Mám dotaz ohledně těch co jezdí s BMW s LPG jaké používáte svíčky, a které se vám osvědčili nebo naopak dělaly problémy.
Já teď měl v autě BRISK - SILVER a už je mám dlouho cca 30-40tis a auto se hádá a starty jsou cca 5-8sec takže děs a řeším jako první vyměnit svíčky a pak hledat případně chybu dál pokud to nebude svíčkama.
Buď dám zase BRISK - SILVER nebo půjdu do jiných.
Další možnost je originál ale je tu dilema když mám LPG a doporučují jednobodové a ideálně BRISK - SILVER (Plynaři)
Pak jiná možnost speciálních svíček ale nemám žádnou zkušenost.
svíčky u LPG se doporučuje měnit á 20tis km
za 80Kč to je gut cena...takže klidně měnit včas...pak předejdeš problémům
já měl klasický NGKčka...pak mi doporučili na Harfě plynaři, že tam dávaj DENSO TXRněco (nepamatuju si přesně typ)...a při 22tis mi přestaly pálit a měl sem z V8 něco jako R4...takže tam šly zpátky NGK, myslim že ty High Power NGK BKR6EQUP
First EX : BMW e38 740i 6/1995 Second EX : BMW e66 745Li 3/2002 Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Na LPG platí zásada dávat tam to, co udává výrobce. Hlavně se vyvarovat svíčkám radoby na LPG a myslím že platinovky se s LPG taky nemají rády. Dávám vždy NGK s každou druhou výměnou oleje a je vystaráno.
CybreX píše:Na LPG platí zásada dávat tam to, co udává výrobce. Hlavně se vyvarovat svíčkám radoby na LPG a myslím že platinovky se s LPG taky nemají rády. Dávám vždy NGK s každou druhou výměnou oleje a je vystaráno.
Svíčky jsou od 80kč ty brisk nebo NGK na bmw
myslíš asi tyto
Ale pak mi řekni proč jsou lidi co jezdí na BRISK - silver a jsou spokojení i v BMW E34 a další co mají NGK ....a přitom stojí polovinu nevim tedy ...
kdybych neřešil problém se startováním auta na benzín protože mi to startuje na po druhé nebo aspon 6-10sec na poprvé tak neřeším ale takto to potřebuji zjistit kde je problém.
Spotřebu mám přitom dobrou poslední měřená byla přesně 10,1litru/100km
Ahoj plyňáci Nezkoušel někdo DENSO TT, nejlépe do M52 LPG..?No asi je stejně zkusím a dám info..Jinak mě se Brisk Silver vůbec neosvědčily..Pomalá reakce na plyn a celkově tupý chod, a to jsem i přenastavoval mezeru na jiskře dle doporučení z Brisku. Potom NGK zas fungovaly dobře ale stejně mě lákají ty Densa TT, mají jednu jiskru a dobrou cenu
Brisk silver na LPG original - a lítám jako blesk cca 30-40tis km ...ideálně měnit dříve kolem 25tis km.
Jak začne auto cukat kuckat rychle nové ... nebo každá druhá až třetí výměna oleje...
Chtěl bych zkusit ty laserové nebo podobné šílenosti ...ale nevim zda 3000kč není zbytečná investice do svíček když efekt bude malinko lepší jak u svíček za 100kč kus.
Mě ty brisky zlobily od začátku..ani ta změna odtrhu nepomohla. Jinak NGK nezklame, ale říkám si že ty Densa jsou taky značka na špičce, navíc jednobodovky a na LPG je doporučujou.Taky jsou drobet levnější a kdyby mi bylo 18, věřil bych i tomu že označení TT přidá 20koní..
No, zkusím je a dám info jako alternativu..
Boldor: Určitě napiš. Klidně bych si připlatil kdybych věděl že to lépe spaluje směs a tudíž více energie pro auto ...takže nějaké HP přiskočí ...a spotřeba klesne protože krouták se zvedne když využije každou kapku LPG.
Ale aby to nebyl marketingový kec a budou fungovat stejně jak kterékoliv jiné .... ukáže praxe....
Tak pak dej reference .... pokud pojedeš za 5l/100km asi budou fungovat joke
opravdu by mě zajímala spotřeba a výkon kdyby se změřil jakej to bude mít vliv ...ruzné druhy svíček
Vzdy musi motor fungovat na lpg se svickama, co tam patri. Motory typu M50 jeste v pohode zkousnou svicky jako brisk silver, ale treba M62TU se s nicim min nez NGK BKR6EQUP nespokoji. Takze origo svicky jsou jistota, pokud to nejede na ne, je chyba jinde.
Zdravim,
nedavno jsem taky nechal prestavet svoji X3 do LPG. Po 50 km co jsem vyjel z montazni dilny, se rozsvitila diagnostika - zvysene emise. V servisu neco poladili, ale doporucili vymenit svicky. I kdyz zadny problem zatim nepozoruji, dobre startuje i jede. Auto jsem kupoval v 86t km, prestaveno na LPG ve 101t km a ted ma 104t km - mozna jsou tam jeste original...
Plynari doporucili drzet se svicek predepsanych vyrobcem, ale dat tam jednobodove (ale necpat tam ty drahe urcene pro LPG). BMW (aspon dle realoem.com) uvadi BOSCH FGR7DQP nebo NGK BKR6EQUP - obe jsou vsak ctyrbodove.
Jake svicky tedy dat do motoru M54B30, ktery jede hlavne na LPG, aby to jelo aspon stejne dobre (nebo lepe)?