Stránka 1 z 1

Napsal: pát 29.06.2012 11:24
od honzabiker1
EDIT:

Tak hydrostely to zrejme nedelaji, mel jsem auto na najezdech a jde to spis zespoda.. Zdalo se mi, ze by to mohlo jit od kompresoru klimatizace, tak jsem zkousel sundat remen - zjistil jsem, ze s pripojenym klimakompresorem to pri studenem motoru to dela porad, po ohrati je to slabsi, s odpojenym je to za studena stejne, ale po ohrati to prestane uplne..
Videa:

Studeny motor (ne uplne, cca po 5h stani - rano po nastartovani to dela jeste mnohem vic):
http://www.youtube.com/watch?v=7Vz2T9LnNto&feature=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=4s49x5OTSyA&feature=youtu.be

Ohraty motor po cca 20km, klimakompresor porad pripojeny:
http://www.youtube.com/watch?v=TOnAFmbGdfo&feature=youtu.be
Ohraty motor po sundani remenu ke klimakompresoru - ticho:
http://www.youtube.com/watch?v=7RpLg-tIwQA&feature=youtu.be

Na prvni pohled to vypada jak kdyz to dela neco na te klimatizaci, ale po vychladnuti motoru je to stejne i s odpojenym kompresorem, rozdil je jen pri ohratem motoru..:?

Diky za rady..


------------
Menil jsem v aute motor a po vymene byl slyset po zahrati stale jeden hydrostel, v predchozim motoru jsem mel hydrostely menene (Febi-Bilstei, najeto cca 10kkm), takze jsem je vcera prendal. Podle navodu jsem je odvzdusnil a pak auto projel. Cvakani ulpne prestalo. Dneska rano jsem nastartoval auto a hydrostely zase cvakali, docela hodne a prestaly az po cca 10km, pak bezel motor zase uplne potichu..

Nevite nekdo v cem by mohl byt problem?
Jedna se o motor M43, neni vevnitr nijak zaneseny, tlak oleje by mel byt ok (kontrolka zhasina hned po nastartovani), olej pouzivam Mobil 10W40..

Napsal: sob 30.06.2012 07:59
od honzabiker1
Tak vyreseno, byl to tlumic kmitu na remenici na klikovce.. Vizualne sice vypadal ok, zadna vule nic, ale klepani slo primo od nej a po vymene to prestalo.. :)

Napsal: pon 02.07.2012 20:51
od bibikuba
taky se ted snažim dopátrat co je příčinou téhož zvuku u 530d 135kw :wink: nemůžu si pomoct ale pořád na volnoběh a v otáčkách cca do 1 200 registruju podobný zvuk-něco mezi cvakáním a klepáním..Byl tam olej 0w40 ted jsem ho vyměnil za 5W40 ale je to pořád stejný-myslím to hydroštely taky nejsou-řekl bych že to je nejvíc slyšet od předkatatů nebo se už rachotí dvouhmota :?: :?: píšeš tu o tlumič kmitu-což je teda hlavní řemenice na klice,jestli dobře chápu tak tohle http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=18 jak se pozná že je ta řemenice OK???Žádnou jinou 530D 135kw jsem neslyšel ale je možný že všechny vydávájí tenhle podezřelej zvuk ???

Napsal: pon 02.07.2012 21:14
od honzabiker1
To je ono.. Pokud nevis co by to mohlo delat, je nejlepsi postupne poslouchat z ruznych stran odkud to presne jde, na presne dohledani jsem pouzil fonendoskop - neveril bych, jak dokaze pomoct.. :)

Jak poznat jestli je tlumic kmitu dobry nevim, ten vadny po vyndani nejevil zadne znamky poskozeni, jedine ceho jsem si vsiml je, ze pri behu lehce hazel, ale nebylo to videt na prvni pohled, opravdu jen lehce..

Napsal: úte 03.07.2012 02:56
od bibikuba
co je to fonendoskop?? :D

Napsal: úte 03.07.2012 05:37
od honzabiker1
Takovy ty doktorsky sluchatka..:D

Obrázek

Napsal: úte 03.07.2012 13:42
od Calib
Já zrovna koupil toto.. skvělá věc na poslech motoru:
http://aukro.cz/stetoskop-pro-automecha ... 59493.html

Napsal: úte 03.07.2012 23:25
od bibikuba
tak to je super,ještě krom klepání motoru budu schánět tenhle cajk :? :?

Napsal: stř 04.07.2012 20:07
od Lucifer
Ještě i stetoskop se tomu říká :lol:

Napsal: čtv 05.07.2012 00:13
od bibikuba
Lucifer píše:Ještě i stetoskop se tomu říká :lol:
:evil: