Stránka 1 z 1

Napsal: pát 02.03.2012 15:48
od dcalibra
Zdravím, tak mě ceny phm donutily uvažovat o BMW v naftě. Doposud jsem měl jen benzíny. Tak tedy přemýšlím o e46 320d 100kW před fl. Jenže jako student jsem měl praxi v Renocaru a dělal jsem tam na třech 320d, které měly stejnou vadu a to utrženou klapku od sání a sežranou motorem = nooo pěkná paseka :( když jsem se ptal, tak mi bylo řečeno že se konkrétně ty klapky vyrábí někde na taiwanu na pásu a prý se to dějě často. Nemám zkušenosti s BMW v naftě tak se tedy ptám těch zkušenějších jestli na to ty motory trpí, nebo ještě na něco jiného a popř. vaše zkušenosti. Dík moc.

Napsal: ned 04.03.2012 11:23
od all
o klapkách je toho tu hodně psáno.
Tebe jako uživatele klapky zajímají jen do té doby dokud je tam máš :-)
Ty klapky se vyndaj, dají se záslepky a je klid, nic neřešíš a na autě to není poznat. Tzn. jediný problém co vidíš jako problém, je rázem pryč ;-)
jinak motor není špatnej, má sice méně kultivovaný chod, má větší spotřebu ale pro studenta přijatelná pořizovací cena a ta spotřeba je jistě taky dobrá.

Napsal: ned 04.03.2012 12:48
od PITAK
Jesli se nepletu, tak klapky mají až CR motory (110kW) :wink:

Napsal: ned 04.03.2012 21:01
od all
ano také si to myslím ;-)

Napsal: ned 04.03.2012 21:34
od Zachs
A není výhodnější než kupovat nafťáka hodit do plynu stávajícího benzína ?

Napsal: ned 04.03.2012 21:55
od Huska
Zachs píše:A není výhodnější než kupovat nafťáka hodit do plynu stávajícího benzína ?
to je otázka pořizovací ceny a výhledu do budoucna. Sám jsem to řešil a 330i (případně 325i - jiné nemá moc smysl) + LPG jsou výrazně dražší (když beru vybavené modely) než diesly navíc spotřeba je po montáži LPG cenově srovnatelná = u diesla máš hned ze startu cca 40-50 tis kč na servisování což může hrát velkou roli.