Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Rada BMW X5 (e53) vs 7 (e65) & LPG a jiné - nemám jasno
Už hodně dlouho (pár let) se koukám po různých typech aut, v hledáčku jich mám hned několik, mezi ně patří i BMW. Párkrát už jsem se tu ptal, ale jsem omezen financemi, které mohu za auto dát, a z toho důvodu nemůžu volit nový vůz. Chtěl jsem jej kupovat už letos, ale nakonec jsem to nechal na příští rok. Líbí se mi stará banglovská sedma (bmw e65/e66), zároveň se mi líbí i X5 (bmw e53, se kterou jsem se svezl), a to především z toho důvodu, že je to čtyřkolka (sedma se v té době ve čtyřkolce nedělala). Uvažuji o koupi ojetého vozu s rokem výroby 2006 (takže po faceliftu) u sedmy, u x5 spíše od roku 2005 (vyšší ceny). Co byste mi spíše doporučili, popř. jaký motor? Ročně najezdím tak do 15 tisíc km, jezdím celoročně, sice ne žádné hory, ale v zimě se čtyřkolka určitě hodí i na naše "kvalitní" silnice. Ze zadokolky mám trošku obavy, a to v zimě. Diesel se mi zdá na tak velká auta slabý, takže se nebráním benzinovým motorizacím, které údajně více "žerou", ale mohly by být zachovalejší a ne tak náročné na údržbu jako diesel. Vzhledem k ceně nafty by se vyplatila i přestavba benzinu na plyn.
Motory (najeto max. kolem 175 tis. km):
BMW 750i, 740i
BMW X5 4.4i
Další auta, která mě zaujala:
1) Audi A6, BMW 5, Mercedes-Benz E (střední třída, rok 2006-2007)
2) Audi A8, Mercedes-Benz S (luxusní třída, rok 2006)
3) nový model Audi A4, pravděpodobně v kombi, rok 2008
Motory (najeto max. kolem 175 tis. km):
BMW 750i, 740i
BMW X5 4.4i
Další auta, která mě zaujala:
1) Audi A6, BMW 5, Mercedes-Benz E (střední třída, rok 2006-2007)
2) Audi A8, Mercedes-Benz S (luxusní třída, rok 2006)
3) nový model Audi A4, pravděpodobně v kombi, rok 2008
v zimě strach mít nemusíš taky sem měl z toho strach byla to moje první zima co sem měl řidičák a pořídil si e36 323i a upně pohodka sice bez asc bych to asi jen tak nedal ale jinak fakt vklidu a takové ty auta co píšeš maj už mnohem lepší pičovinky aby ti neujížděl zadek takže z toho strach mít nemusíš 

- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
co od toho auta očekáváš ?
Pokud najezdíš tak málo tak ideální je jak píše rudosh.
Akorát bych u motoru šel výše a klidně začal u 530i kterej je zlatej střed (super spotřeba na výkon motoru a top mezi R6) a pak jedině 545i nebo 550i pokud si chceš splnit radost bublajícího osmiválce v podobě V8 u BMW.
Vyber si nějakej TOP kousek s pořádnou výbavou a nebudeš litovat.
X5 bych nechtěl - má to do sportovního image značky BMW hodně daleko.
a je to nudné auto jako každé další SUV.
Zlatej střed od BMW je 5er a super motory jak jsem psal výše.
Pak už jedině 7er ale tam jsou zase náklady na díly jinde a pokud nesedíš vzadu přijde mi zbytečné a velké ve městě celkem i žere.
Parkování je taky za trest. Ale to je muj pohled.
Za mě 530i, 545i a 550i .
Vyzkoušej a uvidíš sám.
Pokud najezdíš tak málo tak ideální je jak píše rudosh.
Akorát bych u motoru šel výše a klidně začal u 530i kterej je zlatej střed (super spotřeba na výkon motoru a top mezi R6) a pak jedině 545i nebo 550i pokud si chceš splnit radost bublajícího osmiválce v podobě V8 u BMW.
Vyber si nějakej TOP kousek s pořádnou výbavou a nebudeš litovat.
X5 bych nechtěl - má to do sportovního image značky BMW hodně daleko.
a je to nudné auto jako každé další SUV.
Zlatej střed od BMW je 5er a super motory jak jsem psal výše.
Pak už jedině 7er ale tam jsou zase náklady na díly jinde a pokud nesedíš vzadu přijde mi zbytečné a velké ve městě celkem i žere.
Parkování je taky za trest. Ale to je muj pohled.

Za mě 530i, 545i a 550i .
Vyzkoušej a uvidíš sám.

Hodně to zvažuji, svezl jsem se v X5 s pětilitrovým motorem a rozhodně to vůbec špatné nebylo (zvuk naprosto úžasnej, člověk nepotřebuje ani rádio)
Ale ty ceny, co za ty auta chtějí, se mi zdají dost vysoké, o tom žádná.
Viz:
http://www.youtube.com/watch?v=fK7pKCDONP4

Viz:
http://www.youtube.com/watch?v=fK7pKCDONP4
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
HaryXXL píše:Hodně to zvažuji, svezl jsem se v X5 s pětilitrovým motorem a rozhodně to vůbec špatné nebylo (zvuk naprosto úžasnej, člověk nepotřebuje ani rádio)Ale ty ceny, co za ty auta chtějí, se mi zdají dost vysoké, o tom žádná.
Viz:
http://www.youtube.com/watch?v=fK7pKCDONP4
Hele a co stará M5 - ta na ceně klesat nebude a adrenalin bude užasnej jak se svezeš. A když budeš prodávat prodáš za stejné prachy za co koupíš plus minus ... dle stavu.
http://www.youtube.com/watch?v=vn0USZM_ ... re=related
nebo novější e60 545i či 550i to jsou auta taky pro adrenalin.
http://www.youtube.com/watch?v=1craMTde ... re=related
nevim co na X5 vidíš krom motoru V8 co je i v 5er s jede s 5kou zdaleka jinak.
Je to hodně subjektivní, líbí se mi, že X5 je čtyřkolka a odstupem času i design - zvlášť té verze 4.8is, resp. 4.6is - tyhle motory (4.6is) od Alpiny se prý kazily - (popř. 4.4i "v obyč. kastli"), který je odlišný od starých normálních X5-tek. Ale zatím je to jen takový sen o této motorizaci, protože to docela dost žere. Otázka by byla, kolik by stálo dát do takové V8 plyn. M5 stará či banglovská asi nenabídne takový komfort, jako X5 4.8is na vzduchovém podvozku a ani tolik praktického místa - spíše využití, o čtyřkolce ani nemluvě. O M5 jsem ani neuvažoval. Možná by stálo se juknout i po Cayenne S. Berte to tak, že zjišťuji informace a jsem rád za každou radu.
e53 so 4,6is, mesto 26 plynu mimo 16, podla mna zbytocne, naco ti je v meste 4x4, auto velke ako tank? 530d zere 9, 530i tak 12.
Taktiez ak by si sa pozrel po nejakej 530ix mas v tom aj 4kolku, ak potrebujes kufor, je verzia touring ktora ma kufor o polovicu vecsi nez to prditko v x5.
7er je ako uz bolo povedane niekde inde.
hlavne sa rozhodni co od auta ocakavas
Taktiez ak by si sa pozrel po nejakej 530ix mas v tom aj 4kolku, ak potrebujes kufor, je verzia touring ktora ma kufor o polovicu vecsi nez to prditko v x5.
7er je ako uz bolo povedane niekde inde.
hlavne sa rozhodni co od auta ocakavas
No ono, ze clovek premysli nad spojenim velkeho motoru a LPG jeste neznamena, ze ma na kone a nema na seno, takhle totiz premysli jen obcane CZ, kteri plyn v aute nikdy nemeli, natoz moderni systemy a jen papouskuji chytre kecy ostatnich chytrych z diskusnich for, kteri plyn v aute taky nevidely ani z rychliku 
Kazdopadne pro vsechny co maji tenhle nazor, stejne tak za sebou 9 trid ZS at vezmou do ruky kalkulacku, spocitaji si usporu 2 Kc/km pri najezdu dejme tomu 60 000km rocne po dobu 3 let a reknou mi, jestli je vypoctena uspora pro ne zanedbatelna castka/castka kterou radeji zaplati na BA statu a pumparum/nebo si za ni radeji dopreji lepsi peci o auto, nebo rocne dovolenou navic..

Kazdopadne pro vsechny co maji tenhle nazor, stejne tak za sebou 9 trid ZS at vezmou do ruky kalkulacku, spocitaji si usporu 2 Kc/km pri najezdu dejme tomu 60 000km rocne po dobu 3 let a reknou mi, jestli je vypoctena uspora pro ne zanedbatelna castka/castka kterou radeji zaplati na BA statu a pumparum/nebo si za ni radeji dopreji lepsi peci o auto, nebo rocne dovolenou navic..

Vracím se k tomu plynu (LPG). O kvalitním servisu tu nikdo nic neřekl, a to mě zajímá nejvíce, kdo je schopen a za kolik to přestavit, hlavně kvalitně u zkušené a důvěryhodné firmy. Na kolik může vyjít tak ta V8? 30 - 60 táců? A jak se technicky vyvíjí ty systémy, v té 4.8is bude určitě technologie valvetronic, vanos či jak se to jmenuje, takže by to chtělo asi lpg s mazáním... V tomhle jsem prostě laik, tak se rád něco od Vás dozvím.
Subjektivně: BMW 7 (e65) a BMW X5 (e53) se mi líbí, BMW 5 a ještě k tomu kombíky mě vůbec neoslovují, jinak bych si jí (pětku v touringu) už dávno koupil. Dal jsem si jí síce do výběru aut, po kterých koukám (myslím tu pětku), ale je v žebříčku aut hodně vzadu. Poslední dobou mi to připadá jako masovka, což X5 ve velkých městech také je (většinou v tom jezdí "blondýny" a maj to v dieselu). Design pětky od Bangla zachraňuje hodně M-packet, ale to bude zase tvrďárna. X5 a sedma je podle mě pohodlností, nabídkou prostoru v interiéru a kvalitou zpracování interiéru úplně někde jinde. Ty auta se mi prostě líbí. Vzhledem k tomu, že často převážím kolo a jezdím celoročně hlavně dálky (dálnice, okresky), je X5 jasný favorit. A to nemluvím o horách...
Subjektivně: BMW 7 (e65) a BMW X5 (e53) se mi líbí, BMW 5 a ještě k tomu kombíky mě vůbec neoslovují, jinak bych si jí (pětku v touringu) už dávno koupil. Dal jsem si jí síce do výběru aut, po kterých koukám (myslím tu pětku), ale je v žebříčku aut hodně vzadu. Poslední dobou mi to připadá jako masovka, což X5 ve velkých městech také je (většinou v tom jezdí "blondýny" a maj to v dieselu). Design pětky od Bangla zachraňuje hodně M-packet, ale to bude zase tvrďárna. X5 a sedma je podle mě pohodlností, nabídkou prostoru v interiéru a kvalitou zpracování interiéru úplně někde jinde. Ty auta se mi prostě líbí. Vzhledem k tomu, že často převážím kolo a jezdím celoročně hlavně dálky (dálnice, okresky), je X5 jasný favorit. A to nemluvím o horách...

Ono jde jen o to to dobre nainstalovat do auta, jelikoz pak je LPG temer bezudrzbove-jednou za cas filtry a po X-desitkach tisic KM zkontrolovat jestli jsou vstriky OK, pripadne reduktor. Vsechny servisy jsou v radech stokorun, maximalne par tisicovek. Bavim se tedy o ceskem Magicu, ktery se na 8mi valcovou verzi da kolem 30ti tisic poridit. PRINS jakozto jeden z nejlepsich bude stat temer dvojnasobek, o prinosu nejsem moc presvedcen, protoze na novych systemech Magicu mam za 5 let najeto na 5ti autech cca 300-400t KM a bez sebevetsich problemu, nikdy me to nikde nenechalo, kdyz uz se neco stalo, oprava jak jsem psal vyse-par korun..
VANOSy na to nemaji vliv, primazavanim tech ventilu urcite nic nezkazis, chvilku jsem nad tim taky premyslel, nakonec do auta nikdy nedal, ale je za to priplatek asi 2500,-, takze pro jistotu bych se toho nebal
VANOSy na to nemaji vliv, primazavanim tech ventilu urcite nic nezkazis, chvilku jsem nad tim taky premyslel, nakonec do auta nikdy nedal, ale je za to priplatek asi 2500,-, takze pro jistotu bych se toho nebal

Pro Meda:
Prosím Tě, kde sis to nechal dělat ten systém Magic? Za třicet kolíků je to podezřele slušná (nízká) cena. A co pak zavedení do techničáku a další věci, to stojí cca kolik? Zajímala by mě oblast Praha, střední Čechy a západní Čechy (jestli sídlí firma či pobočka zde). A může se dávat LPG vůbec do motoru, který má už nalítáno mezi 150 až 200 tisíci km? Dík.
Prosím Tě, kde sis to nechal dělat ten systém Magic? Za třicet kolíků je to podezřele slušná (nízká) cena. A co pak zavedení do techničáku a další věci, to stojí cca kolik? Zajímala by mě oblast Praha, střední Čechy a západní Čechy (jestli sídlí firma či pobočka zde). A může se dávat LPG vůbec do motoru, který má už nalítáno mezi 150 až 200 tisíci km? Dík.
levnelpg.cz, mladi kluci, poslal jsem jim tam uz aspon pet lidi, vsichni spokojeny, ja sam nekolikrat
Delaji to na Praze 4.. Neni to samozrejme zadna velka firma s deseti pobockama a padesati zamestnancema, o to vic se ale snazi, prestavby moc pekne a se zarukou bez problemu, vyzkouseno po tom, co zlobil reduktor (spatna varka-vadne tesneni uvnitr) a jeden spatny vstrik, vymeneno bez problemu..
Jinak samozrejme zapis do TP provadeji pri prestavbe, vsechny dily jsou nove se zarukou, proste si rikaji mene za praci a te maji ted dost..
Jde o to, v jakym stavu motor je, ja to daval bezne do aut, ktery meli nalitano i pres 300t, v tom problem nevidim.

Jinak samozrejme zapis do TP provadeji pri prestavbe, vsechny dily jsou nove se zarukou, proste si rikaji mene za praci a te maji ted dost..
Jde o to, v jakym stavu motor je, ja to daval bezne do aut, ktery meli nalitano i pres 300t, v tom problem nevidim.