Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

kodovani BC e36

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
Mirda328
Registrovaný
Příspěvky: 732
Registrován: pát 19.03.2010 15:20

#1 Příspěvek od Mirda328 »

zdar nakoduje mi nekdo velky BC na moje krapet vetsi vstrikovace aby ukazoval spravne spotrebu je tam rozsah max 1250 ja potrebuji hodnotu cca 2700
Uživatelský avatar
jarda
Registrovaný
Příspěvky: 4769
Registrován: úte 21.08.2007 00:00
Bydliště: Praha / Bratislava
Klubové ID: 1426

#2 Příspěvek od jarda »

čau Mirdo... jestli ho máš nakódovaný na jiný motor než je v autě, tak třeba já, ale jestli tam máš nějaké nestandardní vstřikovače, tak nevím nevím jestli to půjde, on se do toho zadává přímo typ motoru a ne nějaký koeficient...
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
Mirda328
Registrovaný
Příspěvky: 732
Registrován: pát 19.03.2010 15:20

#3 Příspěvek od Mirda328 »

jarda píše:čau Mirdo... jestli ho máš nakódovaný na jiný motor než je v autě, tak třeba já, ale jestli tam máš nějaké nestandardní vstřikovače, tak nevím nevím jestli to půjde, on se do toho zadává přímo typ motoru a ne nějaký koeficient...
zdar,

mam misto puvodnich 225ccm nynejsich 650cccm vtrikovace, V BC nenastavim vetsi hodnotu jak 1250, podle toho co jsi psal v tvem clanku o BC pro cca doladeni spotreby se koeficient jen dosadi do BC a ulozi ale pro me vstrikovace je maly..... tak mi zajima zda se da zvetsit nejak jinak
Uživatelský avatar
jarda
Registrovaný
Příspěvky: 4769
Registrován: úte 21.08.2007 00:00
Bydliště: Praha / Bratislava
Klubové ID: 1426

#4 Příspěvek od jarda »

Oni tam jsou koeficienty dva... jeden si nastavuješ sám (mezi 750 a 1250) a jeden se dá nastavit diagnostikou, ale ne jako číslo, ale přímo jako typ motoru (318is, 320i, atd..). Takže se můžeme hluboce zamyslet jestli by tvému 328i s jinými vstřikovači náhodou nepomohlo nastavit motor 316i nebo můžu doma zkusit, jestli ten první, číselný koeficient nejde diagnostikou náhodou nastavit i na vyšší číslo. ale to bych se divil.
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Klubové ID: 2166
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Snejk »

kdyz to nakodujes na nejakej osmi/dvanactivalec pokud by to sw pobral... ale jelikoz je ttam prakticky bc z 8er tak by mohl mit tabulky i pro m60/m70 tak ti to taky zvedne udaj spotreby
Uživatelský avatar
jarda
Registrovaný
Příspěvky: 4769
Registrován: úte 21.08.2007 00:00
Bydliště: Praha / Bratislava
Klubové ID: 1426

#6 Příspěvek od jarda »

to mě taky napadlo, ale... ten BC v E31 má jen jeden konektor a v něm 6 pinů... protože proč? Protože E31 měla už od začátku výroby v roce 1991 digitální sběrnici a ty údaje pro BC si vymýšlí nějaká centrální jednotka která je po I-Busu (!) posílá do BC, do budíků a tak dál, kde se už jenom zobrazují...

Možná je to stejný BC jako v E36, protože těch 6 pinů jsou (skoro) přesně ty, které jsou v bílém konektoru v e36 neobsazeny, ale bojím se že na E31 tam bude úplně jinej firmware...
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
Mirda328
Registrovaný
Příspěvky: 732
Registrován: pát 19.03.2010 15:20

#7 Příspěvek od Mirda328 »

no tak me to napadlo, ukazuje mi to misto realnych 40l jen 18l a pak obcas se bojim zda se vubec vratim domů kdyz nevidim ani orientacni cisla :lol:

ridim se dle litru v nadrzi, ale tak seremi kdyz neco nefunguje no :roll:
Odpovědět