Stránka 1 z 1

Napsal: ned 22.01.2012 03:11
od darkkspeedy
Ma nekdo zkušenost s přestavbou 540i na M5? diky za rady a postřehy co je potřeba k realizaci...

Napsal: pon 23.01.2012 13:12
od RuDoSh
nejjednodušší a nejlevnější je prodat 540i a koupit M5....

Napsal: pon 23.01.2012 14:15
od noname
Co se přestavby týče, pro základ potřebuješ nejlípe 540 v manualu, auto vybavené, nezbořené a nekvetoucí. Nezbořné a zachovalé auto s funkční výbavou, to co m5 okolo 200 litrů pozbývají...

Pozbydu li "kompletní" Mpaket (look), kterým může být 540 vybavená,

-budeš muset sehnat ještě zrcátka a boční lišty.
-v interieru dle libosti, sedadla, nášlapy, řadička, volant.
-podvozek= vemu to od předu, má strmější řízení a je tam bazmek co ovládá tuhost řízení tlačítkem sport, které ovládá i reakci na plyn. Má větší brzdy a jiné náboje, má silnějí stabilizátory, má jinčí kardan-samosvorný diferencial, který potřebuješ, je o 2 cm delší. nejlípe potřebuješ jiné poloosy, ale při troše šikovnosti ti postačí ty co tam jsou. Potřebuješ taky vyfukový systém, hlavně zadní část, která jde do dvou stran, nutnost upravit podlahu kufru a nahradit rezervu plastovým boxem pro baterku a opravnou sadu.
Motor-závěr, sehnat plně funkční motor- skoro nereálné, je to totiž tak jediné, co zbylo z totálně utahaného auta. Takže nutná minimálně kontrola, přetěsnění, vanosy. Elektrika, evs, pro někoho, kdo to umí.


Sečteno a podtrženo, dostaneš se na cenu slušné m5, takže jen pro ty, co se nudí a mají doma hezkou 540.

Mě tadle lapálie včetně celolaku vychází cca na 350 papírů, good luck

Napsal: stř 25.01.2012 17:35
od pazda
dulezity je taky o co se jedna.. E34, E39...
ale v obou pripadech vyjde lip 540i prodat a koupit M5, pokud to chces mit komplet.

Napsal: pát 27.01.2012 18:08
od xyron
haha... v navaznosti na to co bylo napsano, bych to za ty prachy rovnou prestavel treba na Ferrari :lol:

Napsal: ned 29.01.2012 22:08
od noname
zakladateli topiku, snad se vám neudělalo ouzko :D se zachovalým autem to nebude taková raketa :wink:

Ještě na to dokoupím bodykit Enzo :cool2:

Napsal: ned 29.01.2012 22:51
od darkkspeedy
tak to ani ne ale člověk si musi přiznat ze to neni dobrej napad ale co už proto je to tu forum aby člověk dostal ty dobre rady ne :-)

Napsal: ned 29.01.2012 23:31
od noname
Dobrý nápad to asi fakt není, ale člověk se do toho dostane ani neví jak :roll: měníš to, tamto, toto, kurva tolik peněz v prdeli, jé- teď vidíš šperu, budeš muset koupit brzdy, jej z m5 jsou k dispozici, tak naco tam rvát znova z 540, já už na 540 měl podvozek m5 hamman, takže taky polehčujcí okolnost atd...

Napsal: pon 30.01.2012 00:13
od darkkspeedy
ty jsem v takove fazi že uz ma vše samosvor brzdy M paket listy zrcatka komplet podvozek vyfuk eisenman facelift lampy predek zadek origo hella ted pujde motor na řadu přetesnit vanos novej retez napinak atd a tak jsem to zvazoval but ostre vačky izolace svodu chip plus 10kw odblokovanej omezovač ted resim airboneho budiky M5 look a mnebo srdičko M5......co už

Napsal: pon 30.01.2012 00:29
od darkkspeedy
musim se nechat vyšetřit :-) :roll:

Napsal: pon 30.01.2012 00:33
od noname
mno vidíš :) hele ty máš teda m62 TU ? pár upravama se dá dostat lepší výkon, hlavně výměna sání z m60/m62, na vyfuku se dá vykouzlit taky dost... m62 má velký potencial, a je třeba si uvědomit, že m60 4,0 má "stejný" výkon jako 4,4 a to má 2 bodové vstřiky a pod pasti, i pocitově auto zabere v 3700 a pak už se nic neděje, ten vrch je uplně plochý, něco dělá vyfuk/sani, kolik, to se dozvím, až poleví mrazy, případně by se to odbrzdilo...

Napsal: pon 30.01.2012 00:39
od pazda
Jako bych cetl o sobe :lol: u M60 se taky da resit spousta veci, ale kazda blbost stoji raketu tak premyslim zda to za to stoji.

Napsal: pon 30.01.2012 00:40
od darkkspeedy
.-) mam M62 jsem sam zvedavej cekame spojka a predni ramena je to desive :-) :D

Napsal: pon 30.01.2012 00:44
od darkkspeedy
ty to jsi rikam ted u každe paltby ale mam v merku850 manual :-) jsem blazen určo

Napsal: pon 30.01.2012 10:38
od RuDoSh
darkkspeedy píše:ty to jsi rikam ted u každe paltby ale mam v merku850 manual :-) jsem blazen určo
počítej, že e31 je skoro o půl tuny těžší než e39.... v e39 je za volantem větší zábava za daleko míň peněz :-)