Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Přestavba 540i na M5

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
darkkspeedy
Registrovaný
Příspěvky: 67
Registrován: ned 15.01.2012 01:00
Bydliště: Clermont Fd.

#1 Příspěvek od darkkspeedy »

Ma nekdo zkušenost s přestavbou 540i na M5? diky za rady a postřehy co je potřeba k realizaci...
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Klubové ID: 5
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od RuDoSh »

nejjednodušší a nejlevnější je prodat 540i a koupit M5....
noname
Registrovaný
Příspěvky: 534
Registrován: sob 12.05.2007 00:00
Bydliště: Ostrava
Klubové ID: 2290
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od noname »

Co se přestavby týče, pro základ potřebuješ nejlípe 540 v manualu, auto vybavené, nezbořené a nekvetoucí. Nezbořné a zachovalé auto s funkční výbavou, to co m5 okolo 200 litrů pozbývají...

Pozbydu li "kompletní" Mpaket (look), kterým může být 540 vybavená,

-budeš muset sehnat ještě zrcátka a boční lišty.
-v interieru dle libosti, sedadla, nášlapy, řadička, volant.
-podvozek= vemu to od předu, má strmější řízení a je tam bazmek co ovládá tuhost řízení tlačítkem sport, které ovládá i reakci na plyn. Má větší brzdy a jiné náboje, má silnějí stabilizátory, má jinčí kardan-samosvorný diferencial, který potřebuješ, je o 2 cm delší. nejlípe potřebuješ jiné poloosy, ale při troše šikovnosti ti postačí ty co tam jsou. Potřebuješ taky vyfukový systém, hlavně zadní část, která jde do dvou stran, nutnost upravit podlahu kufru a nahradit rezervu plastovým boxem pro baterku a opravnou sadu.
Motor-závěr, sehnat plně funkční motor- skoro nereálné, je to totiž tak jediné, co zbylo z totálně utahaného auta. Takže nutná minimálně kontrola, přetěsnění, vanosy. Elektrika, evs, pro někoho, kdo to umí.


Sečteno a podtrženo, dostaneš se na cenu slušné m5, takže jen pro ty, co se nudí a mají doma hezkou 540.

Mě tadle lapálie včetně celolaku vychází cca na 350 papírů, good luck
pazda
Registrovaný
Příspěvky: 3778
Registrován: sob 13.05.2006 00:00
Bydliště: Brno - Kénig
Klubové ID: 1432
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od pazda »

dulezity je taky o co se jedna.. E34, E39...
ale v obou pripadech vyjde lip 540i prodat a koupit M5, pokud to chces mit komplet.
xyron
Registrovaný
Příspěvky: 2944
Registrován: úte 25.08.2009 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 2105

#5 Příspěvek od xyron »

haha... v navaznosti na to co bylo napsano, bych to za ty prachy rovnou prestavel treba na Ferrari :lol:
noname
Registrovaný
Příspěvky: 534
Registrován: sob 12.05.2007 00:00
Bydliště: Ostrava
Klubové ID: 2290
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od noname »

zakladateli topiku, snad se vám neudělalo ouzko :D se zachovalým autem to nebude taková raketa :wink:

Ještě na to dokoupím bodykit Enzo :cool2:
darkkspeedy
Registrovaný
Příspěvky: 67
Registrován: ned 15.01.2012 01:00
Bydliště: Clermont Fd.

#7 Příspěvek od darkkspeedy »

tak to ani ne ale člověk si musi přiznat ze to neni dobrej napad ale co už proto je to tu forum aby člověk dostal ty dobre rady ne :-)
noname
Registrovaný
Příspěvky: 534
Registrován: sob 12.05.2007 00:00
Bydliště: Ostrava
Klubové ID: 2290
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od noname »

Dobrý nápad to asi fakt není, ale člověk se do toho dostane ani neví jak :roll: měníš to, tamto, toto, kurva tolik peněz v prdeli, jé- teď vidíš šperu, budeš muset koupit brzdy, jej z m5 jsou k dispozici, tak naco tam rvát znova z 540, já už na 540 měl podvozek m5 hamman, takže taky polehčujcí okolnost atd...
darkkspeedy
Registrovaný
Příspěvky: 67
Registrován: ned 15.01.2012 01:00
Bydliště: Clermont Fd.

#9 Příspěvek od darkkspeedy »

ty jsem v takove fazi že uz ma vše samosvor brzdy M paket listy zrcatka komplet podvozek vyfuk eisenman facelift lampy predek zadek origo hella ted pujde motor na řadu přetesnit vanos novej retez napinak atd a tak jsem to zvazoval but ostre vačky izolace svodu chip plus 10kw odblokovanej omezovač ted resim airboneho budiky M5 look a mnebo srdičko M5......co už
darkkspeedy
Registrovaný
Příspěvky: 67
Registrován: ned 15.01.2012 01:00
Bydliště: Clermont Fd.

#10 Příspěvek od darkkspeedy »

musim se nechat vyšetřit :-) :roll:
noname
Registrovaný
Příspěvky: 534
Registrován: sob 12.05.2007 00:00
Bydliště: Ostrava
Klubové ID: 2290
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od noname »

mno vidíš :) hele ty máš teda m62 TU ? pár upravama se dá dostat lepší výkon, hlavně výměna sání z m60/m62, na vyfuku se dá vykouzlit taky dost... m62 má velký potencial, a je třeba si uvědomit, že m60 4,0 má "stejný" výkon jako 4,4 a to má 2 bodové vstřiky a pod pasti, i pocitově auto zabere v 3700 a pak už se nic neděje, ten vrch je uplně plochý, něco dělá vyfuk/sani, kolik, to se dozvím, až poleví mrazy, případně by se to odbrzdilo...
pazda
Registrovaný
Příspěvky: 3778
Registrován: sob 13.05.2006 00:00
Bydliště: Brno - Kénig
Klubové ID: 1432
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od pazda »

Jako bych cetl o sobe :lol: u M60 se taky da resit spousta veci, ale kazda blbost stoji raketu tak premyslim zda to za to stoji.
darkkspeedy
Registrovaný
Příspěvky: 67
Registrován: ned 15.01.2012 01:00
Bydliště: Clermont Fd.

#13 Příspěvek od darkkspeedy »

.-) mam M62 jsem sam zvedavej cekame spojka a predni ramena je to desive :-) :D
darkkspeedy
Registrovaný
Příspěvky: 67
Registrován: ned 15.01.2012 01:00
Bydliště: Clermont Fd.

#14 Příspěvek od darkkspeedy »

ty to jsi rikam ted u každe paltby ale mam v merku850 manual :-) jsem blazen určo
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Klubové ID: 5
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od RuDoSh »

darkkspeedy píše:ty to jsi rikam ted u každe paltby ale mam v merku850 manual :-) jsem blazen určo
počítej, že e31 je skoro o půl tuny těžší než e39.... v e39 je za volantem větší zábava za daleko míň peněz :-)
Odpovědět