Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

turbo 318tds

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
karelcompacte36
Registrovaný
Příspěvky: 81
Registrován: čtv 11.06.2009 00:00
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od karelcompacte36 »

Ahoj mám Bmw e36 318tds měl jsem turbo venku a zašrouboval jsem tahlo od regulačniho ventilu abych dosáhl zapnutí turba při nišších otáčkách a jeto ještě horší jede huře tak se chci zeptat jakto??
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

#2 Příspěvek od Misanek »

protože ti to nejspíš padá do nouzáku vzhledem k tomu, že ti do sání jde tlaku víc než by mělo.

Zašroubováním regulace nedocílíš rychlejší dosáhnutí mezního tlaku, při kterém začně wastegate (to je ten tebou popsaný regulační ventil), ale pouze zvýšíš hodnotu mezního tlaku. Rychlejší nástup plnění turba dosáhneš pouze jeho výměnou.


To je tak, když někdo dělá něco, o čem nemá absolutně žádné tušení co daná věc dělá a nic si nenastuduje si ani základy principu turbodmychadel :wink:
starynovy
Registrovaný
Příspěvky: 561
Registrován: úte 12.06.2012 00:00
Bydliště: Sever

#3 Příspěvek od starynovy »

lol ked vidim vyraz ´´zapinanie turba, turbo mi spina vod 1700 vole´´ atp. tak sa mi robi zilka.. typicky new speak nagelovanych frajerov s koncovkov ala kus okapu, hlavne ze je to na hlinach pyco, a jak to tahne vocpoda, a jezdi za 3L..
Odpovědět