Stránka 1 z 1
Napsal: pát 02.03.2012 15:48
od dcalibra
Zdravím, tak mě ceny phm donutily uvažovat o BMW v naftě. Doposud jsem měl jen benzíny. Tak tedy přemýšlím o e46 320d 100kW před fl. Jenže jako student jsem měl praxi v Renocaru a dělal jsem tam na třech 320d, které měly stejnou vadu a to utrženou klapku od sání a sežranou motorem = nooo pěkná paseka

když jsem se ptal, tak mi bylo řečeno že se konkrétně ty klapky vyrábí někde na taiwanu na pásu a prý se to dějě často. Nemám zkušenosti s BMW v naftě tak se tedy ptám těch zkušenějších jestli na to ty motory trpí, nebo ještě na něco jiného a popř. vaše zkušenosti. Dík moc.
Napsal: ned 04.03.2012 11:23
od all
o klapkách je toho tu hodně psáno.
Tebe jako uživatele klapky zajímají jen do té doby dokud je tam máš
Ty klapky se vyndaj, dají se záslepky a je klid, nic neřešíš a na autě to není poznat. Tzn. jediný problém co vidíš jako problém, je rázem pryč

jinak motor není špatnej, má sice méně kultivovaný chod, má větší spotřebu ale pro studenta přijatelná pořizovací cena a ta spotřeba je jistě taky dobrá.
Napsal: ned 04.03.2012 12:48
od PITAK
Jesli se nepletu, tak klapky mají až CR motory (110kW)

Napsal: ned 04.03.2012 21:01
od all
ano také si to myslím

Napsal: ned 04.03.2012 21:34
od Zachs
A není výhodnější než kupovat nafťáka hodit do plynu stávajícího benzína ?
Napsal: ned 04.03.2012 21:55
od Huska
Zachs píše:A není výhodnější než kupovat nafťáka hodit do plynu stávajícího benzína ?
to je otázka pořizovací ceny a výhledu do budoucna. Sám jsem to řešil a 330i (případně 325i - jiné nemá moc smysl) + LPG jsou výrazně dražší (když beru vybavené modely) než diesly navíc spotřeba je po montáži LPG cenově srovnatelná = u diesla máš hned ze startu cca 40-50 tis kč na servisování což může hrát velkou roli.