Stránka 1 z 1

Napsal: stř 01.08.2012 22:30
od karelcompacte36
Ahoj mám Bmw e36 318tds měl jsem turbo venku a zašrouboval jsem tahlo od regulačniho ventilu abych dosáhl zapnutí turba při nišších otáčkách a jeto ještě horší jede huře tak se chci zeptat jakto??

Napsal: čtv 02.08.2012 20:43
od Misanek
protože ti to nejspíš padá do nouzáku vzhledem k tomu, že ti do sání jde tlaku víc než by mělo.

Zašroubováním regulace nedocílíš rychlejší dosáhnutí mezního tlaku, při kterém začně wastegate (to je ten tebou popsaný regulační ventil), ale pouze zvýšíš hodnotu mezního tlaku. Rychlejší nástup plnění turba dosáhneš pouze jeho výměnou.


To je tak, když někdo dělá něco, o čem nemá absolutně žádné tušení co daná věc dělá a nic si nenastuduje si ani základy principu turbodmychadel :wink:

Napsal: sob 01.09.2012 22:39
od starynovy
lol ked vidim vyraz ´´zapinanie turba, turbo mi spina vod 1700 vole´´ atp. tak sa mi robi zilka.. typicky new speak nagelovanych frajerov s koncovkov ala kus okapu, hlavne ze je to na hlinach pyco, a jak to tahne vocpoda, a jezdi za 3L..