Stránka 1 z 1
Napsal: pát 06.01.2012 20:39
od BMWIIIPower
Jedná se o čidlo vačky original Siemens na motoru M52B25.Měnil jsem ho a ze zvědavosti jsem mrknul na to vyndané....a nestačil se divit

.Kdo by řekl,že se takhle rozpadne izolace jednotlivých vodičů.Takže čidlo samo bude asi o.k.,zádrhel je v izolaci vodičů.Takže než koupíte nové,mrkněte a třeba ušetříte...
Napsal: pát 06.01.2012 22:27
od magorcondoria
To je normální stav,sejně na 99% chybuje čidlo.
Napsal: pát 06.01.2012 23:17
od BMWIIIPower
magorcondoria píše:To je normální stav,sejně na 99% chybuje čidlo.
Asi ti nerozumím,jak normální?Co se týče izolace,tak třeba na čidle kliky,které jsem taky měnil,byla izolace jak nová a pravděpodobně jsou stejně starý,tedy původní.A samozřejmě že chybuje čidlo,když se dráty dotýkají.Spíš by mě zajímalo,jestli se třeba nemohlo něco stát řídící jednotce,nějaký zkrat,protože do čidla jde určitě napětí a díky chybějící izolaci pak všemi dráty i do řj..
Napsal: pát 06.01.2012 23:28
od balda88
Taky mě čeká výměna čidla vačky, vyskočila to na diagnostice u Fx. Kolik tě to čidlo stálo?
Napsal: pát 06.01.2012 23:41
od BMWIIIPower
balda88 píše:Taky mě čeká výměna čidla vačky, vyskočila to na diagnostice u Fx. Kolik tě to čidlo stálo?
Je to náhrada od Meyle a u VOTONa kolem 1tis kč...Schválně pak mrkni na ty dráty.
Napsal: pát 06.01.2012 23:53
od balda88
Tak to neni tak strašný. Budu to dávat do servisu, protože sám to asi nedám tak abych věděl kolik si tak připravit.

Napsal: sob 07.01.2012 03:08
od magorcondoria
Jednotka to přežije ,napájení čidel má proudové omezení.Na klice asi nebudeš mít původní čidlo.