Stránka 1 z 1
Napsal: ned 22.01.2012 03:11
od darkkspeedy
Ma nekdo zkušenost s přestavbou 540i na M5? diky za rady a postřehy co je potřeba k realizaci...
Napsal: pon 23.01.2012 13:12
od RuDoSh
nejjednodušší a nejlevnější je prodat 540i a koupit M5....
Napsal: pon 23.01.2012 14:15
od noname
Co se přestavby týče, pro základ potřebuješ nejlípe 540 v manualu, auto vybavené, nezbořené a nekvetoucí. Nezbořné a zachovalé auto s funkční výbavou, to co m5 okolo 200 litrů pozbývají...
Pozbydu li "kompletní" Mpaket (look), kterým může být 540 vybavená,
-budeš muset sehnat ještě zrcátka a boční lišty.
-v interieru dle libosti, sedadla, nášlapy, řadička, volant.
-podvozek= vemu to od předu, má strmější řízení a je tam bazmek co ovládá tuhost řízení tlačítkem sport, které ovládá i reakci na plyn. Má větší brzdy a jiné náboje, má silnějí stabilizátory, má jinčí kardan-samosvorný diferencial, který potřebuješ, je o 2 cm delší. nejlípe potřebuješ jiné poloosy, ale při troše šikovnosti ti postačí ty co tam jsou. Potřebuješ taky vyfukový systém, hlavně zadní část, která jde do dvou stran, nutnost upravit podlahu kufru a nahradit rezervu plastovým boxem pro baterku a opravnou sadu.
Motor-závěr, sehnat plně funkční motor- skoro nereálné, je to totiž tak jediné, co zbylo z totálně utahaného auta. Takže nutná minimálně kontrola, přetěsnění, vanosy. Elektrika, evs, pro někoho, kdo to umí.
Sečteno a podtrženo, dostaneš se na cenu slušné m5, takže jen pro ty, co se nudí a mají doma hezkou 540.
Mě tadle lapálie včetně celolaku vychází cca na 350 papírů, good luck
Napsal: stř 25.01.2012 17:35
od pazda
dulezity je taky o co se jedna.. E34, E39...
ale v obou pripadech vyjde lip 540i prodat a koupit M5, pokud to chces mit komplet.
Napsal: pát 27.01.2012 18:08
od xyron
haha... v navaznosti na to co bylo napsano, bych to za ty prachy rovnou prestavel treba na Ferrari

Napsal: ned 29.01.2012 22:08
od noname
zakladateli topiku, snad se vám neudělalo ouzko

se zachovalým autem to nebude taková raketa
Ještě na to dokoupím bodykit Enzo

Napsal: ned 29.01.2012 22:51
od darkkspeedy
tak to ani ne ale člověk si musi přiznat ze to neni dobrej napad ale co už proto je to tu forum aby člověk dostal ty dobre rady ne

Napsal: ned 29.01.2012 23:31
od noname
Dobrý nápad to asi fakt není, ale člověk se do toho dostane ani neví jak

měníš to, tamto, toto, kurva tolik peněz v prdeli, jé- teď vidíš šperu, budeš muset koupit brzdy, jej z m5 jsou k dispozici, tak naco tam rvát znova z 540, já už na 540 měl podvozek m5 hamman, takže taky polehčujcí okolnost atd...
Napsal: pon 30.01.2012 00:13
od darkkspeedy
ty jsem v takove fazi že uz ma vše samosvor brzdy M paket listy zrcatka komplet podvozek vyfuk eisenman facelift lampy predek zadek origo hella ted pujde motor na řadu přetesnit vanos novej retez napinak atd a tak jsem to zvazoval but ostre vačky izolace svodu chip plus 10kw odblokovanej omezovač ted resim airboneho budiky M5 look a mnebo srdičko M5......co už
Napsal: pon 30.01.2012 00:29
od darkkspeedy
musim se nechat vyšetřit

Napsal: pon 30.01.2012 00:33
od noname
mno vidíš

hele ty máš teda m62 TU ? pár upravama se dá dostat lepší výkon, hlavně výměna sání z m60/m62, na vyfuku se dá vykouzlit taky dost... m62 má velký potencial, a je třeba si uvědomit, že m60 4,0 má "stejný" výkon jako 4,4 a to má 2 bodové vstřiky a pod pasti, i pocitově auto zabere v 3700 a pak už se nic neděje, ten vrch je uplně plochý, něco dělá vyfuk/sani, kolik, to se dozvím, až poleví mrazy, případně by se to odbrzdilo...
Napsal: pon 30.01.2012 00:39
od pazda
Jako bych cetl o sobe

u M60 se taky da resit spousta veci, ale kazda blbost stoji raketu tak premyslim zda to za to stoji.
Napsal: pon 30.01.2012 00:40
od darkkspeedy
.-) mam M62 jsem sam zvedavej cekame spojka a predni ramena je to desive

Napsal: pon 30.01.2012 00:44
od darkkspeedy
ty to jsi rikam ted u každe paltby ale mam v merku850 manual

jsem blazen určo
Napsal: pon 30.01.2012 10:38
od RuDoSh
darkkspeedy píše:ty to jsi rikam ted u každe paltby ale mam v merku850 manual

jsem blazen určo
počítej, že e31 je skoro o půl tuny těžší než e39.... v e39 je za volantem větší zábava za daleko míň peněz
