipu bych se nebál, pokud neplánuješ protáčet kola při každém rozjezdu...
prober to s odborníkama co dělají hlavně převodovky BMW.
třeba viz odkaz.
Určitě budou více vědět případně ti dají kontakt na ZF.
Nebo ti doporučí výměnu převodovky za typ kterej utáhne to co si představuješ ...to netuším.
Kde jinde by ti měli pomoci než lidi co dělají od rána do večera jen s převodovkama BMW....
M5 550koní má taky automat a jezdí to i s upravama na 650koní.
Takže existují převodovky co nemají problém s výkonem i u BMW.
Originální čip BMW Performance zvyšuje točák u automatu 335i ze 400 Nm na 450 Nm (pro manuál pouze na 430 Nm). Alpina používá pro 335 i automatickou převodovku, při výkonu 400 koní,, točák nevím přesně, ale pod 500 Nm to nebude. Je, ale možný že Alpina tam má nějakou ůpravu. Osobně bych se zvýšení točáku do cca 480 Nm nebál.