dá se bez problémů já to tak měl na e36tce. s těmi unašeči záleží jaký máš r.v. u prvních modelů jsi je musel přehodit z původního diffu u pozdějších to pasovalo přímo.
Jinak to zkrácení převodu mi přišlo naprosto ideální a tuto variantu doporučuji
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
Huska píše:dá se bez problémů já to tak měl na e36tce. s těmi unašeči záleží jaký máš r.v. u prvních modelů jsi je musel přehodit z původního diffu u pozdějších to pasovalo přímo.
Jinak to zkrácení převodu mi přišlo naprosto ideální a tuto variantu doporučuji
Případně tam můžeš dát kardan z M3. Podle mě,je uchycení poloos stejné.
Když jsem dával do 3,0 diff z 3,2,tak jsem musel dát jinou klec,ale tady je to shodné.
Bmw M3 e36 3.0i Greenhell
Bmw E28 535i
Mercedes-Benz ML 55 AMG
Audi S8 6q