Stránka 1 z 2
Napsal: ned 18.03.2012 21:04
od zigulik
mám dotaz bude mi pasovat křídlo na kufr ze sedana e36 na kupe e36
Napsal: ned 18.03.2012 22:59
od Danny
ne
Napsal: ned 18.03.2012 23:15
od Lucifer
Jaktože nebude pasovat ? Je tam rozdíl v šířce ? Protože já mám křídlo na sedanovi a nevypadá zrovna jako kdyby bylo pro sedana dělaný

Napsal: stř 28.03.2012 09:27
od Dettektorr
člověče ne asi zanemná, že nebude pasovat

Napsal: stř 28.03.2012 09:48
od Lucifer
Ale v čem je rozdíl když teda nebude pasovat ? Jestli je víko kufru třeba sedanu širší nebo užší oproti coupé ? Protože mám na autě origo křídlo a už Mattyx říkal, že je pro sedana, ale mě přijde, že je pro coupé, protože to křídlo o 5-10mm nesedí
Napsal: stř 28.03.2012 13:16
od Fatal Design
Na těch dosedových plochách to z pohledu zezadu musí sedět na obrys kufru. Prostě to nepřečnívá ani neschází (pokud to nemáš posunuté na jednu stranu) ...
Napsal: stř 28.03.2012 14:17
od Lucifer
Takhle to vypadá

Napsal: stř 28.03.2012 14:24
od Fatal Design
Jsem si jist, že mě to sedělo (zarovnáno) na tu hranu, to co tobě nesedí na fotce 28032012289.jpg
Napsal: stř 28.03.2012 14:29
od Lucifer
No jasně a když se koukneš na 88 tak tam je to vidět asi nejvíc. Já to říkám furt, že to není pro sedana

Napsal: stř 28.03.2012 14:31
od Fatal Design
Takže :
- jde o M-Tecknik-Heckspoiler (Class II-Optik)
- mělo by na tom být ještě jedno objednací číslo (asi zespoda)
51 71 2 489 685 - je pro Coupe
51 71 2 268 552 - pro Saloon
viz. :
http://www.ow.no/archive/urk/uk1_04.pdf
Napsal: stř 28.03.2012 14:35
od Lucifer
No to abych to sundal

Napsal: stř 28.03.2012 14:36
od Fatal Design
Lucifer píše:No to abych to sundal

Tak šup, stejně hovno děláš

Napsal: stř 28.03.2012 14:39
od Lucifer
Jak hovno dělám

hledám informace jako jsou tyhle
Dneska jsem chtěl měnit žhavičky ale nějak z toho sešlo tak to nechám na zejtra a taky rovnou kouknu na to křídlo a jestli tam bude 51 71 2 489 685 tak jsem vyhrál sportku

Napsal: stř 28.03.2012 14:41
od Fatal Design
Lucifer píše:Jak hovno dělám

hledám informace jako jsou tyhle
Dneska jsem chtěl měnit žhavičky ale nějak z toho sešlo tak to nechám na zejtra a taky rovnou kouknu na to křídlo a jestli tam bude 51 71 2 489 685 tak jsem vyhrál sportku

Tak potom nezapomeň, kdo ti donesl tiket

Napsal: stř 28.03.2012 15:03
od Lucifer
Ok budu s tim počítat

Napsal: čtv 29.03.2012 07:09
od Perunwit
jak jsou ta křídla přidělávaná? Já mám na mojí E34 křídlo, je to origo BMW díl, ale docela rád bych kdybyšlo lusknout prstama a bylo by pryč, nesedí mě to k tomu autu. To je přišroubovaný, nebo lepený... nevíte?
Napsal: čtv 29.03.2012 09:03
od Fatal Design
[quote="Perunwit"][/quote]
Originál na E36 M3 je na 4 šroubech. Jak je to u E34 nevím, ale nevěřím, že je to z fabriky lepené. Pokud to ale origoš není, tak kdo ví ....
Napsal: čtv 29.03.2012 09:15
od Perunwit
tak to je na prdel... když to sundam, mam tam díry
Napsal: čtv 29.03.2012 09:20
od Fatal Design
Perunwit píše:tak to je na prdel... když to sundam, mam tam díry
To už máš jedno, protože pokud je to lepené, tak to lepidlo z toho nedostaneš moc rozumným způsobem a většinou se to musí stejně přebrousit a zalakovat.
Takhle máš "jen" díry ... ty jdou zakitovat a šikovný lakýrník to zastříkne ...
Napsal: čtv 29.03.2012 09:29
od Perunwit
no to jo, ale díra je prostě porušení materiálu a tudíž možný počáteční bod koroze, pokud do toho zasáhnu. No, uvidíme, jestli najdu odvahu. V létě budu dělat lemy, tak by se to mohlo svézt s tim...
btrw. docela by mě zajímala skutečná efektivita toho křídla při rychlostech zákonných na našich silnicích... pochybuju, že bude vůbec nějaká.